brechtjen Geplaatst: 19 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2003 altijd als ik de trainer wil openen komt de hieronder getypte tekst op : Not In GTA Vice Folder,gta-vc.exe not found H :unsure: oe kan ik dit verhelpen? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetre Geplaatst: 19 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2003 Je meot hem in deze map stoppen C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City Dan zal hij wel werken jammer genoeg kan je er geen snelkoppeling van maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 19 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2003 Zet de bestanden die je geunzipt hebt in de Vice City folder start dan de trainer op en dan vice en kijk wel eerst in setup wat de actieveer codes zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brechtjen Geplaatst: 26 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2003 hoe gebruik je de teleporter ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 26 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2003 Als je GTA Vice City hebt opgestart kan je de Teleporter gebruiken. Je moet eerst ALT - TAB indrukken om bij de trainer te komen. Klik dan op teleporter. Dan kan je de coordinaten invullen van een positie waar je naar toe wilt gaan. Dit is de locatie van verborgen paketje nummer 1: x=479.600006103516 y=-1718.5 z=15.6000003814697 desc=package1 Nog meer hiddenpackages locaties zijn te vinden als je het bestand: Hidden Packages.g3l in de teleporter opent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetre Geplaatst: 26 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2003 Ik snap ook iets niet... Hoe weet je dan welke getalletjes moet intikken? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 26 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2003 Dat zijn coordinaten diw moet je zelf uitvinden als je ergens staat kan je daarvan in de teleporter de coordinaten laden en je later weer daar neerzetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetre Geplaatst: 27 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2003 BEDANKT! IK heb het gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 27 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2003 BEDANKT!IK heb het gevonden Geen dank! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 15 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2003 Nog meer hiddenpackages locaties zijn te vinden als je het bestand: Hidden Packages.g3l in de teleporter opent. En waar kan ikdat bestand vinden>>? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 15 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2003 Zit bij de trainer bijgeleverd. Het staat in de map waar GTA Vice City is geinstalleerd. Nieuwste versie van de trainer downloaden: http://www.gtagames.nl/vctrainer.php Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 15 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2003 Correctie op www.gtagames.nl/vctrainer.php Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 15 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2003 hoe gebruik ikde jetpack en hoe zet ikaan ? Edit____________________ Kebhet algevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rwesterh Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2003 Die heb ik nog niet gevonden... Wie kan mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
broodkorst Geplaatst: 5 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2004 ik kan er maar niet uitkomen hoe het werkt met die garage editor.. ik heb gta opgestart, alt+tab eruit, auto gedaan enzo maar dan? ik snap er niets van.. moet je in het menu al alt+tab doen, of als je een game hebt gestart en bij wijze van spreken voor de garage staat.. kan iemand het uitleggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.