Tebby Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Een fiat Panda? In dit topic... :O Hoe krijg je het voor mekaar... Prima auto, zit alles in wat je nodig hebt. Betrouwbaar. Goedkoop en simpel. Seat Marbella, ook wel een leuk wagentje. Reageren
moechy Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Een fiat Panda? In dit topic... :O Hoe krijg je het voor mekaar... Prima auto, zit alles in wat je nodig hebt. Betrouwbaar. Goedkoop en simpel. Seat Marbella, ook wel een leuk wagentje. Altyd leuk om om te kantelen natuurlijk. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Een fiat Panda? In dit topic... :O Hoe krijg je het voor mekaar... Prima auto, zit alles in wat je nodig hebt. Betrouwbaar. Goedkoop en simpel. Seat Marbella, ook wel een leuk wagentje. Ik heb een touchscreen navigatie met stemherkening nodig, zit dat erin? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Een fiat Panda? In dit topic... :O Hoe krijg je het voor mekaar... Prima auto, zit alles in wat je nodig hebt. Betrouwbaar. Goedkoop en simpel. Seat Marbella, ook wel een leuk wagentje. Ik heb een touchscreen navigatie met stemherkening nodig, zit dat erin? TomTom kun je er altijd inplakken Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Weetje wat ik nu echt mooie auto's vind en ik vind het de mooiste auto's op dit moment. Mijn lievelingauto. Tadaaa De Audi R8 V10 en de Audi R8 V10 Spyder. Ze zijn wel duur anders had ik me er (ooit) eentje aangeschaft. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Wij hebben een volvo V70, bedrijfs auto volvo S60, en nog een volkswagen kever groen en wit. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 14 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Een fiat Panda? In dit topic... :O Hoe krijg je het voor mekaar... Prima auto, zit alles in wat je nodig hebt. Betrouwbaar. Goedkoop en simpel. Seat Marbella, ook wel een leuk wagentje. Ik heb een touchscreen navigatie met stemherkening nodig, zit dat erin? TomTom kun je er altijd inplakken Maar die heeft geen stemherkenning. Reageren
moechy Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Een fiat Panda? In dit topic... :O Hoe krijg je het voor mekaar... Prima auto, zit alles in wat je nodig hebt. Betrouwbaar. Goedkoop en simpel. Seat Marbella, ook wel een leuk wagentje. Ik heb een touchscreen navigatie met stemherkening nodig, zit dat erin? TomTom kun je er altijd inplakken Maar die heeft geen stemherkenning. Denk dat er wel ergens een GPS is met stemherkenning. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Wij hebben een volvo V70, bedrijfs auto volvo S60, en nog een volkswagen kever groen en wit. Een Kever? Fantastische auto! Welk model? En post als je wil misschien eens een foto. Een 1302 screens pb ik je wel als ik ze heb. Reageren
vw53steven Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Wij hebben een volvo V70, bedrijfs auto volvo S60, en nog een volkswagen kever groen en wit. Een Kever? Fantastische auto! Welk model? En post als je wil misschien eens een foto. Een 1302 screens pb ik je wel als ik ze heb. Leuk, zelf hebben wij ook een kever uit 1963 een witte. En in de toekomst wil ik er eentje uit de jaren vijftig en als dagelijkse auto een Volvo 345 Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 14 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Denk dat er wel ergens een GPS is met stemherkenning. Nieuwe TomToms hebben spraakherkenning Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Vandaag ook maar weer nieuwe ruitenwissers gekocht, moest ook weer eens een keer Ook maar meteen een Lakstift en velgen reiniger Nog nooit zulke velgenreiniger gehad, je spuit het erop, en dan slaat het paars uit Werkt overigens wel erg goed Ik denk dat ik volgend weekend weer de zomervelgen eronder knal! Heb ook nog prijzen opgevraagd voor de verlaging AP Schroefset - 600 euro inclusief montage Weitec GT Schroefset - 650 euro inclusief montage En nee, bij mijn auto is het niet zelf te doen, ik heb een torsie as achter! Ik ga overigens voor 5 a 6 cm verlagen en achter denk ik 4 cm Lekker plat op z'n bek dus Reageren
Tebby Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Vandaag ook maar weer nieuwe ruitenwissers gekocht, moest ook weer eens een keer Ook maar meteen een Lakstift en velgen reiniger Nog nooit zulke velgenreiniger gehad, je spuit het erop, en dan slaat het paars uit Werkt overigens wel erg goed Ik denk dat ik volgend weekend weer de zomervelgen eronder knal! Heb ook nog prijzen opgevraagd voor de verlaging AP Schroefset - 600 euro inclusief montage Weitec GT Schroefset - 650 euro inclusief montage En nee, bij mijn auto is het niet zelf te doen, ik heb een torsie as achter! Ik ga overigens voor 5 a 6 cm verlagen en achter denk ik 4 cm Lekker plat op z'n bek dus Kan je beter andersom doen, dan schraap je tenminste niet met je bumper tegen de weg aan XD En dan hoef je de drempels tenminste niet schuin te nemen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.