Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Je had hem toch uit de verkoop gehaald?

Picknicktafel is wel mooier ja.

Spoiler staat hem lekker idd, weinig wagens waarbij zo'n spoiler ook kan.

Loopt de verkoop niet echt spoedig? Hij staat toch al een tijdje te koop?

Auto heb ik tijdelijk weer uit de verkoop gehaald, kreeg er erg weinig reacties op

Laatst toch weer te koop gezet, nu wel wat meer animo maar het bekende Marktplaats liedje, gewoon 3000/3500 minder bieden dan de vraagprijs, maar ze hebben echt interesse hoor *ahum* :kots::{ (En ik vraag niet bepaalt de hoofdprijs)

Ik laat hem nog een paar weken te koop staan, als er dan nog steeds geen fatsoenlijk bod is, hou ik hem zelf of ruil ik hem in

Wanneer ik hem zelf hou zal ik hem waarschijnlijk wel schorsen om er dan alsnog een hobby auto van te maken, ik wil namelijk van die vaste lasten af

Ik wil hem toch verkopen omdat ik graag weer terug wil naar 1 auto, 2 auto's is leuk maar erg duur, dat is me achteraf een beetje gaan tegenstaan

Die Subaru kost aan vaste lasten al bijna 200 euro per maand :sst:

Ik wil als de Subaru verkocht is nog een tijdje met de 206 doorrijden, en dan tussendoor rustig op mijn gemak kijken wat ik wil, wanneer ik hem niet verkocht krijg en hem in moet ruilen zit er natuurlijk wat meer haast achter

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Auto heb ik tijdelijk weer uit de verkoop gehaald, kreeg er erg weinig reacties op

Laatst toch weer te koop gezet, nu wel wat meer animo maar het bekende Marktplaats liedje, gewoon 3000/3500 minder bieden dan de vraagprijs, maar ze hebben echt interesse hoor *ahum* :kots::{ (En ik vraag niet bepaalt de hoofdprijs)

Ik laat hem nog een paar weken te koop staan, als er dan nog steeds geen fatsoenlijk bod is, hou ik hem zelf of ruil ik hem in

Wanneer ik hem zelf hou zal ik hem waarschijnlijk wel schorsen om er dan alsnog een hobby auto van te maken, ik wil namelijk van die vaste lasten af

Ik wil hem toch verkopen omdat ik graag weer terug wil naar 1 auto, 2 auto's is leuk maar erg duur, dat is me achteraf een beetje gaan tegenstaan

Die Subaru kost aan vaste lasten al bijna 200 euro per maand :sst:

Ik wil als de Subaru verkocht is nog een tijdje met de 206 doorrijden, en dan tussendoor rustig op mijn gemak kijken wat ik wil, wanneer ik hem niet verkocht krijg en hem in moet ruilen zit er natuurlijk wat meer haast achter

Breek mij de bek niet open over Marktplaats volk :7

Tijd terug ook wat dingen erop staan, altijd hetzelfde liedje, alles stond al voor 1/3de van de nieuwprijs te koop maar nog ver onder bieden, tegen beledigende biedingen aan.

Een ding had een optisch defect, maar dat mocht niet want voor 1/3de van de prijs moest het wel nieuwstaat zijn, waardoor iedereen hun bod introk.

Nja, aanhouder wint meestal want alleen hetgeen wat niet weg hoefde, is gebleven maar het heeft veel grijzen haren veroorzaakt :clown:

Over vaste lasten gesproken, mijn verzekering van de Golf is een beetje maf geworden :sst:

Betaalde 42 euro aan verzekering, met 0 schadevrije jaren, nu heb ik 1 schadevrije jaar en de premie is verhoogd naar een mooie 80 euro.

Toentertijd was 42 niet eens het goedkoopste, en nu is het laagste 49 euro met 1 schadevrije jaar, Centraal beheer doet me verzekeren voor ik dacht 55 euro.

De Corrado staat ook bij hun verzekerd, met 0 schadevrije jaren voor 65 euro, en met 1 schadevrije jaar betaal ik 60 of 61 euro.

Waarom is een Golf maar 5 euro goedkoper per maand, terwijl de Corrado zo'n 85pk meer heeft en bekend staat als bomenknuffelaar?

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg bij een Logitech product een gratis product dat ik niet hoefde. Nieuwprijs 70 euro. Ik zet het voor 10 euro op 2dehands in ONGEOPENDE verpakking.

Jep, nog bieden ze er onder. Al zet je er iets op voor 5 cent, ik wed dat men nog het lef heeft om eronder te bieden. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Die Subaru van mij staat dus te koop voor 10500 euro, belde er laatst ook eentje

'Jah, ik heb wel serieus interesse, wat is je minimale prijs'

Dus ik gaf aan dat ik toch wel rond de 9700/10000 euro zit te denken

'Ah oke, ik heb maar maximaal 6000 euro te besteden'

:{ .... :bonk: ...Nee dus

Verdoe mijn tijd dan niet :@

Daarnaast komen er soms ook hele vraagbaken aan mails, dan vraag ik me soms ook af waarom ze niet gewoon even bellen

Over die verzekering is wel een goede, ik moet die van mij ook even bellen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg bij een Logitech product een gratis product dat ik niet hoefde. Nieuwprijs 70 euro. Ik zet het voor 10 euro op 2dehands in ONGEOPENDE verpakking.

Jep, nog bieden ze er onder. Al zet je er iets op voor 5 cent, ik wed dat men nog het lef heeft om eronder te bieden. :7

Triest, maar ik ben stiekem al blij dat niet alleen Nederlanders zo zijn haha.

In jouw situatie, had ik het helemaal naar de klote geslagen met een hamer en de bieders het gefilmde bewijs laten zien :7

Die Subaru van mij staat dus te koop voor 10500 euro, belde er laatst ook eentje

'Jah, ik heb wel serieus interesse, wat is je minimale prijs'

Dus ik gaf aan dat ik toch wel rond de 9700/10000 euro zit te denken

'Ah oke, ik heb maar maximaal 6000 euro te besteden'

:{ .... :bonk: ...Nee dus

Verdoe mijn tijd dan niet :@

Daarnaast komen er soms ook hele vraagbaken aan mails, dan vraag ik me soms ook af waarom ze niet gewoon even bellen

Over die verzekering is wel een goede, ik moet die van mij ook even bellen

Ik vraag mij sowieso af waarom je iemand gaat bellen met een bod waarbij je al weet dat het niet geaccepteerd wordt, alsof iemand even 4500 van de prijs af doet :7

Had een Logitech G27 te koop staan, had er een bod van 150 of 160 op staan, stuurt een Pool mij een bod dat ie voor 60 euro hem op komt halen :7

Het zou legaal moeten zijn om dit soort volk een slag in de nek te mogen geven met een aluminium knuppel :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ja vreselijk kan marktplaats zijn, ook allemaal van die mensen die je gaan mailen wat 'de uiterste prijs is?', waar is die fucking vraagprijs dan nog goed voor?

Of mensen die 5 mails heen en weer shit blijven vragen die zowat duidelijk in de advertentie staan, op het punt staat je rekeningnummer of adres te geven en dan plotseling nooit meer wat van zich laten weten.

Vooral artikelen verkopen waar veel animo voor is zoals veelgevraagde auto's of telefoons verkopen kan echt een drama zijn.

We gaan een beetje offtopic maar ach: ik snap ook echt niet waarom zo'n grote site als marktplaats nog geen profielen heeft waar je personen op kunt beoordelen, net zoals tweakers dat heeft, dat zou de wereld een stuk veiliger maken, en mijn grijze haren uitstellen naar 50 ipv 30 jaar.

Bewerkt: door Limbolander
Link to comment
Delen op andere websites

We gaan een beetje offtopic maar ach: ik snap ook echt niet waarom zo'n grote site als marktplaats nog geen profielen heeft waar je personen op kunt beoordelen, net zoals tweakers dat heeft, dat zou de wereld een stuk veiliger maken, en mijn grijze haren uitstellen naar 50 ipv 30 jaar.

Zou idd heel handig zijn, voor hardware verkopen ga ik ook alleen maar naar t.net tegenwoordig omdat marktplaats vol zit met van die turken die constant over benzineprijzen zeiken. :duh:

OT: Ben (eindelijk) maar eens begonnen met m'n rijbewijs halen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Die Subaru van mij staat dus te koop voor 10500 euro, belde er laatst ook eentje

'Jah, ik heb wel serieus interesse, wat is je minimale prijs'

Dus ik gaf aan dat ik toch wel rond de 9700/10000 euro zit te denken

'Ah oke, ik heb maar maximaal 6000 euro te besteden'

:{ .... :bonk: ...Nee dus

Verdoe mijn tijd dan niet :@

Daarnaast komen er soms ook hele vraagbaken aan mails, dan vraag ik me soms ook af waarom ze niet gewoon even bellen

Over die verzekering is wel een goede, ik moet die van mij ook even bellen

Ja echt frustrerend kan dat zijn, hoop voor je dat je de auto toch nog vrij snel kan verkopen, mocht je een keer in de buurt van Venlo zijn hou ik me aanbevolen om een keer mee te liften ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Had gister ook weer een topper hoor, met de vraag welke kleur de auto eigenlijk was :{ ...

christian_bale_american_psycho_patrick_bateman_axe_10989289_RE_PwnzElite_has_declared_war_on_Grammar_Nazis-s400x300-173837.jpg

Inderdaad pleit ik er ook voor dat er accounts worden gemaakt bij Marktplaats met reviews, en dat je ze gewoon neer mag knuppelen als ze zulke debiele vragen gaan stellen

Één voordeel is dat ik nog totaal niet weet wat ik hierna wil, dus echt haast heb ik er niet mee :puh: , alleen dat Marktplaats is zo duur tegenwoordig :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

We gaan een beetje offtopic maar ach: ik snap ook echt niet waarom zo'n grote site als marktplaats nog geen profielen heeft waar je personen op kunt beoordelen, net zoals tweakers dat heeft, dat zou de wereld een stuk veiliger maken, en mijn grijze haren uitstellen naar 50 ipv 30 jaar.

Sowieso vreemd, als je bedenkt dat eBay eigenaar is van Marktplaats, dus ze al bekend zijn met een vergelijkbaar systeem.

@Hierboven, dat is wel heel erg verkeerd, het staat in de titel en bij kenmerken :7

Ohja, niet gesproken dat je het op de foto's ziet :7 :7

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Had gister ook weer een topper hoor, met de vraag welke kleur de auto eigenlijk was :{ ...

christian_bale_american_psycho_patrick_bateman_axe_10989289_RE_PwnzElite_has_declared_war_on_Grammar_Nazis-s400x300-173837.jpg

Inderdaad pleit ik er ook voor dat er accounts worden gemaakt bij Marktplaats met reviews, en dat je ze gewoon neer mag knuppelen als ze zulke debiele vragen gaan stellen

Één voordeel is dat ik nog totaal niet weet wat ik hierna wil, dus echt haast heb ik er niet mee :puh: , alleen dat Marktplaats is zo duur tegenwoordig :ch:

Heb nog een leuke originele R34 gezien voor 9700 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Om nog wat meer te bitchen op de *****mensen van deze maatschappij, zag net een gedeeld bericht op Facebook over vandalisme(toevallig van een Nederlander). Kerel met een Skyline R33 waar ze een soort teer over het dak/deur hebben gegooid en geschoten met een airsoft/luchtdrukpistool waardoor er echt een lelijke beschadiging op z'n paneel is.

Seriously, wat voor een triest persoon ben je als je zulke shit uithaalt..

Ook al ken ik deze persoon niet, ik word gewoon kwaad van zulke dingen. En nog extra kwader omdat het 1 van m'n droomauto's betreft. :@

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Om nog wat meer te bitchen op de *****mensen van deze maatschappij, zag net een gedeeld bericht op Facebook over vandalisme(toevallig van een Nederlander). Kerel met een Skyline R33 waar ze een soort teer over het dak/deur hebben gegooid en geschoten met een airsoft/luchtdrukpistool waardoor er echt een lelijke beschadiging op z'n paneel is.

Seriously, wat voor een triest persoon ben je als je zulke shit uithaalt..

Ook al ken ik deze persoon niet, ik word gewoon kwaad van zulke dingen. En nog extra kwader omdat het 1 van m'n droomauto's betreft. :@

Dat heb ik ook zien verschijnen ja, laffe streek van de dader..

Link to comment
Delen op andere websites

Om nog wat meer te bitchen op de *****mensen van deze maatschappij, zag net een gedeeld bericht op Facebook over vandalisme(toevallig van een Nederlander). Kerel met een Skyline R33 waar ze een soort teer over het dak/deur hebben gegooid en geschoten met een airsoft/luchtdrukpistool waardoor er echt een lelijke beschadiging op z'n paneel is.

Seriously, wat voor een triest persoon ben je als je zulke shit uithaalt..

Ook al ken ik deze persoon niet, ik word gewoon kwaad van zulke dingen. En nog extra kwader omdat het 1 van m'n droomauto's betreft. :@

Jaloerse mensen zijn het veelal, ik hoop dat de eigenaar verzekerd is voor vandalisme, dit is echt triest.

Dat soort mensen verdienen het haast gewoon om een nekschot te krijgen, al hoewel het 'maar' wat blik en rubber is, blijf je gewoon met je takken van andermans spullen.

Doet me denken aan dit trouwens:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...