Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Ouders ervan jaa, haha zullen anders wel mooie vrienden zijn puh2.gif Is overigens echt zo, Bentley staat hier 2 straten verderop, Aston Martin van een vriend van mij 20 km, andere aston martin hier ook 2 straten verderop, Audi R8 andere kant van Apeldoorn, Porsches genoeg in deze wijk.

Mijn overbuurman heeft een Audi A7 3.0 TFSI en zijn vrouw een Citroen DS3 ( denk een 1.6 eHDI ). Andere buurman heeft een Audi Q7 4.2 TDI en een VW Touareg 4.2 V8.. Maargoed, dat is dan ook Klaas-Jan-Huntelaar

Wat ik nog wel eens wil kopen als cadeau voor me pa is zo'n cadeaukaart voor een ritje met een Ferrari, lijkt me echt prachtig. Alleen moet je echt een godsvermogen uitgeven, kan je vaak maar een korte tijd huren, en mag je vaak niet alles uit de kast halen. Achja, het blijft bij dromen. Misschien dat als ik de volgende vakantie in Duitsland ben me vader een ritje in de Ringtaxi op de Ring als cadeau geef. hypocrite.gif

Doe mij ook maar biertje.gif

Wat betaal je? bloos.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1309

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ouders ervan jaa, haha zullen anders wel mooie vrienden zijn puh2.gif Is overigens echt zo, Bentley staat hier 2 straten verderop, Aston Martin van een vriend van mij 20 km, andere aston martin hier ook 2 straten verderop, Audi R8 andere kant van Apeldoorn, Porsches genoeg in deze wijk.

Mijn overbuurman heeft een Audi A7 3.0 TFSI en zijn vrouw een Citroen DS3 ( denk een 1.6 eHDI ). Andere buurman heeft een Audi Q7 4.2 TDI en een VW Touareg 4.2 V8.. Maargoed, dat is dan ook Klaas-Jan-Huntelaar

Wat ik nog wel eens wil kopen als cadeau voor me pa is zo'n cadeaukaart voor een ritje met een Ferrari, lijkt me echt prachtig. Alleen moet je echt een godsvermogen uitgeven, kan je vaak maar een korte tijd huren, en mag je vaak niet alles uit de kast halen. Achja, het blijft bij dromen. Misschien dat als ik de volgende vakantie in Duitsland ben me vader een ritje in de Ringtaxi op de Ring als cadeau geef. hypocrite.gif

Doe mij ook maar biertje.gif

Wat betaal je? bloos.gif

1 euro, rest betaalde jij toch? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ouders ervan jaa, haha zullen anders wel mooie vrienden zijn :puh: Is overigens echt zo, Bentley staat hier 2 straten verderop, Aston Martin van een vriend van mij 20 km, andere aston martin hier ook 2 straten verderop, Audi R8 andere kant van Apeldoorn, Porsches genoeg in deze wijk.

Rijke wijk :D Zoiets hebben wij hier ook op mijn boerendorp :7

Waar woon jij dan precies als ik vragen mag? De duurdere wijken van Apeldoorn?

Ik woon wel in een betere wijk van Apeldoorn ja, vorig jaar nog als duurste wijk van Apeldoorn gekozen, niet omdat die huizen hier zo extreem groot zijn (alhoewel ze er wel staan), maar meer omdat het echt ideale ligging is, 10 minuten fietsend vanuit centrum, veel bomen (onze tuin kent stuk of 150 bomen) en groot bos op loopafstand.

komt gelijk wel weer opschepperig over overigens...

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Ouders ervan jaa, haha zullen anders wel mooie vrienden zijn puh2.gif Is overigens echt zo, Bentley staat hier 2 straten verderop, Aston Martin van een vriend van mij 20 km, andere aston martin hier ook 2 straten verderop, Audi R8 andere kant van Apeldoorn, Porsches genoeg in deze wijk.

Mijn overbuurman heeft een Audi A7 3.0 TFSI en zijn vrouw een Citroen DS3 ( denk een 1.6 eHDI ). Andere buurman heeft een Audi Q7 4.2 TDI en een VW Touareg 4.2 V8.. Maargoed, dat is dan ook Klaas-Jan-Huntelaar

Wat ik nog wel eens wil kopen als cadeau voor me pa is zo'n cadeaukaart voor een ritje met een Ferrari, lijkt me echt prachtig. Alleen moet je echt een godsvermogen uitgeven, kan je vaak maar een korte tijd huren, en mag je vaak niet alles uit de kast halen. Achja, het blijft bij dromen. Misschien dat als ik de volgende vakantie in Duitsland ben me vader een ritje in de Ringtaxi op de Ring als cadeau geef. hypocrite.gif

Doe mij ook maar biertje.gif

Wat betaal je? bloos.gif

1 euro, rest betaalde jij toch? clown.gif

Is goed, we rekenen wel 53% rente voor de rit naar Duitsland en met de Ringtaxi op het circuit. ;)

Flippie: Wij wonen nog steeds dicht bij elkaar. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Is goed, we rekenen wel 53% rente voor de rit naar Duitsland en met de Ringtaxi op het circuit. knipoog.gif

Flippie: Wij wonen nog steeds dicht bij elkaar. knipoog.gif

Kun je ook effe met guldens praten?

Rekenen is nooit mijn sterkste vak geweest hypocrite.gif

Tss, het is bijna 2 uur s'nachts. En dan vraag je aan mij of ik even iets wilt uitrekenen? hypocrite.gif

Ontopic: Golf, ben jij al begonnen met rijlessen?

Link to comment
Delen op andere websites

Is goed, we rekenen wel 53% rente voor de rit naar Duitsland en met de Ringtaxi op het circuit. knipoog.gif

Flippie: Wij wonen nog steeds dicht bij elkaar. knipoog.gif

Kun je ook effe met guldens praten?

Rekenen is nooit mijn sterkste vak geweest hypocrite.gif

Tss, het is bijna 2 uur s'nachts. En dan vraag je aan mij of ik even iets wilt uitrekenen? hypocrite.gif

Ontopic: Golf, ben jij al begonnen met rijlessen?

Nope, nog niet, dacht dat we een focking strenge winter kregen, anders was ik in november begonnen.

Maar daarop kreeg ik ook een domme brief van school met lesgeld betalingstermijn en dat kost me even 260 euro voor de eerste twee maanden en daarna 4x 130 euro.

Maar iig, eerste 260 euro is neergeteld en de volgende betaling is rond de 25ste van januari, dus in februari krijg ik weer geld en dan ga ik beginnen ;)

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Oke, ik ga zaterdag beginnen, 52,- voor een anderhalf uur rijden. Les auto gaat worden: Toyota Corolla of een Toyota Auris. Ik ben me wel alvast aan het voorbereiden voor het theorie-examen op gratisrijbewijsonline.nl. hypocrite.gif

Edit:

Flip, jij ging nog niet voor autorijles toch?

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Oke, ik ga zaterdag beginnen, 52,- voor een anderhalf uur rijden. Les auto gaat worden: Toyota Corolla of een Toyota Auris. Ik ben me wel alvast aan het voorbereiden voor het theorie-examen op gratisrijbewijsonline.nl. hypocrite.gif

Edit:

Flip, jij ging nog niet voor autorijles toch?

Beter man, kan zelf ook niet wachten om te beginnen, moet nog kijken wat voor mij het beste is en welk bedrijf ik ga ervoor.

Enigste wat ik niet wil en is tevens mijn enigste eis is lessen in een Opel of ander schrot wat ik haat :schater:

Ohja, en niet bij Ali baba en zijn 7 rovers achterin, maar voor de rest vind ik het goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit wel bij een gekleurd iemand, maar veel vrienden van mij zijn in 1 keer bij hem geslaagd. hij woont in het dorp hier, en spreek goed Nederlands. Ik hoorde van me zus dat hij wel gevoel voor humor heeft maar hij kan ook heel erg serieus zijn op de momenten wanneer dat nodig is, ideaal toch? thumbsup2.gif

Nog een leuk verhaal:

Zus zit bij dezelfde rijschool, dus ik bel zo gister naar die vent of die nog leerlingen aannam.. Dat was zo, dus hij wou meteen afspraak maken voor zaterdag ( op het tijdstip dat me zus wou ) dus nou ga ik voor me zus, en daarna mag mijn zus lesrijden ( ook 1e rijles )icon_cab.gif

PS: Post 250 in dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit wel bij een gekleurd iemand, maar veel vrienden van mij zijn in 1 keer bij hem geslaagd. hij woont in het dorp hier, en spreek goed Nederlands. Ik hoorde van me zus dat hij wel gevoel voor humor heeft maar hij kan ook heel erg serieus zijn op de momenten wanneer dat nodig is, ideaal toch? thumbsup2.gif

Nog een leuk verhaal:

Zus zit bij dezelfde rijschool, dus ik bel zo gister naar die vent of die nog leerlingen aannam.. Dat was zo, dus hij wou meteen afspraak maken voor zaterdag ( op het tijdstip dat me zus wou ) dus nou ga ik voor me zus, en daarna mag mijn zus lesrijden ( ook 1e rijles )icon_cab.gif

PS: Post 250 in dit topic.

ik zat bij een man die ( destijds ) 62 jr, was... veel babbelen, maar serieus op de punten waar het moest. 30 euro/ uur was ook niet al te duur ( got rijmskills gangster%20%282%29.gif )

die reed 50h per week, dus was het altijd van te voren inplannen ( 2wk ) wanneer ie plaats had :puh:

maar altijd mooi als je bij een goede en aardige rijschool zit...

( leukste les was dat we over de afsluitdijk gingen, en gingen eten daar in het midden :schater: )

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, ik ga zaterdag beginnen, 52,- voor een anderhalf uur rijden. Les auto gaat worden: Toyota Corolla of een Toyota Auris. Ik ben me wel alvast aan het voorbereiden voor het theorie-examen op gratisrijbewijsonline.nl. hypocrite.gif

Edit:

Flip, jij ging nog niet voor autorijles toch?

Beter man, kan zelf ook niet wachten om te beginnen, moet nog kijken wat voor mij het beste is en welk bedrijf ik ga ervoor.

Enigste wat ik niet wil en is tevens mijn enigste eis is lessen in een Opel of ander schrot wat ik haat :schater:

Ohja, en niet bij Ali baba en zijn 7 rovers achterin, maar voor de rest vind ik het goed.

Ik ga ook in het weekend beginnen! 8) #Golf 2

En Golf: als je een rijschool kiest, kies er dan eentje met Golf 6'en ofzo? :D

Bewerkt: door Golf_MK1
Link to comment
Delen op andere websites

@Tha-Ran Mooie wagen! Ja die dingen zijn geld waard als ze netjes zijn en met zo'n kilometerstand je mag hiermee best gelukkig zijn.

Ik ga volgend jaar alle oppervlakkige roest aanpakken, 1 deur vervangen en over laten spuiten dan voor de rest moet ik alleen nog nieuwe raammotortjes vervangen en nog wat spul.

Daarna laat ik 'm ook taxeren, ik schat nu de waarde op zo'n 6k.

Heb nog ff een bonusfoto gepost en eentje van 't interieur.

Zo ziet ie eruit toen ik 'm kocht heb inmiddels al heel wat dingen vervangen of gemaakt.

Chromen wielkaststrips moeten er nog wel op....

post-8154-1325752831,19.jpg

post-8154-1325752879,32.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, ik ga zaterdag beginnen, 52,- voor een anderhalf uur rijden. Les auto gaat worden: Toyota Corolla of een Toyota Auris. Ik ben me wel alvast aan het voorbereiden voor het theorie-examen op gratisrijbewijsonline.nl. hypocrite.gif

Edit:

Flip, jij ging nog niet voor autorijles toch?

Beter man, kan zelf ook niet wachten om te beginnen, moet nog kijken wat voor mij het beste is en welk bedrijf ik ga ervoor.

Enigste wat ik niet wil en is tevens mijn enigste eis is lessen in een Opel of ander schrot wat ik haat schater.gif

Ohja, en niet bij Ali baba en zijn 7 rovers achterin, maar voor de rest vind ik het goed.

Ik ga ook in het weekend beginnen! cool2.gif #Golf 2

En Golf: als je een rijschool kiest, kies er dan eentje met Golf 6'en ofzo? icon_mrgreen.gif

Bestaan er nog rijscholen met een Golf 2 als lesauto dan? clown.gif

Ik denk dat G60 gewoon de goedkoopste maar wel betrouwbaarste kiest. Meestal zijn die rijscholen met Golf 6'jes als lesauto hartstikke duur in de prijzen.

PS:

Op de video's lijkt die xenon een stuk blauwer.. icon_cab.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Bestaan er nog rijscholen met een Golf 2 als lesauto dan? clown.gif

Ik denk dat G60 gewoon de goedkoopste maar wel betrouwbaarste kiest. Meestal zijn die rijscholen met Golf 6'jes als lesauto hartstikke duur in de prijzen.

Nee, er zijn naar mijn weten geen rijscholen met Golf 2 als lesauto meer... #België :D

En ik denk inderdaad dat GolfG60 niet naar een rijschool gaat gaan waar hij dubbel zoveel betaald als anders om een Golf 6 te hebben, hoor. :puh: Maar als zo'n rijschool betrouwbaar en goedkoop zou zijn, was het wel mooi meegenomen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...