Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1309

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Klinkt erg lekker, heb hem iig nog nooit gezien in omgeving Venlo, die M5 komt mij wel vaag voor maar eigenlijk alle BMW's van tegenwoordig zijn hetzelfde :/

Ja ze pakken de m5 alleen op lange afstanden, dus grote kans dat je hem weinig in de buurt ziet inderdaad, dan pakken ze de range rover evoque meestal, ook erg mooi ding.

Mijn neef woont in Horst, vandaar dus wellicht, zelf ook nog niet tegengekomen haha.

Bewerkt: door Limbolander
Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik heb met mijn kwakzalver heel je interieur verpest. Om nog maar even wat niveau te brengen: 11041492_736650686447953_1488252905_n.jpg?oh=b18ae6b38cb73ef2b03aba572c986941&oe=54FE3E25&__gda__=1425946549_8da50f01ffa62c5bb86aa41e8ed2ee9e

Leuke Seat in een leuke kleur, die zie je (of ik) niet veel rijden!

Hoppa, helemaal naar utrecht gereden maar het was het waard, heel mooie golf VI Highline executive met 70k op de teller kunnen tikken. Heeft eigenlijk alle denkbare opties zoals: - Stuurwielbediening - Bluetooth audio - Navigatie - Alcantara suede sportstoelen Hierbij de foto's!

23Jd5wCl.jpg?1W9I7hf6l.jpg?1t6yQ08Jl.jpgFZg78dUl.jpg?1

Mooie Golf!

Leuk uitgerust met een geweldig interieur. Veel mooier dan stof of leder!

Vraagje: welke houder is dat die ik daar op je ventilatierooster zie?

Over mijn GTI: nog steeds geen foto's, aangezien dat ik zit te wachten op de verzekering :vp: . En dat dan net met zo'n mooi weer afgelopen dagen... :@

Bewerkt: door Golf_MK1
Link to comment
Delen op andere websites

Over mijn GTI: nog steeds geen foto's, aangezien dat ik zit te wachten op de verzekering :vp: . En dat dan net met zo'n mooi weer afgelopen dagen... :@

Scheelt, de zomer moet nog komen, binnenkort heb je genoeg mooi weer om te cruisen haha.

Tenzij we weer 58 dagen regen krijgen en 2 dagen zon met gelijk 40 graden, maar dat terzijde.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik heb met mijn kwakzalver heel je interieur verpest. Om nog maar even wat niveau te brengen: 11041492_736650686447953_1488252905_n.jpg?oh=b18ae6b38cb73ef2b03aba572c986941&oe=54FE3E25&__gda__=1425946549_8da50f01ffa62c5bb86aa41e8ed2ee9e

Leuke Seat in een leuke kleur, die zie je (of ik) niet veel rijden!

Hoppa, helemaal naar utrecht gereden maar het was het waard, heel mooie golf VI Highline executive met 70k op de teller kunnen tikken. Heeft eigenlijk alle denkbare opties zoals: - Stuurwielbediening - Bluetooth audio - Navigatie - Alcantara suede sportstoelen Hierbij de foto's!

23Jd5wCl.jpg?1W9I7hf6l.jpg?1t6yQ08Jl.jpgFZg78dUl.jpg?1

Mooie Golf!

Leuk uitgerust met een geweldig interieur. Veel mooier dan stof of leder!

Vraagje: welke houder is dat die ik daar op je ventilatierooster zie?

Over mijn GTI: nog steeds geen foto's, aangezien dat ik zit te wachten op de verzekering :vp: . En dat dan net met zo'n mooi weer afgelopen dagen... :@

Thanks! die alcantara sportstoeltjes zitten ook als gegoten :puh:

Dat is de Kenu airframe, heb zelf de plus (geschikt voor grotere toestellen) zodat ik in de toekomst geen andere meer hoef te kopen.

Hier een linkje: http://www.appelhoes.nl/Kenu-AirFrame-Plus-Carmount-autohouder

Had hiervoor altijd een Brodit voor de iPhone 5/5s, erg mooi maar om nou om het jaar of 2 jaar een nieuwe brodit houder te kopen a 70-80 euro ging me toch iets te ver met de marginale 10k die ik rij in een jaar.

Hoezo trouwens wachten op de verzekering? Je kunt toch bellen en dan ben je direct verzekerd, of is er iets anders gaande wat ik gemist heb?

Bewerkt: door Limbolander
Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik ook nog weer eens.. Is stiekem al een tijd geleden merk ik. :puh: Zie dat Gekkiej een Toledo heeft, Golf nog Golf en Corrado? Verder niet zoveel gemist geloof ik, of wel?

Ik heb mijn Golfje weggedaan en een Leon FR uit 2007 ervoor teruggekocht. Zal binnenkort een paar foto's posten. :D

Bewerkt: door Sentasi
Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik ook nog weer eens.. Is stiekem al een tijd geleden merk ik. :puh: Zie dat Gekkiej een Toledo heeft, Golf nog Golf en Corrado? Verder niet zoveel gemist geloof ik, of wel?

Ik heb mijn Golfje weggedaan en een Leon FR uit 2007 ervoor teruggekocht. Zal binnenkort een paar foto's posten. :D

Klopt.

Ik blijf er trouwens bij dat je die Clio Williams nooit weg had moeten doen haha, wat een gave bak was dat :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Haha ja was het ook wel hoor. :puh: Maar niets is zo veranderlijk als de mens. :D Op een gegeven moment ben ik 'm zat en wil ik wat nieuws. :puh:

Haha, geloof ik best, volgens mij deed je hem voornamelijk weg omdat ie minder comfortabel was of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Wel netjes inderdaad. Had zelf een setje philips bluevision H7 in mijn golf V als we het dan toch over witte verlichting hebben :puh:. Alleen heeft de golf 6 dus blijkbaar H15 lampen als DRL en grootlicht, zie het neit zo zitten dan gele DRL te hebben en wit dimlicht.. wel jammer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...