Wazuup Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 POEP TOPICS ZIJN DE BEST!! Er is een verschil tussen niet te serieus en kinderachtig. En die moet ik negeren? Nee, je zou droog terug kunnen reageren ofzo, komt er wat sfeer in dit topic Dit is overigens waarschijnlijk mijn laatste reactie voordat ik op vakantie ga, gegroet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 Dus als Youp nu iets gaat zeggen kan hij geen antwoord verwachten? Héél veel plezier Wazuup! Niet te veel zuipen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) Ik vind het een goede beslissing van de crew. Nu zullen de meeste spammers misschien wegtrekken. Verder vindt ik ook dat er voortaan strengere maatregelen moeten getroffen worden tegen mensen/leden die overvloedig spammen, zo kan je bv. een warn van 15% cadeau schenken. Bewerkt: 17 juli 2007 door Nicsan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 Een 15% Warning bestaat niet, het gaat per 20% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Youp Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 (bewerkt) POEP TOPICS ZIJN DE BEST!! Er is een verschil tussen niet te serieus en kinderachtig. Ja, maar niet serieus en kinderachtig kan wel een verband hebben. En die moet ik negeren? Nee, je zou droog terug kunnen reageren ofzo, komt er wat sfeer in dit topic Dit is overigens waarschijnlijk mijn laatste reactie voordat ik op vakantie ga, gegroet. Doei .. Veel plezier daar Btw; ik denk dat je een iets meer serieuze discussie wou aangaan dan een droge discussie @Twenty: Die is slim Bewerkt: 18 juli 2007 door Youp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 Een 15% Warning bestaat niet, het gaat per 20% Je hebt gelijk, meneer de mierenneuker. Ik ben het tenminste niet gewoon om een warning te hebben, daarom weet ik dat detail niet. Overigens kan jij, Koen729, beter ook een warning van 20% krijgen, de reden daarvan staat in mijn eerste post in dit topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 Een post van 1 zin = spam? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Youp Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 Een post van 1 zin = spam? 1 Zin kan spam zijn, maar het kan ook niet. In dit geval is het geen spam, vanwege het feit dat je nuttige informatie brengt; en je hem ook nog verbeterd. Hij vind het waarschijnlijk gewoon niet zo leuk dat je hem verbeterd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 Verdere discussies omtrent de hoogte van de warnlevels graag per PM voeren voordat ik iedereen van zeer dichtbij bewijs dat het écht 20% is Het topic gaat over de afschaffing van de postcount in sommige fora en een discussie over warnlevels is dan ook offtopic. Graag ontopic weer dus..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2007 Verdere discussies omtrent de hoogte van de warnlevels graag per PM voeren voordat ik iedereen van zeer dichtbij bewijs dat het écht 20% is Het topic gaat over de afschaffing van de postcount in sommige fora en een discussie over warnlevels is dan ook offtopic. Graag ontopic weer dus..... oek bij deze ik vind het niet erg als het bij somige dingen afgeschaft wordt want alst niet echt nuttig is post ik ook meestal niks en dan gaan somigen ook zeuren van"je bent al 4 jaar op het forum en nog zo weinig posts" en mischien krijg ik dan ook wel minder van die antwoorden goed bezig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2007 Verdere discussies omtrent de hoogte van de warnlevels graag per PM voeren voordat ik iedereen van zeer dichtbij bewijs dat het écht 20% is Het topic gaat over de afschaffing van de postcount in sommige fora en een discussie over warnlevels is dan ook offtopic. Graag ontopic weer dus..... oek bij deze ik vind het niet erg als het bij somige dingen afgeschaft wordt want alst niet echt nuttig is post ik ook meestal niks en dan gaan somigen ook zeuren van"je bent al 4 jaar op het forum en nog zo weinig posts" en mischien krijg ik dan ook wel minder van die antwoorden goed bezig Naja dead je laat in elk geval zien dat je postcount rank je niks boeit! dat is toch beter dan al die spammensen die snel 5 blokjes of whatever willen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.