commando Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Nadeel van een quad is dat ie geen dakje heeft ( vaak alleen een rolkooi, of een constructie als bij een golfcar ). Qua gas geven met je handen, is dat volgens mij bijna hetzelfde als schakelflippers of zoals je cruisecontrol. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Volgens mij heeft hij geen hulpmiddelen in zijn Golf 2 zitten. Hij heeft een hechte groep vrienden die samen met hem sleutelen aan zijn auto. Daarnaast voor vreugderitjes/testritjes is z'n pa de bestuurder en is hij de bijrijder volgens mij. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Is ie gebanned? Wel zonde. Btw, een quad heeft geen dak of rolkooi, dat zijn vaak buggy's. Reageren
MaxVito Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Hij was toch nog laatst actief hier op 't forum? Reageren
Kloep Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Zullen we hier verder niet meer praten over al dan niet gebannede leden, wel of niet actief? Lekker weer over auto's lullen! Reageren
commando Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Btw, een quad heeft geen dak of rolkooi, dat zijn vaak buggy's. Inderdaad, maar als ze het hebben dan is het een dak of rolkooi en niet een kooiconstructie zoals een normale auto ( met ramen etc. ) Reageren
jobator Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Quad: en een Buggy: En mijn favoriet, een UTV Zo hebben we weer iets meer duidelijkheid over de voertuigen Reageren
commando Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 En natuurlijk niet vergeten... Een Moon Buggy! Reageren
jobator Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Jah ik was hem al vergeten :$ Reageren
commando Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Ik moet zeggen dat me het best leuk lijkt om in zo'n buggy of ATV over het strand te rijden. Alleen ben ik minder gecharmeerd van de normale quad - ATV ( m'n broertje heeft eens een brandwond opgelopen toen hij een wiel aanraakte toen ie achterop zat. Reageren
jobator Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Een buggy is heel leuk Reageren
commando Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Al eens mee gereden dan? Ik heb alleen in een Range Rover Defender van de reddingsbrigade gereden en dat vond ik al vet gaaf Reageren
jobator Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Alleen passagier geweest in buggy. Damn die defender is best wel cool jah Reageren
commando Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 ja, en vooral om over het zand heen te scheuren en af en toe wat water meepakken, om vervolgens op die stoel steeds 50 cm omhoog te vliegen . Reageren
moechy Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Geplaatst: 9 december 2012 Goed nieuws voor de huidige en toekomstige motorrijders. Nieuwe rijbewijsregeling gaat pas vanaf 1 mei van start, dus tot 30 april is het nog de oude regeling. Keuring komt er mogelijk niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.