greenwood Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 Veel dank voor de positieve reacties, tja is weer is wat anders he! @Mythbuster , die Cordoba reed heerlijk en had ook chiptuning ondergaan dus die gekke tdi was zelfs nog retesnel. Helaas bleken er vele dingen rondom gaar te zijn waardoor ik ongeveer 1200 euro's kon ophoesten en dat was de moeite niet. Wat betreft die Ibiza, ik zou 'm op de grond gooien, leuke set velgen eronder en gaan. Net zoals een golf MK1 is dit gewoon classy en zeker de moeite waard. Je moet wel pijn lijden mbt de drempeltjes... @Tha-Ran , merci ^^ , hij rijdt super bijna geen mankementen op inhouden na (te weinig druk brandstofpomp) voor de rest helemaal tiptop en is best snel. Heb er gele koplampen en mistlampen in gezet voor een wat meer oldskool look. En ja dat is een E30 geimporteerd uit Japan met 40dkm op de klok dat ding is echt in showroom staat! Helaas is deze niet van mij er hangt ook een prijskaartje van rond de 8k aan maar goed dan heb je ook iets! Reageren
-Nico-Bellic- Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 Mn vader heeft een Ferrari F430.. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 (bewerkt) Tha-Ran, dat had je natuurlijk ook kunnen doen. Gewoon die E30 uit Japan laten importeren ipv uren lang op het internet surfen naar een E30. Is wel precies zo'n zelfde E30, ook wit en ook maar 40K gelopen. -Nico-Bellic-: Agossie jongen, wil je nu een sticker? Bewerkt: 4 januari 2012 door GekkieJ01 Reageren
-Nico-Bellic- Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 Tha-Ran, dat had je natuurlijk ook kunnen doen. Gewoon die E30 uit Japan laten importeren ipv uren lang op het internet surfen naar een E30. Is wel precies zo'n zelfde E30, ook wit en ook maar 40K gelopen. -Nico-Bellic-: Agossie jongen, wil je nu een sticker? Werd alleen maar gevraagd wat je auto was Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 Nou, kom maar op met die foto's. Reageren
-Nico-Bellic- Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 Nou, kom maar op met die foto's. Jammer dat je het niet zo gelooft, maar bij deze: http://img818.imageshack.us/img818/1775/img2050c.jpg http://img21.imageshack.us/img21/2643/img2052l.jpg Reageren
greenwood Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 Nou, kom maar op met die foto's. Jammer dat je het niet zo gelooft, maar bij deze: http://img818.imageshack.us/img818/1775/img2050c.jpg http://img21.imageshack.us/img21/2643/img2052l.jpg Hoppa da's nou pas een unit voor de deur netjes hoor! Ik hoop voor jou dat je je rijbewijs hebt en lekker de bink uit kan hangen ik zou het wel weten ;-) Reageren
-Nico-Bellic- Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 Nou, kom maar op met die foto's. Jammer dat je het niet zo gelooft, maar bij deze: http://img818.imageshack.us/img818/1775/img2050c.jpg http://img21.imageshack.us/img21/2643/img2052l.jpg Hoppa da's nou pas een unit voor de deur netjes hoor! Ik hoop voor jou dat je je rijbewijs hebt en lekker de bink uit kan hangen ik zou het wel weten ;-) Nog een paar maandjes Ik ben nu 17 en ga binnekort op voor m'n rijbewijs, hopelijk mag ik van m'n vader er ook eens in rijden inderdaad haha Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 (bewerkt) Het kenteken komt overeen met het kenteken van het RDW, nog een paar vraagjes: Wanneer heeft je pa hem gekocht, want hij is in 2005 op kenteken gezet. PS: Ik geloof je wel hoor, maar je mag er best wel wat meer over vertellen. We zijn desalniettemin allemaal autofans en zo'n F430 in het rood mag er best zijn. Bewerkt: 4 januari 2012 door GekkieJ01 Reageren
-Nico-Bellic- Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 Het kenteken komt overeen met het kenteken van het RDW, nog een paar vraagjes: Wanneer heeft je pa hem gekocht, want hij is in 2005 op kenteken gezet. PS: Ik geloof je wel hoor, maar je mag er best wel wat meer over vertellen. We zijn desalniettemin allemaal autofans en zo'n F430 in het rood mag er best zijn. In 2010 geloof ik, we rijden er niet zo veel mee, alleen in de zomer (of zonnige dagen:P) lekker toeren door Frankrijk enzovoort. De motor geeft echt een heerlijk geluid met z'n V8. Het was een jongensdroom van m'n vader om een Ferrari te hebben, voor deze Ferrari F430 Spider had hij zelfs een Ferrari 360 Modena. Hij wilt nu binnekort misschien overgaan op een Ferrari 458 Italia, maar hij zal nog even moeten doorsparen... De reparatie's zijn altijd wel heel erg duur bij zo'n auto (APK etc)... Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 Het kenteken komt overeen met het kenteken van het RDW, nog een paar vraagjes: Wanneer heeft je pa hem gekocht, want hij is in 2005 is goedgekeurd voor de wegenverkeerswet PS: Ik geloof je wel hoor, maar je mag er best wel wat meer over vertellen. We zijn desalniettemin allemaal autofans en zo'n F430 in het rood mag er best zijn. In 2010 geloof ik, we rijden er niet zo veel mee, alleen in de zomer (of zonnige dagen:P) lekker toeren door Frankrijk enzovoort. De motor geeft echt een heerlijk geluid met z'n V8. Het was een jongensdroom van m'n vader om een Ferrari te hebben, voor deze Ferrari F430 Spider had hij zelfs een Ferrari 360 Modena. Hij wilt nu binnekort misschien overgaan op een Ferrari 458 Italia, maar hij zal nog even moeten doorsparen... De reparatie's zijn altijd wel heel erg duur bij zo'n auto (APK etc)... Aanmerking: Misschien een foutje van het RDW. Maar het RDW zegt dat de auto pas in 2008 is gekocht, en niet in 2010. Kan het zo zijn dat er iets niet klopt in jouw verhaal? Reageren
-Nico-Bellic- Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 (bewerkt) Het kenteken komt overeen met het kenteken van het RDW, nog een paar vraagjes: Wanneer heeft je pa hem gekocht, want hij is in 2005 is goedgekeurd voor de wegenverkeerswet PS: Ik geloof je wel hoor, maar je mag er best wel wat meer over vertellen. We zijn desalniettemin allemaal autofans en zo'n F430 in het rood mag er best zijn. In 2010 geloof ik, we rijden er niet zo veel mee, alleen in de zomer (of zonnige dagen:P) lekker toeren door Frankrijk enzovoort. De motor geeft echt een heerlijk geluid met z'n V8. Het was een jongensdroom van m'n vader om een Ferrari te hebben, voor deze Ferrari F430 Spider had hij zelfs een Ferrari 360 Modena. Hij wilt nu binnekort misschien overgaan op een Ferrari 458 Italia, maar hij zal nog even moeten doorsparen... De reparatie's zijn altijd wel heel erg duur bij zo'n auto (APK etc)... Aanmerking: Misschien een foutje van het RDW. Maar het RDW zegt dat de auto pas in 2008 is gekocht, en niet in 2010. Kan het zo zijn dat er iets niet klopt in jouw verhaal? Het was 2010, kan er niks anders over zeggen dan dat het zo is Edit: Ik geloof dat hij in 2008 is ingevoerd naar Nederland, zie het net namelijk .zelf via RDW Bewerkt: 4 januari 2012 door -Nico-Bellic- Reageren
-Nico-Bellic- Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 Foutje dan maar? Ik vraag het na zodra m'n vader terug is van z'n werk, hier klopt iets niet namelijk.. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 (bewerkt) Foutje dan maar? Correct me if I'm wrong, maar daar staat toch datum laatste tenaamstelling 2010? BTW Greenwood, mijn E30 is ook een import met 40k Km erop, gekocht van oud vrouwtje met schade, zelf repareerd met hulp van vriend en nu getaxeerd op € 15.000 En GekkieJ, hier de 1M Bewerkt: 4 januari 2012 door Tha-Ran Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.