MaxVito Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2012 er is ook een echte mercedes fiets maar kan geen goede foto vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2012 (bewerkt) Ik heb vandaag echt zo'n geinige car-simulator gevonden. Je kan je auto "tunen" met orginele onderdelen, dus bijvoorbeeld: Ik kies een BMW 3 serie, de sedanversie uit 2005. Wat je kan aanpassen: - De velgen ( Hartge, Hamann, Alutec, orgineel BMW M-motorsports en fabrieksvelgen, Borbet etc ) - Voorbumpers - Achterbumpers - Sideskirts - Koplampen - Achterlichten - Spoilers - Motorkappen - Zijschermen - Spiegels - Radiatotren - Geblendeerde ramen - Vinyls Hier als voorbeeld: Ron's oude E90 M3 Mijn E90 in de simulator: Kijk naar de spiegels, bumpers etcetera. De velgen zijn niet BBS ( stonden er niet bij ). Daarnaast zijn de koplampen ook niet M3-gelijk. Maar de rest komt totaal overeen. Bewerkt: 19 december 2012 door GekkieJ01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2012 (bewerkt) er is ook een echte mercedes fiets maar kan geen goede foto vinden. http://www.dieselstation.com/wallpapers/albums/Mercedes/2010-Bicycles/2010-Mercedes-Benz-Bicycles-01.jpg Deze misschien? Deze ziet er wel mooi uit. Trouwens, ik vond ook een Mini vouwfiets, ik ben benieuwd of hij ook in de achterbak van een mini past @GekkieJ: ziet er goed uit, hoe heet de simulator? Bewerkt: 19 december 2012 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2012 Komende 3 jaar dus nog niet? Denk het niet nee... Het zal vast wel een Aygo worden. Denk eerder dat het iets meer in de richting van de nieuwe Kia Cee'd gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2012 (bewerkt) http://www.3dtuning.com/en Dat is de simulator. Het lijkt me ook leuk om elkaars auto's te laten zien. Bijvoorbeeld zoals ik net een nagebouwde "M3 E90" heb laten zien. Nadelen zijn trouwens wel dat ie soms langzaam laad. Duurt meestal 5-10 seconden. Bewerkt: 19 december 2012 door GekkieJ01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2012 (bewerkt) http://www.3dtuning.com/en Dat is de simulator. Het lijkt me ook leuk om elkaars auto's te laten zien. Bijvoorbeeld zoals ik net een nagebouwde "M3 E90" heb laten zien. Nadelen zijn trouwens wel dat ie soms langzaam laad. Duurt meestal 5-10 seconden. ziet er leuk uit, ik ga ook maar eventjes wat autootjes tunen Ook een BMW'tje getuned En natuurlijk de enige echte bazenkar om te tunen: Rawr! Bewerkt: 19 december 2012 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2012 Haha geniaal, jouw BMW.. Helemaal getuned en dan orginele fabrieksvelgen eronder. Die G-klasse is wel bruut. Lijkt erg op een G55 AMG getuned door een russisch bedrijf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2012 Als t goed is Vrijdag mijn lederen interieur bestellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2012 Kijk dat noem ik nog eens een uitlaat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2012 (bewerkt) Potdoof is de bestuurder daarvan.. (klinkt toch loeihard als ie 'm opentrekt om dat autoalarm te laten afgaan) Bewerkt: 19 december 2012 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2012 Ach je hebt een helm op, en als je aan het rijden bent hoor je niet veel van je eigen uitlaat hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2012 Daar ben ik eerlijk gezegd niet van overtuigd. https://www.2fast4u.be/threads/1606-Gehoorschade-door-met-de-moto-te-rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2012 Dat is wel een lekkere luide pijp zeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2012 Ducati's zijn gaaaaaaf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2012 Ben vandaag trouwens bij de dealer geweest. Er komt nog een leuke actie op de Scirocco s sinds deze er natuurlijk uit vliegt in het nederlandse assortiment dit jaar. Dus ik ga dan liever voor een 1.4 Scirocco ipv een Polo GTI. Zo'n scirocco is net wat meer auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.