Rullez Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Mijn pa heeft een Citroen AX 1.4 Image uit '96 wel een vrij snel autootje op de korte stukjes Ook HEEL goedkoop in aanschaf Haha, dit kwam ik tegen; Klik Niet zo gek duur, grappig om mee te beginnen XD Hoe verneuk je je auto, hoe kom je in godsnaam op 4 uitlaten op een Ax... :S @ Nick, Die bestaan toch echt wel.. Kijk hier maar eens. Dat is dikke tjoening man Geintje natuurlijk ben geen fan van tuberware! Reageren
flippie13 Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Je hebt gelijk, ik bedoelde natuurlijk een 2.4 V6... Scheelt een hoop in geld en in topsnelheid zo te zien. BTW, mazda 6 niet door in APK, Kwik SHIT is voor het RDW gesleept door m'n vader... even zien wat er gaat gebeuren. Wat was er volgens kwik fit allemaal fout dan? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Je hebt gelijk, ik bedoelde natuurlijk een 2.4 V6... Scheelt een hoop in geld en in topsnelheid zo te zien. BTW, mazda 6 niet door in APK, Kwik SHIT is voor het RDW gesleept door m'n vader... even zien wat er gaat gebeuren. Wat was er volgens kwik fit allemaal fout dan? Roest op de achterste remmen... dus pa ernaar gekeken... was echt geen 50 % roest ( staat vermeld in wegenverkeerswet dat je bij minimaal 50% roest op de rem iemand moet afwijzen ), dit was niet het geval.. was ook geen roest te zien ( en al was er roest, kwam het doordat ie een tijdje stil had gestaan maar roest verbrand tijdens het rijden ). Dus vent wou ons APK afkeuren, pa zei toen van oke dan regel ik een keurmeester voor een herkeuring. Toen begon die vent toch wat kleurtjes te scheiten en meteen begon die te zeggen van: Nou in iedereval je wordt niet toegekeurd maar ook niet afgekeurd... Dat kan natuurlijk niet bij een keuring. Toen zei die maar dat we naar een andere dealer moesten gaan... gingen we naar mazda heel dat verhaal verteld en toen zei die vent van Mazda van dat ie het nog nooit had gehoord dat er roest zat op de velg was en dat wij 1 van de eerste zijn die daarop wordt afgekeurd... Toen maar meteen RDW gebelt en heel het verhaal verteld, dus binnekort even kijken voor een herkeuring. ( Sowieso is de keuring niet bij de Mazda dealer in Zoetermeer op maandag ). Achja, hij wou ons gewoon even 380 euro aannaaien voor nieuwe remschrijfjes. Sowieso moeten de achterbanden nog vervangen worden. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Roest op de achterste remmen... dus pa ernaar gekeken... was echt geen 50 % roest ( staat vermeld in wegenverkeerswet dat je bij minimaal 50% roest op de rem iemand moet afwijzen ), dit was niet het geval.. was ook geen roest te zien ( en al was er roest, kwam het doordat ie een tijdje stil had gestaan maar roest verbrand tijdens het rijden ). Dus vent wou ons APK afkeuren, pa zei toen van oke dan regel ik een keurmeester voor een herkeuring. Toen begon die vent toch wat kleurtjes te scheiten en meteen begon die te zeggen van: Nou in iedereval je wordt niet toegekeurd maar ook niet afgekeurd... Dat kan natuurlijk niet bij een keuring. Toen zei die maar dat we naar een andere dealer moesten gaan... gingen we naar mazda heel dat verhaal verteld en toen zei die vent van Mazda van dat ie het nog nooit had gehoord dat er roest zat op de velg was en dat wij 1 van de eerste zijn die daarop wordt afgekeurd... Toen maar meteen RDW gebelt en heel het verhaal verteld, dus binnekort even kijken voor een herkeuring. ( Sowieso is de keuring niet bij de Mazda dealer in Zoetermeer op maandag ). Achja, hij wou ons gewoon even 380 euro aannaaien voor nieuwe remschrijfjes. Sowieso moeten de achterbanden nog vervangen worden. Welkom bij de Kwikfit Je gaat er heen voor een lampje voor je koplamp en ze vertellen dat je schokbrekers slecht zijn, en dat je kans hebt om ieder moment van de weg af te vliegen, hopen dat je daar direct het laat vervangen zodat ze weer geld binnenbrengen. Als je dan naar een ander bedrijf gaat, blijkt het dat de schokbrekers gewoon goed te zijn en dat ze je gewoon een oor probeerde aan te naaien. Kwikfit heeft ook heel veel ongeleerde/afgekeurde monteurs daar rond lopen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Roest op de achterste remmen... dus pa ernaar gekeken... was echt geen 50 % roest ( staat vermeld in wegenverkeerswet dat je bij minimaal 50% roest op de rem iemand moet afwijzen ), dit was niet het geval.. was ook geen roest te zien ( en al was er roest, kwam het doordat ie een tijdje stil had gestaan maar roest verbrand tijdens het rijden ). Dus vent wou ons APK afkeuren, pa zei toen van oke dan regel ik een keurmeester voor een herkeuring. Toen begon die vent toch wat kleurtjes te scheiten en meteen begon die te zeggen van: Nou in iedereval je wordt niet toegekeurd maar ook niet afgekeurd... Dat kan natuurlijk niet bij een keuring. Toen zei die maar dat we naar een andere dealer moesten gaan... gingen we naar mazda heel dat verhaal verteld en toen zei die vent van Mazda van dat ie het nog nooit had gehoord dat er roest zat op de velg was en dat wij 1 van de eerste zijn die daarop wordt afgekeurd... Toen maar meteen RDW gebelt en heel het verhaal verteld, dus binnekort even kijken voor een herkeuring. ( Sowieso is de keuring niet bij de Mazda dealer in Zoetermeer op maandag ). Achja, hij wou ons gewoon even 380 euro aannaaien voor nieuwe remschrijfjes. Sowieso moeten de achterbanden nog vervangen worden. Welkom bij de Kwikfit Je gaat er heen voor een lampje voor je koplamp en ze vertellen dat je schokbrekers slecht zijn, en dat je kans hebt om ieder moment van de weg af te vliegen, hopen dat je daar direct het laat vervangen zodat ze weer geld binnenbrengen. Als je dan naar een ander bedrijf gaat, blijkt het dat de schokbrekers gewoon goed te zijn en dat ze je gewoon een oor probeerde aan te naaien. Kwikfit heeft ook heel veel ongeleerde/afgekeurde monteurs daar rond lopen Je had wel gelijk, stelletje idioten daaro. :S Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 14 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Je had wel gelijk, stelletje idioten daaro. :S Weet ik Alternatief is gewoon zoveel mogelijk zelf doen... Jep, al kun je zelf niet keuren zonder de juiste diploma's. Dus gewoon naar een goed bedrijf gaan Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 14 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Je had wel gelijk, stelletje idioten daaro. :S Weet ik Alternatief is gewoon zoveel mogelijk zelf doen... Jep, al kun je zelf niet keuren zonder de juiste diploma's. Dus gewoon naar een goed bedrijf gaan Da's hier in België anders... Hoezodat in België anders ? Hier moet je toch ook de juiste diploma's hebben?( ik woon in België) Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Kwik fit zijn een stelletje kut laaiers, zo te lezen op het TROS Radar forum doen ze het bij iedereen... :S Moet je eens lezen: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=10&t=38689&start=180 Reageren
flippie13 Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Kwik fit zijn een stelletje kut laaiers, zo te lezen op het TROS Radar forum doen ze het bij iedereen... :S Moet je eens lezen: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=10&t=38689&start=180 Geld terugvragen en dreigen met alles wat je te boven komt, zo heb ik ook bij particulieren van marktplaats me geld terug gekregen aangezien ze een nagemaakte keuringstest hadden gedaan, totaal ander verhaal met soort gelijke punten (valsheid in geschrifte wellicht?) Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Nouja ze waren wel slim om dat keuringscontract nog niet af te tekenen, ze hadden helemaal gewacht totdat we zeiden dat ze die onderdelen mochten vervangen... en als je rdw wou inroepen kon dat ook niet totdat ze dat keuringscontract hadden ondertekend.. Maargoed ze komen er nog wel achter. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Kwik fit zijn een stelletje kut laaiers, zo te lezen op het TROS Radar forum doen ze het bij iedereen... :S Moet je eens lezen: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=10&t=38689&start=180 Verhaal met die man met die bonnen slaat echt alles, ik heb erge verhalen gehoord maar dit is echt te erg voor woorden. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 ben van de week bij kwikfit Emmeloord geweest om banden te laten verwisselen ik had hierbij kortingsbonnen om in te leveren die kon ik inleveren nadat ze de nieuwe banden eronder hadden gezet werd mij vertelt dat ik niet met de bonnen kon betalen ze waren niet geldig. hierna reageerde de werknemer alsof ik een dikke crimineel was terwijl ik niet eens wist dat de bonnen niet geldig waren maar daar wilde het kwikfit mannetje niks van weten er werd politie bijgehaald dit terwijl ik mijn zoontje van 4 bij mij had en we werden afgevoerd alsof ik een crimineel was de man stond er bij alsof hij dit wel even goed had opgelost !!!!een jongetje van 4 mee laten nemen nou klasse meneer kwikfit daarbij kwam dat ik op het politie bureau mijn verhaal kon doen en later naar huis ik ben de volgende dag terug gegaan omdat ik mijn auto nog daar had staan ik heb de man gevraagd hoe hij het in zijn hoofd haalde om iemand zo te behandelen waarbij hij mij vroeg of ik hem soms bedreigde!!!!!zielig daarom mensen ga nooooooooit naar de kwikfit en daarbij als ik de banden niet meer wilde dan moest ik alsnog 150 euro betalen voor het werk en de nieuwe banden kosten mij 250 euro ze jagen je gewoon op kosten de volgende keer ga ik naar een echte garage en niet naar die prutsers!!!!! Dat bedoel je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.