Jump to content

Lithjoe's Ultimate Trainer

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik post dit even in dit topic, omdat deze toch over trainers gaat.. weet iemand een goede trainer, waarmee ik makelijk geld kan toevoegen? andere codes, zoals dat je geen wanted level krijgt ofzo, of garage editor hoeven er niet bij te zitten, het gaat alleen onm het geld

• Reacties 149
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Typhoon

8

• Joriz

7

• 8-Ball

7

• Ironfist

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik post dit even in dit topic, omdat deze toch over trainers gaat.. weet iemand een goede trainer, waarmee ik makelijk geld kan toevoegen? andere codes, zoals dat je geen wanted level krijgt ofzo, of garage editor hoeven er niet bij te zitten, het gaat alleen onm het geld

Ik heb even gezocht, ik kan jammer genoeg geen werkende trainer vinden waar je alleen geld kan krijgen. Ik heb een PizzaDox trainer gevonden 12 functies. Deze kun je activeren door op een teken van het numpad te drukken. Er zit onder andere een money cheat, freez missies time cheat en infnite health cheat bij. Bij de moneycheat krijg je maar liefst $999999999,- Dat is dus aardig veel! Ik heb de trainer even bij de bijlage gevoegt.

Nadat je hem hebt gedownload pak je hem uit en start je de trainer op, bij Info kan je ziet welke hotkey gekoppelt is aan de betreffende cheat. Als je ingame op 6 (numpad) drukt zal je erg veel geld krijgen :)

Veel plezier ermee!

• 9 maanden later...
Geplaatst:

ikm heb hier een trainer gedownload ik zet hem in de Grand Theft Auto Vice City map maar hij doet het nog steeds niet

Geplaatst:
ikm heb hier een trainer gedownload ik zet hem in de Grand Theft Auto Vice City map maar hij doet het nog steeds niet

Ik raad je aan de trainer rechtstreeks naar de map waar je 'vc.exe' staat te downloaden, dat is meestal: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA Vice City'. Deze kan natuurlijk afwijken, maar dit is bij vrijwel iedereen de juiste path. Vergeet dan niet de trainer uit te pakken, dit kun je doen met WinRar of WinZip. Enige wat je dan nog rest te doen, is de trainer starten via dit pictogram:

Vervolgens start je het spel en switch je in-game terug via [ALT] + [TAB]. In principe is dit alles wat je moet doen, dus wat gaat er fout bij jou, Fbi-Crew?

• 8 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

hoe moet je de ultimate trainer v2 in het spel zetten en downloaden?

en hoe moet je hem gebruiken?

Bewerkt: door gta fan1

Als je deze bedoelt: Klik.. Dan moet je het .rar bestand uitpakken met bijvoorbeeld WinRar. Dan plaats je de uitgepakte bestanden in de hoofdmap van GTA Vice City (daar waar gta-vc.exe te vinden is). Dan open je de trainer en klik je op "Start GTA Vice City.

Het stond trouwens gewoon in de bijgeleverde readme:

simply extract the files into the root of your gta vice folder, the

same place that gta-vice.exe is.

:duh:

Bewerkt: door tommatje

Heb je een snelkoppeling op je bureablad naar GTA Vice City? Zo ja ga er met je muis op staan en klik op de rechter muisknop en klik dan op Eigenschappen. Klik dan op het tabblad Snelkoppeling. Bij "Doel" staat dan als het goed is de plek waar je je gta-vc.exe kunt vinden.

Heb je geen snelkoppeling dan klik je op start -> alle programma's -> Rockstar Games -> GTA Vice City. Dan zie je staan "Play GTA Vice City. Klik daarop met je rechtermuisknop en klik dan op Eigenschappen. Nu staat er bij doel de locatie van je gta-vc.exe.

Normaliter is dat C:\Program Files\Rockstar Games\GTA Vice City\

Suc6 ^_^

Bewerkt: door tommatje
Geplaatst:

Het bestand genaamd 'gta-vc' wat er staat is de .exe. In deze map moet je dus de bestanden plaatsen van de trainer, daarna de trainer starten en dan kun je lekker cheaten. :tu:

• 2 weken later...
Geplaatst:
bedankt! het is gelukt! :tu:

Ik heb hem in de desbetreffende map gezet, maar krijg nog steeds de melding± Not in GTA vice folder keys.dat not found..

Geplaatst:

In de gedownloadde map zit ook een ander bestand, de 'Keys.dat'. Deze moet in dezelfde map van de trainer zitten anders zal de trainer niet starten. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...