Typhoon Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2006 Sorry dat ik zo laat ben, maar het is gelukt (gisteren dan). Het was gewoon een kwestie van het bestand "keys.dat" in de Vice City folder zetten, samen met de trainer zelf. Die foutmelding gaf dus eigenlijk het antwoord. In ieder geval: bedankt voor jullie hulp! hoe zou kan ik geen trianer nemen van vice city en als ik op gtagames.nl ben dan kan ik er niet in Meschien moet je je inloggen op gtagames dan werkt het waarschijnlijk wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
davesanandreas Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 Hoe zorg ik dat Ultimate Trainer v2 in het spel komt?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 Er zit een read me bij de trainer inbegrepen: How to install \\\\\\\\\\\\\\\ simply extract the files into the root of your gta vice folder, the same place that gta-vice.exe is. How to use \\\\\\\\\\\ Start the trainer by running 'Vice ultimate trainer.exe', if you get any error messages here it is either because it is not in your gta vice folder or you have a incorrect version of the game. once the trainer has started click on the settings button, a dialog will open that allows you to configure all the cheats in the trainer, you can disable/enable a cheat by ticking the box next to it (ticked means enabled) and you can also redefine the hotkey by double clicking on it (the blue text) and then selecting a new hotkey from the bottom of the dialog and clicking ok. once you have all the cheats as you want them you can copy the list to the clipboard by pressing copy and then paste them into a text editor like notepad to print them out. Now that your cheats are ready, click ok to get back to the main menu. You can now click Start Vice to start the game and use the hotkeys as you like. De bestanden plaats je dus in de map waarin je gta vice city hebt geinstalleerd. Rechtermuisknop - Start - Verkennen - Lokaal Station (C:) - Progam Files - Rockstar games - Gta Vice City. In deze map plak je de files van de trainer. Veel succes, Pennywise The Clown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Mouser_ Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 oke ik zal kijken........... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
davesanandreas Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2006 O.K. bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lllll Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2006 ik heb die trainer ook en ik heb al die bestanden in de map gedaan maar werkt gewoon niet denk dat het door de key speed komt weet iemand het? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) ik heb die trainer ook en ik heb al die bestanden in de map gedaan maar werkt gewoon niet denk dat het door de key speed komt weet iemand het? Wanneer je denkt dat het door de keyspeed komt kan je die het beste even wat lager of hoger doen. Ik zelf denk dat het niet veel uitmaakt. Ten eerste wil ik even weten dat jij de cheats die je wilt gebruiken wel aangevinkt hebt, het moet er dus niet zo uitzien: Maar het moet er zo uitzien: Het aanvinken is niet lastig, je drukt er gewoon met de muis op. En weet je als 2e dat je het scherm waar je de cheat moet aanvinken weggeklikt hebt tijdens het spelen? Dus dit schermpje: Wanneer je deze niet weggklikt tijdens het spelen en het invoeren van de cheat zal de cheat geen effect hebben in het spel. Als je die 2 dingen goed hebt gedaan moet het eigenlijk wel goed zijn, als het nog niet lukt moet je het even zeggen! Bewerkt: 2 november 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lllll Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2006 allemaal al gedaan lukt niet ik denk tog de keyspeed dat was ook bij gta san andreas... met een trainer van 150 cheats ofso daar kon je 2 methodes kieze van de keyspeed hier niet jammer genoeg ik probreer nog wel wat om het te laten lukken hulp is verder ook nog welkom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
decreators Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2006 Hoe gebruik je de garage editor van de ultimate trainer?(ik heb dit bericht al eerder gepost maar ik denk niet dat iemand dat nog zal lezen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2006 (bewerkt) Ik heb even voor je gezocht en vond dit: Start het spel op en switch terug naar windows en start de trainer op en daarnaar klik je garage editor aan.Dan krijg je een nieuwe venstertje vervolgens kies je daar de garage waar de auto in moet uit. Vervolgens Kies je de auto uit. Ook heb je de optie om het Fire Proof en Bullet Proof te maken. Dan klik je op writh en switch je terug naar je spel met alt+tab. De auto staat nu in je garage en je kunt hem gaan gebruiken. Deze tekst is niet door mij gemaakt en ik weet dan ook niet of het echt werkt. Bewerkt: 6 december 2006 door Advancegta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
decreators Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2006 En de functies save en load wat is dat dan? Als je daarop klikt moet je het ergens opslaan, maar in welke map? users files? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2006 En de functies save en load wat is dat dan? Als je daarop klikt moet je het ergens opslaan, maar in welke map? users files? Het maakt niks uit waar je die opslaat, het hoeft dus niet in GTA Vice City User Files, ik raad je aan om het gewoon in een makkelijk vindbare map te stoppen. Het saven en loaden is wel handig, wanneer je bijvoorbeeld bij 1 savegame allemaal mooie auto's in je garage hebt gezet (met behulp van de Garage Editor) kan je deze opslaan, en dan tijdens een andere savegame weer Loaden, wanneer je dan op 'Write' drukt zullen de autos ook in deze savegame in de betreffende garage komen. Best handig dus! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
decreators Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 En als ik die autos die ik erin gezet heb (met behulp van de trainer) weer load en dan opsla op vice city zelf, staan die daar dan ook nog? Of moet ik altijd opnieuw loaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 En als ik die autos die ik erin gezet heb (met behulp van de trainer) weer load en dan opsla op vice city zelf, staan die daar dan ook nog? Of moet ik altijd opnieuw loaden? Wanneer je opslaat terwijl je met de trainer auto's in de garage hebt gezet blijven ze daar gewoon nadat je de volgende keer load, het loaden en opslaan met deze trainer is dus alleen om je lievelingsauto's ook in andere savegames te zetten. Wanneer je een auto in de garage zet en dan niet opslaat zal hij er de volgende keer natuurlijk niet meer in staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
decreators Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 Bedankt! Nu heb ik megacole auto´s in men garage! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.