Robienske Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 (bewerkt) nog eentje moet eens pijltjestoets naar beneden drukken :lol: Bewerkt: 4 juni 2004 door robienske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 Haha. Best grappig. Ik heb het ook ff geprobeerd.Wel jammer dat je niet onder water kunt <_< (logisch) je kunt wel onder water: -ga gewoon onder de stad(dus in de grond gaan) -vlieg naar het water -ga door dat blauw spul en je bent veilig onderwater! op de playstation kun je ook onder water ZONDER jetpack: -ga naar vercettis estate -vlieg boven het binnenzwebad door het dak -vlieg vooruit -probeer totdat je onder de stad bent -vlieg onder de stad door de blauwe dingen en...Je bent er! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 Haha. Best grappig. Ik heb het ook ff geprobeerd.Wel jammer dat je niet onder water kunt <_< (logisch) je kunt wel onder water: -ga gewoon onder de stad(dus in de grond gaan) -vlieg naar het water -ga door dat blauw spul en je bent veilig onderwater! op de playstation kun je ook onder water ZONDER jetpack: -ga naar vercettis estate -vlieg boven het binnenzwebad door het dak -vlieg vooruit -probeer totdat je onder de stad bent -vlieg onder de stad door de blauwe dingen en...Je bent er! Handig, ik ga hem proberen, als het lukt zet ik hem ik GTA Vice City Trucjes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 tof,word mijn naam er dan ook bijgezet?dan heb ik weer iets om trots op te zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 tof,word mijn naam er dan ook bijgezet?dan heb ik weer iets om trots op te zijn Ja! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 weet het me te zeggen als je het hebt uitgetest ps:hetgene wat ik zei over playstation werkt NIET op pc,of het moet al gelegen hebben aan mijn pc... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 weet het me te zeggen als je het hebt uitgetestps:hetgene wat ik zei over playstation werkt NIET op pc,of het moet al gelegen hebben aan mijn pc... ok, ik heb hem ook op de ps2! :lol: dan zet ik dat er wel achter! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 da's handig ik zal het eens proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Het is gelukt! Ik zet hem in de Vice City Trucjes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 (bewerkt) ----------------=========Heel Blij+grote smile op gezicht=======-------------- ps:waar kunnen we dat dan lezen? Bewerkt: 25 juni 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Bovenaan Vice City General: Vice City Trucjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 nice reaaaaaally nice ik heb trouwens ook een nieuw raadsel gepost:Raadsel V Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_lover Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 oh,das heel simpel. schakel in setup gewoon de jetpackopties in en druk tijdens ut spel de rechtershiftknop+i in en hij staat aan of uit. druk op rechtershiftknop+p om vooruit te gaan, druk op rshift+o om naar boven te gaan, rshift+l =naar onder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 ok ik zit ook met ee probleem,als ik die ultimate trainer opstart,dan vink ik jetpack aan,dan is er een knop start vice,dan doe ik dat dan doet je jetpack het niet,nix doet het,wat moet ik doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_lover Geplaatst: 31 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2004 Je moet NOOIT eerst de trainer opstarten en dan pas Vice City, nee, je moet het precies andersomdoen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.