Jump to content

Postcount

Lantyz

Recommended Posts

We zeggen dat allemaal dat het gewoon een simpel getalletje is; maar toch gaan jullie je erover druk maken. :ch:

De crew is wel verstandig genoeg om te beslissen wat ze willen doen; Laat het rusten...

Inderdaad! De crew beslist wat er zal gebeuren, en daar zal niets aan veranderd worden. Hoeveel geruzie en discussies er ook ontstaan, we zullen ons er allemaal moeten bij neerleggen, of je het nou leuk vind of niet :engel:

Delen op andere websites

• Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Youp

9

• Wazuup

7

• Big-Bear

4

• Koen729

4

We zeggen dat allemaal dat het gewoon een simpel getalletje is; maar toch gaan jullie je erover druk maken. :ch:

De crew is wel verstandig genoeg om te beslissen wat ze willen doen; Laat het rusten...

Het is mijn mening.

Delen op andere websites

Het is mijn mening.

Waarom voeren jullie dan een hele discussie over een mening? Dit had je ook meteen kunnen zeggen. Overigens vind ik wel weer dat je je mening mag plaatsen, maar er een discussie over voeren is ronduit nutteloos met zo'n stelling.

Delen op andere websites

Door meningsverschil ontstaat discussie Youp, dat is alleen maar goed.

Maar ik vind het een nutteloze discussie. Vooral omdat mensen zeggen dat het niet uitmaakt; maar dan toch er zich druk over maken.. Een beetje dubieus.

Delen op andere websites

Dan moet je toch het topic even opnieuw doornemen, dit zijn de punten waarover gediscussieerd wordt:

- Postcount aanlaten, argumenten hiervoor en de gevolgen hiervan.

- Postcount afschaffen, argunten hiervoor en de gevolgen hiervan.

Veel meningsverschil, daar komt meestal een pittige discussie van. Nutteloos zou ik het niet noemen, Youp.

Delen op andere websites

Dan moet je toch het topic even opnieuw doornemen, dit zijn de punten waarover gediscussieerd wordt:

- Postcount aanlaten, argumenten hiervoor en de gevolgen hiervan.

- Postcount afschaffen, argunten hiervoor en de gevolgen hiervan.

Veel meningsverschil, daar komt meestal een pittige discussie van. Nutteloos zou ik het niet noemen, Youp.

Hier wordt vaak geconcludeerd dat de Postcount nutteloos is. Nou.. We zitten dus te discusieren over iets wat nutteloos is. Dan mag ik toch wel concluderen dat deze hele discussie nutteloos is.

Nutteloos zou ik het niet noemen, Youp.

Hoe dan? Een zinnige discussie is het zeker niet.

Delen op andere websites

Hier wordt vaak geconcludeerd dat de Postcount nutteloos is. Nou.. We zitten dus te discusieren over iets wat nutteloos is. Dan mag ik toch wel concluderen dat deze hele discussie nutteloos is.

Ik heb niemand horen zeggen dat postcount nutteloos is, wel of het verwijderd moet worden of dat het moet blijven bestaan.

Dat ligt eraan in welke vorm jij ''zinnig'' bedoeld. Zinnig dat de admins er wat aan gaan veranderen, misschien wel maar waarschijnlijk niet (al zijn de admins zelf ook verdeeld, Lantyz ziet graag de postcount de prullenbak in verdwijnen). Maar iedereen kan even zijn mening kwijt, wie weet komt er nog wat goeds van. En trouwens Youp, wordt je er zelf slechter van dan? Je voert nu zelf een nutteloze discussie met mij.

Delen op andere websites

Ik heb niemand horen zeggen dat postcount nutteloos is, wel of het verwijderd moet worden of dat het moet blijven bestaan.

Ik heb het geconcludeerd, uit verschillende meningen hoor ik dat het alleen een toevoeging is. Nou, ik concludeer wanneer mensen zeggen dat het net zo goed weg kan; dat het nutteloos is. Het brengt dus weinig waarde toe aan het forum zelf. Helemaal nutteloos is het dan ook niet; maar wel in een betere richting.

Dat ligt eraan in welke vorm jij ''zinnig'' bedoeld. Zinnig dat de admins er wat aan gaan veranderen, misschien wel maar waarschijnlijk niet (al zijn de admins zelf ook verdeeld, Lantyz ziet graag de postcount de prullenbak in verdwijnen). Maar iedereen kan even zijn mening kwijt, wie weet komt er nog wat goeds van. En trouwens Youp, wordt je er zelf slechter van dan? Je voert nu zelf een nutteloze discussie met mij.

Ik ben de discussie niet aangegaan. Ik wou alleen even zeggen dat we het naar mijn smaak beter konden later rusten.

Delen op andere websites

Ik heb het geconcludeerd, uit verschillende meningen hoor ik dat het alleen een toevoeging is. Nou, ik concludeer wanneer mensen zeggen dat het net zo goed weg kan; dat het nutteloos is. Het brengt dus weinig waarde toe aan het forum zelf. Helemaal nutteloos is het dan ook niet; maar wel in een betere richting.

Heb je wel alle pagina's van dit topic gelezen? Want het gaat er niet om dat de postcount opzich een slechte toevoeging is aan het forum, maar dat het om andere redenen weg zou moeten (bijvoorbeeld omdat het getal niet meer klopt als het in bepaalde fora uitstaat) of juist zou moeten blijven.

Ik ben de discussie niet aangegaan. Ik wou alleen even zeggen dat we het naar mijn smaak beter konden later rusten.

Dat is dan aardig fout uitgepakt, we zijn inmiddels al zo'n 8 reacties verder :schater:

Delen op andere websites

Heb je wel alle pagina's van dit topic gelezen? Want het gaat er niet om dat de postcount opzich een slechte toevoeging is aan het forum, maar dat het om andere redenen weg zou moeten (bijvoorbeeld omdat het getal niet meer klopt als het in bepaalde fora uitstaat) of juist zou moeten blijven.

Ja behalve die er niet om doen, dus te lange posts waar ik geen zin in had om te lezen. De meeste bevatten toch alleen maar herhaling op het bovenstaande. Maar ik had mijn post geplaatst omdat ik vond dat het hevig uit de hand vond te lopen. En dus op een reactie op die laatste posts.

Dat is dan aardig fout uitgepakt, we zijn inmiddels al zo'n 8 reacties verder :schater:

Ja.. Moet ik dan niet antwoorden? Dan stop ik er wel mee :zz:

Delen op andere websites

Ja behalve die er niet om doen, dus te lange posts waar ik geen zin in had om te lezen. De meeste bevatten toch alleen maar herhaling op het bovenstaande. Maar ik had mijn post geplaatst omdat ik vond dat het hevig uit de hand vond te lopen. En dus op een reactie op die laatste posts.

Dat kan, ik heb mijn post geplaatst omdat ik vind dat jij niet zomaar een discussie kan afkappen omdat jij het niet nuttig vindt.

Als jij wilt reageren moet je dat vooral doen, wil je dat niet doe je het niet. Ik maak slecht een droge opmerking, had toch duidelijk moeten zijn met die emoticon erbij.

Delen op andere websites

Tja Wazuup, je hebt nu eenmaal leden die alles te serieus opnemen. :7

Is Mededelingen voor de niet-serieuze leden bedoelt? Ok, dat wist ik nog niet. Dan wil ik nog het volgende zeggen:

POEP TOPICS ZIJN DE BEST!!

[Dat kan, ik heb mijn post geplaatst omdat ik vind dat jij niet zomaar een discussie kan afkappen omdat jij het niet nuttig vindt.

En nu nog steeds ben ik van mening dat het ook beter was. Het was bijna helemaal nutteloos :)

Als jij wilt reageren moet je dat vooral doen, wil je dat niet doe je het niet. Ik maak slecht een droge opmerking, had toch duidelijk moeten zijn met die emoticon erbij.

En die moet ik negeren?

Bewerkt: door Youp
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...