Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Een mazda 6 2.0I SV-T edition wat 145 PK produceert. Als deze naar ons toekomt gaan we deze waarschijnlijk opkrikken naar een degelijke 160 PK. Maargoed, niets is zeker, we kunnen namelijk ook een 2.3 SVT editie kopen.

Geplaatst:

Hoe gaan jullie hem opkrikken een chipje of echt in de motor ?

Als ie chipbaar is natuurlijk met de chip. Maar voorlopig houden we het nog bij motor. Maargoed, zoals ik al zei... dit zijn allemaal nog plannen. :)

Geplaatst:

Het enige dat een probleem vormt is het bouwjaar, die is namelijk uit 2005. Nu even kijken of we nog wat van de prijs af kunnen halen of er een optie bij kunnen zetten zoals een Bose system. :puh:

Geplaatst:

Dat zou wel vet zijn. :D .Een Bose systeem , ze zijn prijzig maar een kameraad van mij heeft een set, niet normaal wat voor geluid z'n dingen geven.

Geplaatst:

Toevallig zit er ook een Bose system in de 6 die we nu in het bezit hebben. De prijs is redelijk voor dit bouwjaar + opties en het uiterlijk ( leer is nog mooi zwart, geen rare mankementen te zien ). Máár je weet maar nooit want een proefrit is nog niet gemaakt. Hij staat in iedereval op het verlanglijstje. Net zoals de Honda Accord, Audi A4, Toyota Avansis. smile2.gif

Geplaatst:

En waarom zou je een Mazda 6 kopen als je er al één hebt?

Omdat die ten eerste beter is aangekleed wat betreft opties ( lederen bekleding, navigatie ).. ten 2e is het uiterlijk veel mooier dan die van ons ( geblendeerde ruiten, mooiere velgen, 2 uitlaatjes ). En als 3e is deze uitvoering stukken beter ( S-VT uitvoering ). Daarnaast was deze auto stukken goedkoper dan de 6 die we nu hebben dus we gaan kijken of we deze kunnen inruilen voor die.

Geplaatst:

Zo, misschien ook al een bumperlipje gescoord, zodat ik niet bij de eerste de beste drempel m'n bumper ga slopen volgende week :puh:

Overigens ook al een beetje wezen kijken wat ook nog wel eens een kansmaker is voor een volgende auto

Alleen jammer dat ik die moet gaan Importeren vanuit Amerika of zoiets

Mitsubishi Eclipse

1998EclipseGSX004.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...