Limbolander Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 (bewerkt) Hoppa, helemaal naar utrecht gereden maar het was het waard, heel mooie golf VI Highline executive met 70k op de teller kunnen tikken. Heeft eigenlijk alle denkbare opties zoals: - Stuurwielbediening - Bluetooth audio - Navigatie - Alcantara suede sportstoelen Hierbij de foto's! Bewerkt: 8 maart 2015 door Limbolander Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 (bewerkt) Je zegt dat ie 170k heeft gelopen maar op de teller lijk ik 70k te zien? In ieder geval, veel plezier ermee Hij ziet er erg netjes uit, en hou hem zo haha. Trouwens, lees dit ook even vlotjes door ivm. je alcantara interieur. Alcantara is namelijk best gevoelig, voor vuil maar ook voor zweterige handjes. Kijk maar eens naar mensen met zulke stuurtjes, er zijn er zat die dan zelfs handschoenen aantrekken om het goed te houden Bewerkt: 7 maart 2015 door GolfG60 Reageren
MaxVito Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Mooie Golf! Vind de 6 een van de mooiste Golf's eruit Golf Club FTWW! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 (bewerkt) Mooie rijk uitgeruste Golf. Nog even kleine tip: Zo te zien is het een 1.2 TSI. Als het goed is heeft deze nog een recall open staan, nog even langs de dealer dus. Volgens mij ging het om de kettingspanners. Bewerkt: 7 maart 2015 door GekkieJ01 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Mooie Golf! Vind de 6 een van de mooiste Golf's eruit Golf Club FTWW! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Heeft een "exhaust bypass valve" ook nog een ander nut dan alleen het geluid van de uitlaat te verminderen? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Heeft een "exhaust bypass valve" ook nog een ander nut dan alleen het geluid van de uitlaat te verminderen? Eigenlijk is het precies andersom, zo'n klep zit er juist om het volume omhoog te schroeven. Normaal hoor je aan bepaalde milieu eisen te voldoen, normaal is dit rond de 90 decibel bij een meter afstand op ik geloof 3000 toeren, en ja, geluidsoverlast valt onder milieu vervuiling . Maar door zo'n klep, heb je je als ware twee uitlaten, alleen bij een heb je een demper of meer en bij de ander is het een straight pipe en dus zonder dempers. Door dus een vlinderklep te monteren, kan je kiezen of je luidruchtig wilt zijn of juist stil(ler). Bijkomend voordeel in zijn geval, is dat ie met een gesloten uitlaat(dus met dempers) zo'n 523bhp heeft(vliegwiel vermogen) en met een open uitlaat zo'n 545bhp. Sommige motoren lopen beter als ze geen tegendruk hebben, maar sommige lopen beter als ze wel wat tegendruk hebben, maar dit ligt er puur aan hoe de motor ontworpen en/of afgesteld/getuned is. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 Blijft een mooie auto, zo'n e46 coupe. En dan met zo'n heerlijke 5.0 V10. Als ik het geld had, wist ik het wel wat ik ermee ging doen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 Blijft een mooie auto, zo'n e46 coupe. En dan met zo'n heerlijke 5.0 V10. Als ik het geld had, wist ik het wel wat ik ermee ging doen. Ja, het niet in een E46 steken met een V10 V10 is leuk in een M5 of M6, incl obesitas aan gadgets, maar in een E46 is een 3,2liter op ITB's veel leuker. Reageren
Limbolander Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 Je zegt dat ie 170k heeft gelopen maar op de teller lijk ik 70k te zien? In ieder geval, veel plezier ermee Hij ziet er erg netjes uit, en hou hem zo haha. Trouwens, lees dit ook even vlotjes door ivm. je alcantara interieur. Alcantara is namelijk best gevoelig, voor vuil maar ook voor zweterige handjes. Kijk maar eens naar mensen met zulke stuurtjes, er zijn er zat die dan zelfs handschoenen aantrekken om het goed te houden Klopt was een typfoutje haha, heeft inderdaad maar 70k gelopen Stuur is leder dmv executive pakket dus daar heb ik gelukkig geen last van Mooie rijk uitgeruste Golf. Nog even kleine tip: Zo te zien is het een 1.2 TSI. Als het goed is heeft deze nog een recall open staan, nog even langs de dealer dus. Volgens mij ging het om de kettingspanners. Thanks man, had de dealer al gebeld maar deze golf had geen openstaande recall meer Auto rijdt echt superlekker, erg blij mee Reageren
GolfG60 Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 (bewerkt) Klopt was een typfoutje haha, heeft inderdaad maar 70k gelopen Stuur is leder dmv executive pakket dus daar heb ik gelukkig geen last van Nee idd, dat scheelt al een stuk maar het is wel handig om zulke tips door te lezen want alcantara dat stuk of te vuil is, is niet altijd meer te repareren. Misschien spot ik je binnenkort haha, hopelijk gaat de Corrado binnenkort weer wat vaker de weg op. Zojuist mijn 1000ste post gemaakt hier Bewerkt: 8 maart 2015 door GolfG60 Reageren
herobriner007 Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 Blijft een mooie auto, zo'n e46 coupe. En dan met zo'n heerlijke 5.0 V10. Als ik het geld had, wist ik het wel wat ik ermee ging doen. Het is inderdaad een coole bak Reageren
Limbolander Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 Klopt was een typfoutje haha, heeft inderdaad maar 70k gelopen Stuur is leder dmv executive pakket dus daar heb ik gelukkig geen last van Nee idd, dat scheelt al een stuk maar het is wel handig om zulke tips door te lezen want alcantara dat stuk of te vuil is, is niet altijd meer te repareren. Misschien spot ik je binnenkort haha, hopelijk gaat de Corrado binnenkort weer wat vaker de weg op. Zojuist mijn 1000ste post gemaakt hier Haha ja inderdaad, zou lache zijn Ja zal eens rondkijken en informeren, gelukkig ziet de bekleding van mijn golf er eigenlijk nog zoals nieuw uit. Blijft een mooie auto, zo'n e46 coupe. En dan met zo'n heerlijke 5.0 V10. Als ik het geld had, wist ik het wel wat ik ermee ging doen. Het is inderdaad een coole bak Zeker, mijn neef heeft een bmw 550i V8, kan daar ook eens foto's van posten als jullie dat leuk vinden, ook een brute auto. Heeft daar een speciale uitlaat onder laten leggen met afstandbediening om hem open of dicht te zetten, klinkt niet verkeerd! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 Ik zou die foto's wel willen zien hoor. Is ook een fantastische auto en icm met een 4.8L V8 zie je ze niet vaak. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 Ik zou die foto's wel willen zien hoor. Is ook een fantastische auto en icm met een 4.8L V8 zie je ze niet vaak. Jij hebt toen ook nog in de 540i gezeten van Ron's vader? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.