peter99 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Nou peter, monkey vault (Saut de chat) gaan we pas na een tijd trainen, want het lukt helemaal niet....Oja, ik heb hier nog 2 videos van mij de eerste is een Lisses video, Lisses is een voorstad van parijs waar parkour is begonnen en waar heel veel mensen heen gaan en heel bekend is : en dit is dan een grote sampler van mij : Ok dan, ik moest toch "het gevoel" krijgen? p.s Wanneer weer trainen ? P.P.S was bij oma en opa ,geen parkour omgeving ,1x aan krachttraining gedaan Reageren
Timb0 Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Nou peter, monkey vault (Saut de chat) gaan we pas na een tijd trainen, want het lukt helemaal niet....Oja, ik heb hier nog 2 videos van mij de eerste is een Lisses video, Lisses is een voorstad van parijs waar parkour is begonnen en waar heel veel mensen heen gaan en heel bekend is : en dit is dan een grote sampler van mij : Ok dan, ik moest toch "het gevoel" krijgen? p.s Wanneer weer trainen ? P.P.S was bij oma en opa ,geen parkour omgeving ,1x aan krachttraining gedaan Monkey is voor veel mensen moeilijk. Zeker als je niet heel "soepel" bent. Ikzelf had er geen problemen mee, iemand die ik ken wel. Train eerst 2 maanden en probeer het dan nog es Suc6! Keep on training Reageren
Fuffie Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 IK doe zelf ook aan freerunning. Maar om de Monkey te leren. Probeer het eens op iets laags ga dan gewoon steeds hoger. TIP om ergens heen te springen. Als je ergens heen wil springen moet je naar het object kijken waar je heen wil springen ! Reageren
Timb0 Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) IK doe zelf ook aan freerunning.Maar om de Monkey te leren. Probeer het eens op iets laags ga dan gewoon steeds hoger. TIP om ergens heen te springen. Als je ergens heen wil springen moet je naar het object kijken waar je heen wil springen ! Beste, Ik, Jozz en peter doen parkour. Freerun lijkt er erg op, maar freerun is zo sierlijk mogelijk. Parkour is zo snel en efficient mogelijk, meestal zonder tricks (kan uiteraard wel). De TIP die je gaf helpt niet altijd. Hier in mijn plaats is er een percission naar een buis (vanaf een muur naar die buis), dan kijk ik naar de grond, en niet naar de buis waar ik op moet landen, dat doe ik pas in mijn sprong EDIT: mooi geschreven he Bewerkt: 3 augustus 2007 door Timb0 Reageren
Jozz Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Oo geweldig de sprong ken ik (was er 3 daagjes geleden nog) ik zal voor een presicion dus naar het punt kijken, bedenken ALS het verkeerd gaat (je weet nooit) wat je dan zal doen enz. enz. dus is het handiger om je plaats te bepalen (en een tom tom helpt echt niet hoor ) Reageren
Fuffie Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Waar moet je dan naar kijken als je springt ? Reageren
peter99 Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 naar je tomtom ? Nee naar je landingspunt. toch jozz ? Stront, mijn training is voorlopig wel effe uitgesloten, door mijn zwaar gekneusde teen, (3 weken geleden) Reageren
Jozz Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Waar moet je dan naar kijken als je springt ? WTF ! wat denk je zelf, je gaat toch niet met ogen dicht springen of gewoon niet kijken waar je heen springt ( + andere onodige dingen = Freerun ..... en freerun is G** ) Reageren
peter99 Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Helemaal mee eens, jozz Oja je had gelijk jozz, we zijn nu ongeveer een halve week verdr en ik heb alles weer opgepakt, ben weer aan krachtoefening aan het doen. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 ziet er goed uit Jozz , erg mooi gedaan , grote sprongen , nee zal mij niet lukken EDIT: mooie Caravan trouwens Reageren
Jozz Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Nah, grote sprongen ben ik niet zo van, maar als ik ze aankan kan ik het zoiezo proberen natuulijk, maar van dingen afspringen dat zit er ook niet in Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 zag er netjes uit , en jou buurt is er uitstekend voor Reageren
Timb0 Geplaatst: 30 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Late reactie, nou, ik kijk in het begin naar de grond... vreemd he Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Late reactie, nou, ik kijk in het begin naar de grond... vreemd he das waar , maar alsnog in mijn buurt kan dit neit zo goed , Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.