Timb0 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Late reactie, nou, ik kijk in het begin naar de grond... vreemd he das waar , maar alsnog in mijn buurt kan dit neit zo goed , Overal kan je parkour doen. Overal zijn obstakels. Btw, me nieuwe filmpje : http://video.google.nl/videoplay?docid=7790069070303689929 of http://nl.youtube.com/watch?v=g3tqw5iOyDk Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Ik ben pas begonnen het is best wel leuk om te doen maar makkelijk is het niet altyd Reageren
Timb0 Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Ik ben pas begonnenhet is best wel leuk om te doen maar makkelijk is het niet altyd Veel trainen. Train op grond niveau, zorg dat je de bewegingen goed doorkrijgt en goed kan uitvoeren. Dan ga je werken aan je flow en leer je steeds meer dingen. Na een jaartje of 3 komen de drops wel Maar daar moet je heel veel en lang voor trainen. Zie de drops niet als doel, maar maak zelf een doel. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 al loop ik nu zelf op krukken , heb ik het gezien hoor , ziet er mooi uit ! Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Ik zou het ook graag doen, ik kan wel saltootjes maken van tafels ofzo maar niet meer dan dat. ik heb veel last van spierpijn en een liesverrekking maar zodra ik wat beter ben zou ik mss kunnen beginnen... is parcour hetzelfde als free running? Reageren
Timb0 Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Ik zou het ook graag doen, ik kan wel saltootjes maken van tafels ofzo maar niet meer dan dat.ik heb veel last van spierpijn en een liesverrekking maar zodra ik wat beter ben zou ik mss kunnen beginnen... is parcour hetzelfde als free running? Freerun = zo sierlijk mogelijk van punt A naar punt B. Parkour = zo SNEL mogelijk van punt A naar punt B. Bij parkour gebruik je meestal geen tricks. Reageren
Timb0 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Parkour bij jensen: http://nl.youtube.com/watch?v=kXPVbBXU-JI Reageren
Jozz Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik zou het ook graag doen, ik kan wel saltootjes maken van tafels ofzo maar niet meer dan dat.ik heb veel last van spierpijn en een liesverrekking maar zodra ik wat beter ben zou ik mss kunnen beginnen... is parcour hetzelfde als free running? Freerun = zo sierlijk mogelijk van punt A naar punt B. Parkour = zo SNEL mogelijk van punt A naar punt B. Bij parkour gebruik je meestal geen tricks. parkour is niet alleeen SNEL het hoeft nieteens snel te zijn maar nuttig, als je over een opstacel gaat waar de achtervolger (in desze situatie) niet over kan ben je hem kwijt tadaaa snelheid is niet alles efficienctie is parkour, efficient van a naar b (of naar c en d ) en daar KAN snelheid ondervallen. Maar het is dus NIET freerun als iedereen me begrijpt (tim begrijpt het vast ) Reageren
peter99 Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik ga eigenlijk als ik niks te doen heb steeds meer aan Random Excercice werken, handje vol push ups, Isometrisch tegen de muur zitten, Push up houding, klap push ups, en af en toe Calf raises, doe ik bijna dagelijks 's avond na mn huiswerk voel me er goed door dus kan maar een ding zeggen hierover; Je suis content Parkour rulez Reageren
Ruwie Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik zou het echt kei graag willen doen maar ik zou niet weten hoe ik moet beginnen... Ik woon in een dorp dus er zijn niet echt veel mogelijkheden... Maar het lijkt me wel echt supper leuk!! Reageren
Jozz Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik zou het echt kei graag willen doen maar ik zou niet weten hoe ik moet beginnen... Ik woon in een dorp dus er zijn niet echt veel mogelijkheden... Maar het lijkt me wel echt supper leuk!! Mogelijkheden zijn er altijd, ik woon ook in een dorp maar dat hoeft ook neit te zeggen dat je altijd in je dorp moet gaan trainen. In ieder geval doe voorzichtig en doe geen gevaarlijke/ domme / illigale dingen want dat is parkour NIET dat verstaan we tegenwoordig onder freerun en dit gaat niet over freerun maar over parkour Reageren
Timb0 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Ik zou het echt kei graag willen doen maar ik zou niet weten hoe ik moet beginnen... Ik woon in een dorp dus er zijn niet echt veel mogelijkheden... Maar het lijkt me wel echt supper leuk!! Mogelijkheden zijn er altijd, ik woon ook in een dorp maar dat hoeft ook neit te zeggen dat je altijd in je dorp moet gaan trainen. In ieder geval doe voorzichtig en doe geen gevaarlijke/ domme / illigale dingen want dat is parkour NIET dat verstaan we tegenwoordig onder freerun en dit gaat niet over freerun maar over parkour Ruwie heeft mij via de PM gecontact en ik heb wat verteld'aan hem Reageren
Timb0 Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Een nieuw goed filmpje: Speed and Stability door Mike uit zoetermeer: http://nl.youtube.com/watch?v=MFoYx3nHu-0 Have plesure Reageren
Timb0 Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Mooi staaltje Parkour + uitleg over parkour. Voor degene die geen engels kunnen kan ik wel een vertaling maken. http://nl.youtube.com/watch?v=n3kaHBUs-2A Reageren
Timb0 Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 DOCUMENTAIRE PARKOUR!!! 25 MAART (MORGEN/VANDAAG ) op NEDERLAND 3 om 16.40!!!! kijken hé Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.