Timmieboy Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 Hallo, hoe kan je de GTA Vice Ultimate Trainer v2 laten werken? Waar moet je een bestandje zetten, in welke map? Ik krij deze melding als ik op de trainer op mijn comp klik: Not In GTA Vice Folder, gta-vc.exe not found. Weet iemand hier een oplossing voor? Gr. Tim. (Alvast bedankt!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 zet gewoon alle bestanden van de download in de map van Vice City. meestal is het : C:programfiles/rockstargames/grandtheftautovicecity Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timmieboy Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 zet gewoon alle bestanden van de download in de map van Vice City.meestal is het : C:programfiles/rockstargames/grandtheftautovicecity Bedankt voor je hulp, maar ik had het zelf al gezien, echt cool die trainer!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 (bewerkt) zo opgelost *Mr. Cortez: Eigenlijk is deze post niet nodig, cjsa Bewerkt: 19 oktober 2004 door Mr. Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2004 (bewerkt) gewoon naar windoos verkener en dan naar progam filles en dan staat er rockstar games en dan naar vice city en dan plakke Bewerkt: 21 oktober 2004 door cjsa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2004 laatst gepost op Jul 31 2004, 11:47 AM ga je jezelf dan niet afvragen of het probleem al is opgelost....let hier voortaan op, want het is irritant om oude topics weer boven water te halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
super ben Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 wie kan me helpen met de ultimate trainer2v ik heb hem in de files van gta en nu sttaat er not a vice city key :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 je moet alle bestanden uit de download in de map van VC zetten, niet alleen de trainer. ik geloof dat het bestand "keys.dat" heet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
super ben Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 je moet alle bestanden uit de download in de map van VC zetten, niet alleen de trainer. ik geloof dat het bestand "keys.dat" heet. bedankt hij doet het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA@SA Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Hey weet iemand hoe je dit probleem moet oplossen zo niet dat maakt niet uit. Nou het probleem is dat als ik een halfuur GTA VC aan het spelen ben met Ultimate Trainer dan schakelt ie uit ! <_< Ik denk zelf dat het door die Ultimate Trainer komt <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Ja, als het elke keer zo is komt het zeker daardoor. Verwijder je Ultimate trainer en download hem opnieuw, misschien zal 'ie' normaal werken. Zo niet? Verwijder hem dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA@SA Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Ja, als het elke keer zo is komt het zeker daardoor. Verwijder je Ultimate trainer en download hem opnieuw, misschien zal 'ie' normaal werken. Zo niet? Verwijder hem dan. Oke bedankt ! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Dat had ik ook een keer viel het spel gewoon uit maar heb er geen last meer van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Als je op XP speelt en je bent niet geregistreed valt hij ook na een halfuur uit.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 ik krijg gewoon niks voor elkaar, ik kan niet spawnen of cheaten ermee... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.