Xtreem-designer Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 GTA Vice Ultimate Trainer v2 Staat bij mij wel in de gta vice city user files maar doet het niet weet je hoe dat komt ? B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Daar moet hij ook niet staan, hij moet in de map (waarschijnlijk bij jou) C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\ staan, daar gewoon neerzetten, niet in een map, maar gewoon in dezelfde map als waar gta_vc.exe staat, dan moet het lukken. Veel succes ermee, het verleukt het spel er een halve minuut mee, dan is het niet leuk meer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Ik kan nou de autos al kiezen en de kleuren maar ik probeer het te laden in het spel maar dan moet je een bestand hebben waar je hem in moet laden maar welke is het precies , want ik kan het spel zelf niet vinden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
english guy Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 hallo mense ik weet niet hoe ik de trainer.v2 voor de pc der op krijg ( vc gaat t om ) ik heb m eerst gehad maar deed me sus ofzo maar ja ......... is der neit meer en nu weet ik niet hoe t meot iemand uitleg????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 volgens mij moet je gewoon de trainer in de gta vice city map plaatsen en dan doet ie het. Als er ook een ander bestandje bijzit bijv welke keys er gebruikt worden moet je die er ook bij zetten maar volgens mij is hiet ook een topic van(weet niet zeker) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
english guy Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 weet niet ben hier pas sinds vandaag online :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 ik heb het bestand gedownload maar dan wil ik hem openen komt er tew staan not in gta vice folder , gta-vc.exe not found en dna klik ik op ok en gata ei weer weg dus ik doew iets verkeerd meot ik hem ergens in uitpakken ofzow ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 In welke map heb je hem geinstaleerd, daar staat namelijk een icoontje met de trainer, als je hem heb gestart moet je vanuit de trainer Vice City opstarten anders doet hij het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 je moet alle bestand die bei de trainer zaten in de map gta vc plaatsten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Alle bestanden die bij de trainer zaten in de map van VC doen dan VC opstarten en dan de trainer opstarten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 ik wil de ultimate trainer downloaden voor vice city van gtagames.nl maar ik heb geen flauw idee hoe dat moet. kan iemand PRECIES het liefst in stappen uitleggen hoe je het moet installeren. alvast bedankt! PS: ik moet anders uitpakken als anderen denk ik. ik heb WinRar. het tekentje van WinRar zijn 3 boekjes op elkaar gestapeld met een slotje eromheen doei! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Je moet de bestanden die in de map zetten in de hoofdmap van GTA Vice City zetten. Dus je gaat eerst naar de map van Rockstar Games, daarna naar GTA Vice City (of zoiets dergelijks), en daar plaats je alle bestanden in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Beste, 1e probleem: als ik de Trainer aandoe en klik op Setup, dan kies ik wat ik wil etc. Bij de gameplay moet ik toch bijv. RSHIFT+L drukken op Jet aan te of uit? Probleem opgelost 2e probleem: Als ik op Start Vice druk, dan zie ik een CD die 3 seconden draait. Dan gaat 'ie weg en verder gebeurt er niks. Bewerkt: 8 oktober 2005 door Gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 Probeer wat er staat, instaleer het eens opnieuw voor de rest weet ik het niet ik heb die trziner gewoon en er is niets aan de hand bij mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Moet ik de Trainer opnieuw installeren? Maar dat heb ik gedaan en het probleem blijft komen. EDIT: 1e probleem opgelost. Maar nu heb ik het volgende: Als ik op Start Vice druk zie ik 3 seconden een CD draaien, en daarna is de CD weg en verder gebeurt er niks. Alvast bedankt. Bewerkt: 8 oktober 2005 door Gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.