Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Wat hou ik toch van carnaval jongens....

Zo werd ik dus vanochtend wakker gemaakt

Foto1248.jpg

Foto1249.jpg

Schade valt nog best mee, nadat ik 'm rechtgezet had...

Foto1251.jpg

Foto1250.jpg

Foto1253.jpg

Maar hij startte perfect, en rijdt ook nog, dus dat is een schrale troost :(

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1309

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zit vandalisme niet inbegrepen in je verzekering? Dit gaat toch wel echt te ver hoor..Is die ruit ingeslagen of is die gesprongen door op z'n zij te staan? Heb je'm rechtgezet door er gewoon tegen te duwen?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij WA alleen zit het er volgens mij niet in, deze is naar mijn weten ook alleen voor schade waarbij jij schuldige bent. En zo op de foto's te zien is de ruit waarschijnlijk gesprongen toen hij op z'n kant werd gelegd, maar het is en blijft natuurlijk zwaar kut en echt een klote streek van dat pauper volk dat dit doet.

Link to comment
Delen op andere websites

WTF dit is echt schandalig hoop dat je hem voor meer als WA heb verzekerd? Heb me er laatst in verdiept bij WA ben je alleen verzekerd voor schades die jezelf rijd.

Ik begin al meer te twijfelen voor een WA+ op me golf... Ik zou echt helemaal gek worden al zit er iemand aan me auto. Ik moet het ook niet zien want dan is die desbetreffende persoon de l*l.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zit helemaal onder de kleine putjes over heel het zijscherm, zowel voor als achter. Lak is er op sommige plekken tot op het metaal af. Heb vandaag al nieuwe ruit en spiegel er op gezet(90 euro, heb ook een rechter spiegel genomen(aangezien bij mij dat rubber stukje waar ze aan vast zitten erg verweerd was :clown: )...)

Deur was heel erg verdraaid, raam ging niet eens meer dicht zo erg, heb dus met een schroevendraaier en hamer alles terug proberen te buigen, en daarbij het deur frame nogal verkloot, maar er moet sowieso toch een nieuwe deur in dus who gives a shit. :cry:

T zal wel iemand geweest zijn die mij kent of zo, aangezien er voor de rest in het dorp niets gebeurd lijkt te zijn... Kijk, een spiegel aftrappen, kan ik mee leven, is wel kut.... Maar een auto op z`n kant leggen, dat doe je niet bij een willekeurige auto lijkt me :?

Ben inderdaad alleen WA verzekert, meer geld kan ik er niet aan uitgeven... Politie kan niets tenzij we erachter komen wie het deden. Pa heeft 3000 euro ingevuld als schadebedrag, geen idee hoeveel ik er aan kwijt zou zijn maar ok.

Veel mensen langs zien rijden die heel 'verdacht' keken, elke keer ging er een gedachte door m`n hoofd van 'jij zou het geweest kunnen zijn... kijk niet zo, idioot, anders krijg je een steen tegen je hoofd' :(

Velgen zijn wel een beetje beschadigd, maar dat was toch verroest staal en maakt me dus niet zo veel uit. Ook banden vind ik niet zo erg.

Er lekte overigens alleen ruitensproeisel uit, is ook weer gestopt toen hij recht stond. Hij startte gelijk(heb `m wel eerst een uurtje recht laten staan btw) en reed ook gewoon. Heb `m nu op de oprit gezet, voor m`n vader z`n auto.

Handen zitten wel onder de schrammen, nogal vaak gesneden aan het deurframe, en bij het glas opruimen ben ik ook niet echt voorzichtig geweest :7

Echt een klote dag dit. :N

Had heel graag ook een deur en voorscherm gevonden, en dan de achterkant laten spuiten... Dat als ze dan vanavond weer langskomen dat ze zich afvragen of t een spookauto is die zichzelf repareert... Vanavond slaap ik heel onrustig, en ik leg een hele grote steen of een stalen buis bij de deur... Als ik ze vanacht hoor dan gaan er echt gewonden vallen, dat weet ik wel. Ben nu erg wantrouwend helaas :(

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Maar Myth, dat is begrijpelijk.. je maakt je zorgen over je wagen, dat hebben nu ook vaak de Golf 5+6 eigenaars, want bij hun wordt ook steeds ingebroken voor de radio+navigatie. Tegenwoordig zijn er echt idioten op de wereld. duh.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Myth, dat is begrijpelijk.. je maakt je zorgen over je wagen, dat hebben nu ook vaak de Golf 5+6 eigenaars, want bij hun wordt ook steeds ingebroken voor de radio+navigatie. Tegenwoordig zijn er echt idioten op de wereld. duh.gif

Haha niet alleen de electronica hoor, is het laatste half jaar een run op die auto's worden gejat doormiddel van advertenties op marktplaats etc. en dan naar polen gebracht. Vooral in Noord-Holland zie je wel is groepjes polen foto's van auto's maken. Mocht je dit zien waarschuw de eigenaar gelijk binnen een week is hij anders weg als je een beetje pech heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...