Jump to content

Is LCS een leuk spel?


jeroenkuyk

lbc  

61 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet ik hem kopen?

    • Ja
      44
    • Nee
      14


Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    6

  • ASPHALT

    3

  • gta_rulez

    2

  • The GamerII

    2

Jazeker. Het is echt een pracht spel. Als je dit spel speelt krijg je echt een mooi GTA gevoel. Overigens is hij gekozen tot beste PSP-spel 06. Hij heeft weinig bugs, goeie draw distance, gemiddelde maar toch goeie graphics, makkelijke gameplay en nog veel meer mooie opties. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

JAA!!!

Beste game samen met San Andreas.

Als iemand zegt dat de graphics zo extreem slecht zijn,, niet intrappen! Btw het is lcs in plaats van lbc;)

Bewerkt: door terrorkruimel
Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen vinden LCS niet leuk door de grauwe sfeer. Ik vind dit nog wel meevallen. Ik vind dit een leuke gta! Ik had hem wel snel uitgespeeld, maar na de storyline kan je nog veel doen. Dit is 1 van de leukste spellen op de psp. Als je gta 3 leuk vond, vind je deze ook leuk! Deze gta hoort zeker bij je gta collectie thuis. :puh: Ik zou hem gewoon kopen. Hij kost nu maar ongeveer 25-30 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Liberty City Stories is zeker een leuk spel, maar hier zijn al meerdere discussies over. Kijk eens hier, hier, of hier. Genoeg tips, meningen, en feiten. Hieruit kan je voor jezelf opmaken of het je een leuk spel lijkt, en of je hem wilt kopen, want dan ligt bij iedereen anders. Ik zal mijn eigen mening niet weer herhalen, wel wil ik even zeggen dat je de beste '2006 game overall' eigenlijk gewoon moet hebben als een trouwe gta'er, voor zo'n 20-30 euro. Naast VCS (die je overigens beter na LCS kan halen) zijn er niet veel andere PSP opties die zo goed zijn als LCS. Hopelijk helpen deze topics je in ieder geval een beetje met kiezen. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Jaik vind het ook een leuk spel maar na een tijdje verveelt het je als je alles hebt gedaan (zoals ik) naja wat spoeky al zei dat het een grauwe sfeer heeft maar dat is mijn mening ik vond gewoon vice city het aller leukste gta omdat het zo mooie sfeer heeft, een beetje hawaii-achtig met die palmbomen maar nu weer even over lcs, het kan wel een heel leuk spel zijn ik raad je welaan om hem te kopen.

greetttzzzz, roneri

Link to comment
Delen op andere websites

dat het een grauwe sfeer heeft maar dat is mijn mening ik vond gewoon vice city het aller leukste gta omdat het zo mooie sfeer heeft

Dat ligt dus geheel aan jezelf. Ook wat Spoeky zei: "Veel mensen vinden LCS niet leuk door de grauwe sfeer." Het is waar je van houd, ik vind persoonlijk de Maffia sfeer van LC beter dan die van zonnige sfeer van VC. Het grauwe sfeertje zorgt ervoor dat het Maffia gevoel je helemaal bekruipt en zo is het spel ook. Mensen liquideren, bommen plaatsen, drugs, vuurgevechten, etc.

Verder, een fantastische game die echt waard voor zijn geld is. Je moeilijke missies maar ook wat makkelijkere. De personages zijn top en er zit ook echte RockStar humor in. Via trucjes is het zelfs mogelijk om te vliegen! Als je hem op de PSP koopt kun je hem overal mee naar toe nemen en op de PS2 kun je het op lekker groot scherm spelen. Maar dat ligt er weer aan wat je hebt en of je veel reist. Ik zou hem zeer zeker kopen maar de keuze is bij jouw, succes. :)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal het wel kopen het is een prachtig spel met humor en leuke missies. Je ken niet in

vliegvoertuigen maar dat is niet erg. Maar er zijn ook wel mooie boten ook waar je mee ken varen en mooie auto"s zijn er ook. En ook wel leuke gangs de Leones horen bij jou ze zien er wel fet uit maar niet zo sterk vind ik. ;)

Rene-GTA. (Veel succes met GTA LCS) 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou hem alleen kopen als je GTA III nog niet hebt anders is het echt weggegooid geld. Ik heb hem nu al een half jaar ofzo maar niet echt veel gespeeld. Ik heb het trouwens over de PS2 versie. Voor de psp is ie leuker denk ik. Succes met je keuze.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou hem alleen kopen als je GTA III nog niet hebt anders is het echt weggegooid geld. Ik heb hem nu al een half jaar ofzo maar niet echt veel gespeeld. Ik heb het trouwens over de PS2 versie. Voor de psp is ie leuker denk ik. Succes met je keuze.

Ik heb alle niet Top Down GTA's en dus ook III. Het zijn twee heel verschillende games. III loopt op grafisch gebied achter omdat het al een wat oudere game is. LCS is al veel mooier. De missies zijn totaal verschillend, in III moet je achter Catalina aan. Onderweg ontmoet je ook nog wat andere personen waarvoor je klusjes moet opknappen. In LCS gaat het vooral over het veroveren van Liberty City. Met natuurlijk ook nog andere personages met hun missies. In LCS zijn er ook nieuwe voertuigen waaronder Motoren.

2 Heel verschillende games die maar 1 ding gemeen hebben, de stad. En dat valt nog wel mee, er zijn veel dingen veranderd in de 3 jaar die er tussen zit. Fort Staunton wordt bijvoorbeeld in LCS opgeblazen door Toni. In III zien we dat het allemaal gesloopt is en er nieuwe gebouwen komen.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Jazeker. Het is echt een pracht spel. Als je dit spel speelt krijg je echt een mooi GTA gevoel. Overigens is hij gekozen tot beste PSP-spel 06. Hij heeft weinig bugs, goeie draw distance, gemiddelde maar toch goeie graphics, makkelijke gameplay en nog veel meer mooie opties. :tu:

daarom kwam vice city stories pas in 2007 er kunnen namelijk moeilijk 2 spellen in een jaar de beste zijn. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ík zou eerder vcs stories kopen.

Lcs is een beetje kaal.

een beetje hetzelfde :l

Vcs is echt een leuk spel om te spelen :)

leuke zijmissies :)

Ik vind hem leuker dan lcs!

Vriendelijke groet stijn :bier:

Ps als je gta III leuk vondt.

Moet je hem zeker kopen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...