GolfG60 Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Zo, de Xenon-lampen zitten erin. We hebben gekozen voor het merk Pilot, 2xH1 lampjes met 6000K lichtkleur. We zouden eerst naar Sky-cars gaan, maar die hadden geen tijd. Dus zijn we naar ECD Tuning in Wateringen gegaan. Overigens zitten er nog geen mistpitten in, die hadden ze niet meer.. Dus dat is een project(je) voor volgende keer. Picture-Time - Edit: Omdat die niet goed verkleind, ga ik ze even uploaden via tinypic. *Foto's* Overigens ook maar meteen een afspraak gemaakt voor het overspuiten van de motorkap. Omdat daar nog steeds schade zit van die gek die over onze motorkap heen liep. Maandag gaat de 6 daarheen en krijgen we vervangend gratis vervoer ( hoop op een lekker bakkie ). Ook nog wezen kijken voor een luchtfilter, maar toen die zei dat het 369 euro gaat kosten gingen we toch maar voor het schadegeval. Dan komen er nog 2 projectjes: - Mistlampen voor - GT-M sideskirts, frontlip, backlip En me pa is nu aan het kijken voor het monteren van een Y-uitlaat onder z'n Mazda. ( Geen nep uiteinde maar een echte ). Ziet er best wel netjes uit, niet overdreven blauw of wit, erg netjes geworden Zou zelf ook eerder voor de schade gaan dan voor een luchtfilter, zou dat zelf belangrijker vinden dan een super lichte vermogens winst. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 (bewerkt) Hier het deukje te zien ( oude foto ) zonder Xenon. Die is er voor een klein deel zorgvuldig uitgetikt door me vader, maar je ziet het nog steeds erg goed. Nu laten we het over spuiten voor 350 euro. Bewerkt: 2 januari 2012 door GekkieJ01 Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Hier het deukje te zien ( oude foto ) zonder Xenon. Die is er voor een klein deel zorgvuldig uitgetikt door me vader, maar je ziet het nog steeds erg goed. Nu laten we het over spuiten voor 350 euro. Niks beledigens bedoelt, maar je kan beter niet zelf dat soort dingen uit tikken. Ik werk soms bij autospuiterij, en zie ook welleens auto's voorbij met een deukje die mensen er zelf hebben geprobeerd uit te tikken. En het word vaak alleen maar van kwaad tot erger. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Niks beledigens bedoelt, maar je kan beter niet zelf dat soort dingen uit tikken. Ik werk soms bij autospuiterij, en zie ook welleens auto's voorbij met een deukje die mensen er zelf hebben geprobeerd uit te tikken. En het word vaak alleen maar van kwaad tot erger. Klopt, als je niet oplet klop je het juist naar buiten, wat er erger uitziet en meer opvalt. Reageren
moechy Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Daarstraks met een Fiat Fiorino gereden. Man dat rijdt toch leuk zo'n handgeschakeld turbodieseltje . Zou hem wel willen overkopen . Reageren
Toeterneus Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 (bewerkt) Op verzoek van Mythbuster post ik wat pics van mijn 85'er Pontiac Fiero GT. Afgelopen zomer aangeschaft omdat ik er spontaan verliefd op was geworden. Met wat fantasie voel ik me net Sonny Crockett uit Miami Vice, haha. Van kinds af aan heb ik ooit een sportieve auto willen rijden en van de zomer dacht ik: ik doe het gewoon! Ondanks dat ie wat elektrische lekproblemen kende (die nu overigens plots weer de kop opsteken; vanmiddag weer eens naar kijken), een lekkend dakraampje heeft en nog wat kleinigheden verholpen moeten worden, rijdt ie echt supergaaf. Vooral het feit dat de motor achter je ligt is goed voelbaar, met name in de bochtjes. Even de bazenauto van dit topic omhoog krikken.. Hèhèhè... Ja toch!! Heb er laatst nieuwe speakers en een autoradio ingebouwd en heb de laatste mooie dagen van dit jaar dus nog met mijn jaren tachtig hits collectie kunnen cruisen. Ik ben nu sporadisch aan wat klein onderhoud begonnen en kwam om te beginnen al dit tegen. Blijkbaar heeft ie 100.000 mijl op de originele luchtfilter rondgereden! Heb er snel een nieuwe ingezet..: Vrijdag ga ik in ieder geval olie en oliefilter verversen, voor de zekerheid ook even een 'motorflush' doen, en dan eens zien of het lukt om bij de achterste bougies te komen (kijken met je vingers dus), misschien ook nog tijd om de multiriem te vervangen. Ik kijk weer uit naar maart/april, wanneer het zonnetje weer gaat schijnen!! Overigens heb ik hem nu ook in het klein, kerstkadootje haha: Bewerkt: 3 januari 2012 door Toeterneus Reageren
commando Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Daarstraks met een Fiat Fiorino gereden. Man dat rijdt toch leuk zo'n handgeschakeld turbodieseltje . Zou hem wel willen overkopen . heb net een Fiat Seicento gekocht en 3500 terug gekregen ( van mn Citroen C2 ) ik weet het, wellicht misschien niet de beste keuze qua auto. Maar dat + 3500 euro voor een auto uit 2003 met 180.000 km op de teller was ik blij mee Reageren
moechy Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Daarstraks met een Fiat Fiorino gereden. Man dat rijdt toch leuk zo'n handgeschakeld turbodieseltje . Zou hem wel willen overkopen . heb net een Fiat Seicento gekocht en 3500 terug gekregen ( van mn Citroen C2 ) ik weet het, wellicht misschien niet de beste keuze qua auto. Maar dat + 3500 euro voor een auto uit 2003 met 180.000 km op de teller was ik blij mee Wij hadden vroeger een Cinquencento . Klein ragbakje was dat . Race versie met de volle 70Pk . Reageren
commando Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 (bewerkt) Daarstraks met een Fiat Fiorino gereden. Man dat rijdt toch leuk zo'n handgeschakeld turbodieseltje . Zou hem wel willen overkopen . heb net een Fiat Seicento gekocht en 3500 terug gekregen ( van mn Citroen C2 ) ik weet het, wellicht misschien niet de beste keuze qua auto. Maar dat + 3500 euro voor een auto uit 2003 met 180.000 km op de teller was ik blij mee Wij hadden vroeger een Cinquencento . Klein ragbakje was dat . Race versie met de volle 70Pk . ja, deze Seicento is eigenlijk ook wel een klein ragbakje. itt tot m'n C2 dit is , gewoon een standaard 54PK'er ( die seicento heeft ook niet veel anders ) zal by the way wel ff wennen zijn van een 1.6 110PK naar 1.1 54PK :$ Bewerkt: 3 januari 2012 door commando Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Hier het deukje te zien ( oude foto ) zonder Xenon. *foto* Die is er voor een klein deel zorgvuldig uitgetikt door me vader, maar je ziet het nog steeds erg goed. Nu laten we het over spuiten voor 350 euro. Niks beledigens bedoelt, maar je kan beter niet zelf dat soort dingen uit tikken. Ik werk soms bij autospuiterij, en zie ook welleens auto's voorbij met een deukje die mensen er zelf hebben geprobeerd uit te tikken. En het word vaak alleen maar van kwaad tot erger. Nou, mijn vader weet gelukkig wel veel van uitdeuken maar had niet de goede apparatuur. In principe zie je nou alleen nog maar een klein tikje en op dat tikje is de lak eraf ( Dan zie je een witte grondlak ). Nou hebben we dus gister bij ECD Tuning xenon erop gezet. Dat bedrijf doet ook aan zorgvuldig schadeherstel, dus maar meteen een afspraak gemaakt. Voor 350,- spuiten ze heel de moterkap over. Hopelijk zie je geen kleurverschil. Maar je kan het ook anders bekijken, als wij onze 6 zo nog inruilen. Gaat er zo 1000 euro inruilwaarde vanaf omdat ze schade zien. Daarstraks met een Fiat Fiorino gereden. Man dat rijdt toch leuk zo'n handgeschakeld turbodieseltje . Zou hem wel willen overkopen . heb net een Fiat Seicento gekocht en 3500 terug gekregen ( van mn Citroen C2 ) ik weet het, wellicht misschien niet de beste keuze qua auto. Maar dat + 3500 euro voor een auto uit 2003 met 180.000 km op de teller was ik blij mee Dat is wel een hele grote stap terug. Ik zou d'r de kriebels van krijgen om dat ding dan te laten staan. Had je C2 zoveel KM's op de teller gereden, want dan begrijp ik pas waarom je hem hebt gekocht. Of heb je gewoon die Seicento gekocht en daarnaast nog 3500 euro terug gekregen? Reageren
commando Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 (bewerkt) Hier het deukje te zien ( oude foto ) zonder Xenon. *foto* Die is er voor een klein deel zorgvuldig uitgetikt door me vader, maar je ziet het nog steeds erg goed. Nu laten we het over spuiten voor 350 euro. Niks beledigens bedoelt, maar je kan beter niet zelf dat soort dingen uit tikken. Ik werk soms bij autospuiterij, en zie ook welleens auto's voorbij met een deukje die mensen er zelf hebben geprobeerd uit te tikken. En het word vaak alleen maar van kwaad tot erger. Nou, mijn vader weet gelukkig wel veel van uitdeuken maar had niet de goede apparatuur. In principe zie je nou alleen nog maar een klein tikje en op dat tikje is de lak eraf ( Dan zie je een witte grondlak ). Nou hebben we dus gister bij ECD Tuning xenon erop gezet. Dat bedrijf doet ook aan zorgvuldig schadeherstel, dus maar meteen een afspraak gemaakt. Voor 350,- spuiten ze heel de moterkap over. Hopelijk zie je geen kleurverschil. Maar je kan het ook anders bekijken, als wij onze 6 zo nog inruilen. Gaat er zo 1000 euro inruilwaarde vanaf omdat ze schade zien. Daarstraks met een Fiat Fiorino gereden. Man dat rijdt toch leuk zo'n handgeschakeld turbodieseltje . Zou hem wel willen overkopen . heb net een Fiat Seicento gekocht en 3500 terug gekregen ( van mn Citroen C2 ) ik weet het, wellicht misschien niet de beste keuze qua auto. Maar dat + 3500 euro voor een auto uit 2003 met 180.000 km op de teller was ik blij mee Dat is wel een hele grote stap terug. Ik zou d'r de kriebels van krijgen om dat ding dan te laten staan. Had je C2 zoveel KM's op de teller gereden, want dan begrijp ik pas waarom je hem hebt gekocht. Of heb je gewoon die Seicento gekocht en daarnaast nog 3500 euro terug gekregen? M'n C2 had 184.000 km op de teller. Ik vroeg wat ie mij terug gaf voor de auto als ik die Seicento kocht. En dat was 3500 Euro dus ja ik heb idd de Seicento gekocht en 3500 euro terug gekregen. aangezien ik hem voor 2jr terug voor 5500 ( met 150k op de teller ) had gekocht vond ik het wel een aardige deal de voornaamste reden dat ik hem verkocht was, simpelweg omdat ik 150 km in de week rijd ( alleen naar m'n werk ) en dat kost nogal veel benzine met een 1.6 semi-automaat Bewerkt: 3 januari 2012 door commando Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 (bewerkt) En alsnog begrijp ik het niet. Als je die Seicento nou niet had gekocht en van het totaalprijsje een leuk 2ehands Aygo/107/C1 had gekocht? Dan bleef je nog een beetje op hetzelfde niveau. Edit: Dan begrijp ik waarom je een stapje terug nam. Maar waarom geen Aygo/107/C1? Bewerkt: 3 januari 2012 door GekkieJ01 Reageren
commando Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 En alsnog begrijp ik het niet. Als je die Seicento nou niet had gekocht en van het totaalprijsje een leuk 2ehands Aygo/107/C1 had gekocht? Dan bleef je nog een beetje op hetzelfde niveau. Edit: Dan begrijp ik waarom je een stapje terug nam. Maar waarom geen Aygo/107/C1? die kan ik alsnog kopen van die 3500 euro nee, maar qua auto smaak ben ik misschien vreemd, maar ik vond zo'n Seicento altijd wel wat hebben. en die 3500 euro op de rekening kan ik ook wel gebruiken Reageren
moechy Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 En alsnog begrijp ik het niet. Als je die Seicento nou niet had gekocht en van het totaalprijsje een leuk 2ehands Aygo/107/C1 had gekocht? Dan bleef je nog een beetje op hetzelfde niveau. Edit: Dan begrijp ik waarom je een stapje terug nam. Maar waarom geen Aygo/107/C1? die kan ik alsnog kopen van die 3500 euro nee, maar qua auto smaak ben ik misschien vreemd, maar ik vond zo'n Seicento altijd wel wat hebben. en die 3500 euro op de rekening kan ik ook wel gebruiken Heb je het dieseltje? Overigens ben ik een eindwerk aan het maken over de nieuwe twin air technologie van fiat. Ook best wel interessant dat ze uit een 845 cc 2 cilindertje een 105pk krijgen. (Begrensd op 85 pk want anders deed de verzekering moeilijk xD ) Reageren
Mythbuster Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Morgen weer om 11 uur APK met de Seat... Wat denken jullie, komt ie er weer door heen? 'T enige wat ik zo kan bedenken is dat m`n mistlampen niet recht schijnen of dat m`n bandenspanning rechts voor niet goed is(die band loopt steeds leeg, is alweer een week geleden dat ik die heb opgepompt... En waarschijnlijk een aanmerking dat m`n achterbanden weinig profiel hebben, maar voor de rest zou alles gewoon weer goed moeten zijn! Wish me luck! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.