Golf_MK1 Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Dat is ook waar. Maar je ziet toch ook vaak ratten die technisch perfect zijn en dat vind ik echt zonde. Als ze er een rat van maken die effectief rot is, dan is het natuurlijk heel goed aangezien dat er dan meer Golfjes op de baan blijven. Jep, maar wat een ratje leuk maakt, ze zien er verwaarloosd uit, maar ondertussen zijn ze van binnen vaak mooi, motor is gewoon goed en van onder in tiptop conditie. Dus de eerste indruk van mensen 'wat een rot hok', maar blijk dat die wagen beter onderhouden is dan de gemiddelde auto en dat maakt het leuk Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 De foto van die Golf 1 is echt een voorbeeld van hoe je een prachtige wagen kan verprutsen. Sorry hoor, maar rat-stijl vind ik vaak echt lelijk! Vergeet een ding niet he, sommige MK1's zijn te verrot om er nog iets deftigs van te maken, of is het makkelijker/goedkoper om een ander carrosserie te gebruiken. En dan is een rat-look wagen dus geen verspilling van een mooie wagen Dat is ook waar. Maar je ziet toch ook vaak ratten die technisch perfect zijn en dat vind ik echt zonde. Als ze er een rat van maken die effectief rot is, dan is het natuurlijk heel goed aangezien dat er dan meer Golfjes op de baan blijven. Kan ik begrijpen, maar bedoel je met technisch perfect dat de motor en ophangingen helemaal perfect zijn? Want zoals met die BMW, die auto was hélémaal perfect. Tot hij 'm aan een vriend gaf en hij er mee verongelukt was waardoor de carrosserie een stuk minder werd, maar het chassis was nog goed. Trouwens hoe rijd je Trabant? Ben wel benieuwd Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Yeah, m'n auto is verlaagd Voorkant +- 6 cm Achterkant +- 3 cm Lekker laag dus, en heb nu nog 3 cm schroefdraad over Foto's volgen Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Wat bedoel je? Ehm, ik zag in je sig; 'Is er leven na de dood? Steel m'n Trabi en je weet het!' en ik ging daarvan uit dat je een Trabant had. Of zeg ik nu iets verkeerds :$ Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
Rullez Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Gisteren weer even verder gegaan aan me Golf met een andere VW liefhebber onder het genot van een biertje. Ruitenwisserdopje geplaatst. En een nieuwe onderlip. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Ziet er best wel kaal uit, zonder een achterruit wisser Maar wat voor lip is dat? een Jubi-lip? Ziet er wel erg lekker uit Reageren
Rullez Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Ziet er best wel kaal uit, zonder een achterruit wisser Maar wat voor lip is dat? een Jubi-lip? Ziet er wel erg lekker uit Vind het juist netter staan als met, maar iedereen ze smaak. Is een beetje Jubi idee maar lijkt er niet 100% op. Weet nog niet of ik hem erop houd. Is puur een probeersel. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
Mythbuster Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 (bewerkt) Rullez ik heb laatst wéér een Golf 4 gezien waarbij ze de knipperlichten van voren in die gaatjes d'r onder hadden gepropt, en die chrome stukjes eronder naar boven gezet... Ziet er zo veel mooier uit! :O Als je een keer 2 extra koplampen kan vinden moet je dat echt proberen :O Bewerkt: 10 maart 2011 door Mythbuster Reageren
moechy Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Ziet er best wel kaal uit, zonder een achterruit wisser Maar wat voor lip is dat? een Jubi-lip? Ziet er wel erg lekker uit Vind het juist netter staan als met, maar iedereen ze smaak. Is een beetje Jubi idee maar lijkt er niet 100% op. Weet nog niet of ik hem erop houd. Is puur een probeersel. Waarom haal je eigenlijk die ruitenwisser eraf? Dat belemmert je zicht zo hard als het geregend heeft en je kan de regen niet wegvegen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Vind het juist netter staan als met, maar iedereen ze smaak. Is een beetje Jubi idee maar lijkt er niet 100% op. Weet nog niet of ik hem erop houd. Is puur een probeersel. Ja, opzicht ziet het er wel netjes uit, maar als je gewend bent dat er normaal eentje erop zit, en dan is ie ineens eraf, das wel wennen Rullez ik heb laatst wéér een Golf 4 gezien waarbij ze de knipperlichten van voren in die gaatjes d'r onder hadden gepropt, en die chrome stukjes eronder naar boven gezet... Ziet er zo veel mooier uit! :O Als je een keer 2 extra koplampen kan vinden moet je dat echt proberen :O Van een R32 ziet er ook wel vet uit, die heeft in beide 'bolletjes' een knipperlicht zitten Wat ook mooi kan zijn, is hem 'smoken' vooral in combinatie met je grill. Waarom haal je eigenlijk die ruitenwisser eraf? Dat belemmert je zicht zo hard als het geregend heeft en je kan de regen niet wegvegen. Omdat je hem amper gebruikt? Reageren
moechy Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Ik gebruik hem toch redelijk veel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.