Jump to content

Lithjoe's Ultimate Trainer

brechtjen

Recommended Posts

dat is zwaar iritant, probeer s de cd opnieuw te plaatsen of windows opnieuw op te starten. hopelijk werkt dit want ik zelf had dit ook s maar ik ben vergeten hoe ik het opgelost heb :$ . als windows herstarten of cd herplaatsen niet werkt dan s vice city proberen te herinstalleren

Oene

Delen op andere websites

• Reacties 149
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Typhoon

8

• Joriz

7

• 8-Ball

7

• Ironfist

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Computer opnieuw starten heb ik net gedaan.

Niet gelukt. :-(

Ik ga hem proberen morgen opnieuw te installeren. :Y

Ik edit mijn post wel.

Edit:

Helaas,

nog steeds hetzelfde.

Bewerkt: door Gangsta
Delen op andere websites

maak een backup :Y

Waar slaat dat op? :?

@ Gangsta: Ik neem aan dat je een normale versie van het spel hebt, zonder ingrijpende mods of andere zooi?

Je kunt ook proberen eerst GTA VC te starten, vervolgens uit het spel te gaan met ALT+TAB, de trainer op te starten en te activeren, en tenslotte het spel weer in te gaan.

Delen op andere websites

@ Gangsta: Ik neem aan dat je een normale versie van het spel hebt, zonder ingrijpende mods of andere zooi?

Ja. :Y

Ik heb een legale versie zonder Mods etc.

Je kunt ook proberen eerst GTA VC te starten, vervolgens uit het spel te gaan met ALT+TAB, de trainer op te starten en te activeren, en tenslotte het spel weer in te gaan.

Ik wist niet dat dat kon! :) Heel erg bedankt! Zal het meteen proberen! :)

EDIT:

Lantyz, je bent SUPER!

Heel erg bedankt!

Het is gelukt! 8)

Bewerkt: door Gangsta
Delen op andere websites

• 2 weken later...
ik wil de ultimate trainer downloaden voor vice city van gtagames.nl maar ik heb geen flauw idee hoe dat moet. kan iemand PRECIES het liefst in stappen uitleggen hoe je het moet installeren. alvast bedankt!

PS: ik moet anders uitpakken als anderen denk ik. ik heb WinRar. het tekentje van WinRar zijn 3 boekjes op elkaar gestapeld met een slotje eromheen

Via winrar moet je het eerst uitpakken, dan alle bestand kopieren en plakken in: D of C:/progammafiles/rockstargames/gtavicecity

Dan start je de trainer op en dan start vice city.

Let Op: Sommige codes zijn hetzelfde. zie meer bij setup in de trainer.

Delen op andere websites

• 2 maanden later...

Hallo, ik heb een probleem. Ik speel weer even Vice City omdat mijn San Andreas-dvd kapot is, maar daar gaat het mij niet om. Het gaat mij hierom; ik heb de Ultimate Trainer gedownload en geplaatst in de Vice City map, maar hij doet het niet. Moet je de trainer dan in een andere map plaatsen?

Nog twee dingen: 1: Mijn excuses als ik dit topic verkeerd heb geplaatst, maar ik wist geen beter subforum te bedenken. 2: De zoekfunctie leverde mij niks op.

Delen op andere websites

wat voor een foutmelding geeft hij dan?

dat hij een file mist of dat je vice city 1.1 hebt (dat laatste: de trainer werk alleen met vice city 1.0)

Bij de foutmelding zegt 'ie: Not in GTA vice folder, keys.dat not found

En over vice city 1.1: ik heb nog nooit wat geupdate aan GTA Vice City, dus ik zou niet weten waarom hij 1.1 zou zijn. Daarmee bedoel ik eigenlijk dat ik niks van GTA vice city 1.1 weet :bonk:

Delen op andere websites

Ten eerste je hebt dit wel in het goede topic geplaatst! :Y:D

Je moet meer spullen behalve de ultimate trainer in die map zetten! Er zitten nog meer dingen in de map van de trainer(ik weet niet welke, ik heb hem wel gehad) Doe ze er eens allemaal in.

Als je dat gedaan hebt start je GTA VC op en dan de trainer, probeer dit eens.

Succes.

Delen op andere websites

Sorry dat ik zo laat ben, maar het is gelukt (gisteren dan). Het was gewoon een kwestie van het bestand "keys.dat" in de Vice City folder zetten, samen met de trainer zelf. Die foutmelding gaf dus eigenlijk het antwoord. In ieder geval: bedankt voor jullie hulp! :D

Delen op andere websites

Sorry dat ik zo laat ben, maar het is gelukt (gisteren dan). Het was gewoon een kwestie van het bestand "keys.dat" in de Vice City folder zetten, samen met de trainer zelf. Die foutmelding gaf dus eigenlijk het antwoord. In ieder geval: bedankt voor jullie hulp! :D

hoe zou kan ik geen trianer nemen van vice city en als ik op gtagames.nl ben dan kan ik er niet in

Delen op andere websites

hoe zou kan ik geen trianer nemen van vice city en als ik op gtagames.nl ben dan kan ik er niet in

Sorry, ik begrijp het niet helemaal :bonk: Wat bedoel je?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...