Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Wij hebben 3Auto's, best veel eigenlijk...

- Mijn Vader's auto: Porsche 911 Turbo GT

- Mijn Moeder's auto: BMW 645 Cabrio

- Mijn Ouders hun auto/gezins auto: Porsche Cayenne

- Over een paar jaar krijg ik een: Dodge Charger STR8 GT 2010

Jaah, ik weet mijn ouders zijn Rijk kan er niks aan doen. nosmile.gif

Vind je het erg als ik er niks van geloof? Foto's pls. ^^

Vindt ik niet erg hoor, ik maak morgen wel een Foto en post hem op Photobucket met als bewijs mijn naam eronder. (Lord-Vortex)

Ik kan hem nu toch niet maken want het is donker. :cab:

Ik heb problemen, met foto's maken.

A.U.B niet gaan claimen dat ik het allemaal opzet.

Maar mijn Fotocamera kan wel foto's maken enzo maar, nou ben ik mijn Stekkertje waarmee ik mijn Foto's naar mijn Computer kan overzetten kwijt. Ik heb overal gezocht, en ik heb verder geen Foto Camera in huis. Dat was de enige.

Ik kom er laat mee omdat ik het was vergeten te posten.

Maar 1 ding a.u.b niet gaan claimen dat het allemaal nep is want dan ga ik hem nooit posten.

En trouwens, voor het geval dat jullie denken dat het nep is: Waarom zou ik claimen dat ik later een Dodge Charger STR8 GT krijg?

Dank jullie wel voor jullie begrip, ik baal er namelijk wel van dat ik mijn stekkertje niet kan vinden.

Maar zodra ik hem heb gevonden post ik hem hier. :puh:

Nogmaal mijn excuses.

Ergens in het GTA IV Sub-fora;

Sorry, ik was de pictures vergeten te posten. :$

In iedergeval dit gebeurt er als ik met een Uranus achterop een Schafter in rijd.

De auto die ik bestuurde was de Uranus, en je kan zien dat het schade verschil enorm is.

Misschien dat ik me vergis maar de Uranus hoort eigenlijk normaal gesproken veel meer schade te hebben.

Dit is dus het probleem.... :{

(PIC)

(PIC)

Dus nu je eindelijk een camera oid hebt kun je ook een foto van je auto's posten :D

Bewerkt: door Tebby
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1309

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vandaag ook maar weer nieuwe ruitenwissers gekocht, moest ook weer eens een keer :{

Ook maar meteen een Lakstift en velgen reiniger

Nog nooit zulke velgenreiniger gehad, je spuit het erop, en dan slaat het paars uit :puh:

Werkt overigens wel erg goed

Ik denk dat ik volgend weekend weer de zomervelgen eronder knal!

Heb ook nog prijzen opgevraagd voor de verlaging

  • AP Schroefset - 600 euro inclusief montage
  • Weitec GT Schroefset - 650 euro inclusief montage

En nee, bij mijn auto is het niet zelf te doen, ik heb een torsie as achter!

Ik ga overigens voor 5 a 6 cm verlagen en achter denk ik 4 cm :puh:

Lekker plat op z'n bek dus

Kan je beter andersom doen, dan schraap je tenminste niet met je bumper tegen de weg aan XD

En dan hoef je de drempels tenminste niet schuin te nemen :puh:

Andersom verlagen is velagen op de Marokaanse manier. :puh: Ik had hem voor lekker 5.5 gedaan en achter 4. Weekje rijden en hij zakt nog wat door ben je nog een stukje lager. Plus dat als je passagiers of andere dingen vervoert zakt hij achter nog verder in. Wel foto's plaatsen als het eronder zit he! :engel:

Ik hoop volgende week weer wat onderdelen binnen te krijgen: GTI logo voor in me nieuwe gril die bijna klaar is, Jubi lip, USA lampen en als ik is een keer de betaal gegevens krijg stickers voor op me naafkapjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Morgen Seat meet'n'greet in Nijmegen, bij de mac donalds aan de Wijchenseweg! Vette shit ouweah! Komt als het goed is ook een Ibiza met verbrede spatborden(rally style) en 50 (of 70?)mm spoorverbreders, ziekelijk vet dat ding.

@Jacky vorige pagina: Man, 69 Charger is m`n droomauto, vooral in het oranje, maar dan zonder al die General Lee stickers erop, die vind ik een beetje overrated to be honest. Vet jammer dat er nog maar zo weinig van zijn... Zijn echt van die stoere bakbeesten, lekker het milieuvervuilen, enkel omdat het kan... zo'n uitstraling hebben ze :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Rullez

Komt goed, al zal het nog wel even duren voordat hij eronder zit, de garage waar ik dat laat doen is momenteel erg druk op zaterdagen

Dit is een AP Set:

AP-1.jpg

En een Weitec

weitec-hicon-gt.jpg

@Mythbuster

Een Mac Donalds meeting, komt op!

Dat is nou echt het type johnnie meeting :$

Link to comment
Delen op andere websites

@Mythbuster

Een Mac Donalds meeting, komt op!

Dat is nou echt het type johnnie meeting :$

Ja want als dat de op een na grootste parkeerplaats daar in de buurt is dan moet je natuurlijk toch écht iets anders gaan zoeken, ondanks alle voordelen van die bepaalde parkeerplaats, want ja, bij de Mac Donalds, dat kan natuurlijk echt niet he...

:7

(De grootste was overigens een bouwmarkt geloof ik, en als je dan moet kiezen tussen hamers kopen en een hamburger halen rond 'n uur of 2, tja....)

Ik zou overigens voor die AP set gaan, zoveel kwaliteitsverschil zal er niet in zitten, en blauw staat toch echt mooier dan groen.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

@Rullez

Zijn beide alleen in Hoogte verstelbaar, met hardheid werd het me wat te duur

Dan wordt het 600 euro voor de AP set en 750 euro voor de Weitec set (ipv 450 euro ;))

Komt dus nog 150 euro montage kosten bij

@Mythbuster

Zoals je weet hebben wij overal andere meningen over ;)

Hier wordt het altijd bij Dealers of Tuningswinkels gehouden ^_^

Laatste Peug meeting waar ik was, was ook bij een winkel, die deed de deuren toen open met allemaal leuke kortingen (tot 40%)

Anyway, veel plezier bij die meeting, ik geloof alleen niet dat je het weer erg mee hebt zitten :ch:

Over die schroefsets, zijn inderdaad vrijwel hetzelfde, maar van de kleur, dat zie je toch niet meer terug?

AP is een oud werknemer van Weitec, maar is zijn eigen lijn begonnen, door gewoon alles van Weitec af te kijken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@Rullez: Tja, dat was met de seat-online meeting ook, was ook bij de Seat dealer. Dit was helaas gewoon een meet'n'greet, die meetings bij dealers zijn meestal in de zomer, winter en lente = meestal gewoon zo maar een bijeenkomst, zonder hapjes enzo...

Moet zeggen dat er op zich op deze meeting een stuk minder petjesvolk liep, gewoon aardige mensen hier, en geen kakkers met petjes.... Nouja, op degene met die tupperware getunede Polo 1.4(of 1.6) na, dat was wel weer zo iemand die z`n auto midden op de parkeerplaats ging zetten met de muziek loeihard, terwijl er van te voren was afgesproken de geluidsoverlast zo veel mogelijk te beperken... En er was een gast met een tupperware tuning Peugeot... Dat was ook een beetje een petje maar goed, was verder wel aardig geloof ik.

Foto's!

Was erg leuk, stonden een hoop mooie Ibiza's en andere wagens bij! (O.a. 2 Golf 1's en een Golf 2, één Corrado VR6, 2 Bora's, 'n Toledo en nog wat zooi :D)

Hier staan trouwens nog meer foto's in betere kwaliteit

Teamibiza.nl foto's

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Valt goed mee voor een 1.9 Turbodiesel vind ik.

Ja, pk valt altijd vies tegen bij een diesel, maar een diesel koop je voor zijn koppel.

Die 130pk 1.9 levert wel weer een leuke 310nm aan koppel :sigaar:

En dat is een blok dat sinds de Golf 3 word gebruikt geloof ik, MK2 had nog de 1.6liters, zijn ook 8V.

Nu gebruiken ze voornamelijk de 2.0liter.

Link to comment
Delen op andere websites

@GolfG60: Ik denk jij gaat helemaal uit je dak vanwege die Corrado VR6, maar nee xD Geen woord erover(tenzij je m`n post gemist hebt...?, zal er wel even een paar hierin bijzetten :7)

Denk dat Vwbjorn die 2 oude Golfjes ook wel stoer vind :D

mijn Foto's!

Teamibiza.nl foto's, her en der verspreid over het topic, zitten hele mooie tussen!

Foto1184.jpg

Foto1180.jpg

Foto1179.jpg

Foto1176.jpg

Foto1174.jpg

Foto1171.jpg

Foto1169.jpg

Foto1167.jpg

Foto1164.jpg

Foto1162.jpg

Foto1158.jpg

Foto1157.jpg

Foto1153.jpg

Foto1151.jpg

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...