Jump to content

Postcount


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Youp

    9

  • Wazuup

    7

  • Big-Bear

    4

  • Koen729

    4

In het GangTalk Forum, Recruitment Forum en Corpverkiezing Forum stond de postcount al uit, in de Corporation fora kon je hem zelf als Leader aan-/uitzetten. Nu is die functie dus ook weggehaald en staat hij standaard uit.

Fout :7

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

In het GangTalk Forum, Recruitment Forum en Corpverkiezing Forum stond de postcount al uit.
Ik denk dat je je vergist, want in het Recruitment Forum stond de postcount wel aan. Dat weet ik zeker :Y !

En erover discussieren zal veel te lang duren, dus het is best dat een Administrator het even bevestigd of het aan of uit stond ;) .

Bewerkt: door Woetsha
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom schaf dat hele kut postcount niet af? Mensen gaan alleen spammen omdat ze meer berichten krijgen harstikke leuk, is gewoon zo achterlik iets, kijk naar gtaforums.com, werkt hetheel goed;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt dat het bij lifestyle ook helemaal afgeschaft mag worden. Dat is ook een van de meeste geposte fora's.

Mischien is het gewoon beter om de hele postcount uitteschakelen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom schaf dat hele kut postcount niet af? Mensen gaan alleen spammen omdat ze meer berichten krijgen harstikke leuk, is gewoon zo achterlik iets, kijk naar gtaforums.com, werkt hetheel goed;)
gtaforums.com is natuurlijk een veel groter forum, wat de kans op spammen dus ook veel groter maakte. Dit forum is daarentegen, als je het mij vraagt, veel overzichtelijker. Ook spam komt hier, in vergelijking met vele andere forums, een stuk minder voor.

Ik zeg niet dat ik fel tegen het idee ben, maar wel dat het mijns inziens niet echt noodzakelijk is op dit moment.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft wel een punt. Als jullie zo met die post count in de maag zitten en nu het in een aantal gedeeltes uitgezet hebben, zet het dan helemaal uit en haal dan ook gewoon de hoeveelheids post uit de profielen.

Ook het aantal profiel bezoeken vind ik een onnodige functie. Wat heb ik er nu aan hoeveel mensen mijn profiel bezocht hebben :7

Laatste bezoekers mag van mij part ook uit. Scheelt ook weer een sql querie.

Bewerkt: door Ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft wel een punt. Als jullie zo met die post count in de maag zitten en nu het in een aantal gedeeltes uitgezet hebben, zet het dan helemaal uit en haal dan ook gewoon de hoeveelheids post uit de profielen.

Ook het aantal profiel bezoeken vind ik een onnodige functie. Wat heb ik er nu aan hoeveel mensen mijn profiel bezocht hebben :7

Laatste bezoekers mag van mij part ook uit. Scheelt ook weer een sql querie.

Maar dan kan je nog wel schatten dat hij bv. boven de 1000 posts zit. (als hij zijn usertitle kan veranderen) wat ik nog wel een oplossing vind is om het aantal posts nog enkel te laten zien aan de gebruiker zelf. zOALS met de warn.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft wel een punt. Als jullie zo met die post count in de maag zitten en nu het in een aantal gedeeltes uitgezet hebben, zet het dan helemaal uit en haal dan ook gewoon de hoeveelheids post uit de profielen.

Ook het aantal profiel bezoeken vind ik een onnodige functie. Wat heb ik er nu aan hoeveel mensen mijn profiel bezocht hebben :7

Laatste bezoekers mag van mij part ook uit. Scheelt ook weer een sql querie.

Maar dan kan je nog wel schatten dat hij bv. boven de 1000 posts zit. (als hij zijn usertitle kan veranderen) wat ik nog wel een oplossing vind is om het aantal posts nog enkel te laten zien aan de gebruiker zelf. zOALS met de warn.

Die functie gaat automatisch open, maar inderdaad als iemand niet weet hoeveel berichten hij heeft ziet hij het misschien later.

De gevallentjes postboosters merk je al heel snel op en dan hoef je nog geen eens het aantal berichten van de leden te weten, maar je ziet het aan de hoeveelheid post achter elkaar, de inhoud en de motivatie van de post.

Een hoop ophef om een postcount? :N

Laat lekker..

Anders gaan we maar aan de handtekeningacties ofzo..

Discussie mag er heus wel wezen dat hoeft nog persé ophef te zijn :)

Bewerkt: door Ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard... Maar zo moeilijk gaan doen om een postcount?

Is toch leuk? Hoef je het zelf niet bij te houden :dans:

@hieronder: :Y:klap:, overigens als we willen spammen doen we het toch wel..

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

@Big Bear & Ewoud: In mijn ogen is de postcount gewoon een leuke toevoeging aan het forum. Als mensen gaan spammen dan kunnen ze ook op andere manieren worden aangepakt, zonder dat de rest daar meteen het slachtoffer van wordt. Profielbezoeken is een ander verhaal. Er wordt bijna geen misbruik van gemaakt, en veel mensen vinden het leuk om te zien hoeveel profielbezoeken ze hebben. Natuurlijk is het niet echt nodig, maar dan kan ik nog een hele hoop dingen opnoemen die dan net zo goed kunnen worden afgeschaft. En zoals Bling al boven me zei, je kan dit forum om een aantal redenen niet vergelijken met Gtaforums.com.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er eigenlijk tegen maar veel heb ik hier niet over te zeggen. Ik vindt persoonlijk dat een postcount dient om te tellen hoeveel posts je hebt (duh :duh: ) maar als er een aantal posts niet meegeteld worden dan is dat getal natuurlijk ook fout wat eigenlijk wel spijtig is. En als je je dan is afvraagt hoeveel posts je juist zelf hebt gemaakt in totaal waar vindt je dat dan? Al je posts zelf gaan tellen? ^_^ Dat vindt ik eigenlijk wel een beetje spijtig want waar dient de postcount nu nog voor? Iemand zijn activiteit kan je er ook niet helemaal aan zien want als iemand al niet meer actief is heeft hij nogaltijd zijn 1000+ posts hè. :Y

Bewerkt: door Argon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...