Jump to content

Windows Xp VS Windows Vista

Windows Xp VS Windows Vista  

76 leden hebben gestemd

1. 1. Windows Vista of toch XP?

• Windows XP
      43
    • Windows Vista
      21
    • Geen Windows voor mij
      7
    • Geen keuze
      2
    • 0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

5xdk8dg.png

Al een aantal maanden is het nieuwe besturingsysteem van Microsoft te koop. Ik heb het natuurlijk over Windows Vista. We zijn nu al bijna een half jaar verder en in sommige huishoudens draait Vista.

In dit topic kan je je stem geven, heeft Vista jouw hart gestolen of blijf je trouw aan Windows XP? Misschien ben je wel een Microsoft hater en heb je liever Linux.

Mijn eigen PC en de laptop van mijn vader draaien allebei op Windows Vista Home Premium. Toen ik mijn computer kocht was hij alleen geschikt voor Xp Home. Ondertussen heb ik hier en daar wat hardware geupgrade en Vista Home Premium geinstalleerd. Ook heb ik de OS weer eraf gehaald omdat ik er niet aan kon wennen. Op dit moment heb ik weer Vista omdat het toch of de een of andere manier begon te jeuken ^_^

Opzich heb ik niets tegen het nieuwe besturings systeem en ik kan er best mee leven. Alleen af en toe verlang ik weer naar XP. Gelukkig heb ik de installatie van Xp nog dus kan ik zo overstappen, de laatste tijd denk ik er weer over omdat ik met mijn huidige specs echt uber snel zou zijn met XP.

Als laatst wil ik nog zeggen dat ik het gamen onder Vista echt slecht vindt. Counter Strike Source loopt traag en ook GTA SA gaf problemen om het te kunnen spelen. Nee, voor gamers is niet aan te raden om Vista te installeren.

:7

Bewerkt: door Blink
  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Limbolander

11

• Sandra

7

• ifc3

6

• S-te-Fan

5

Geplaatst:

Ik heb zelf sinds 2 maanden een laptop met Windows Vista

In het begin moest ik er heel erg aan wennen de layout en besturing.

Maar na een paar weken had ik het redelijk onder controle, en nu ben ik er aardig blij mee.

Overigens doet Gta Sa het zonder problemen op mn vista-laptop :Y:dans:

Geplaatst:

Ik vind Vista toch beter! Heel erg handig. Maar ik had denk ik ook een supersnelle pc met XP.

[...]

Als laatst wil ik nog zeggen dat ik het gamen onder Vista echt slecht vindt. Counter Strike Source loopt traag en ook GTA SA gaf problemen om het te kunnen spelen. Nee, voor gamers is niet aan te raden om Vista te installeren.

[smiley]

Ik heb geen last van games met Vista. Okee dan wel RCT3, maar voor de rest doet alles het vlekkeloos.

Geplaatst:

Leuk dat je tevreden bent over Vista :D Ik zelf moest iets in de compitaliteit (ofzo) veranderen om het spel goed te laten werken.

Geplaatst:

Ik heb nu XP en heb daar genoeg aan :). Waarom? Vista heeft op dit moment weinig ondersteuning voor games. XP daarentegen geen probleem, dus ga ik voor XP ^_^

Ik heb een Windows Vista / XP / Kubuntu 7.04 dualboot systeem.

EDIT: Maar Windows Vista is wel veel beter dan Windows XP.

Bewerkt: door ifc3
Geplaatst:

XP blijft het voor mij. Misschien ooit later eens Vista, als ik écht moet :duh: Dus voorlopig blijft het XP :dans:

Geplaatst:

VISTA RULZ :tu:

ik ben een windows vista Ultimate™ mens

wat nou kinderziektes in vista ? Werkt lekker, beter als windows XP

P.S en ziet het er allemaal mooi uit (me vader werkt met XP, saaie, oude, en vooral grijze vensters)

Geplaatst:

ik hep zelf vista transformation pack wel lache uiterlijk..

maar ik vind zelf dat er nog veel meer aan vista moet worden verbeterd..

dus ik kies tog voor XP

Geplaatst:
ik hep zelf vista transformation pack wel lache uiterlijk..

maar ik vind zelf dat er nog veel meer aan vista moet worden verbeterd..

dus ik kies tog voor XP

Je hebt Vista niet eens als ik je post goed doorlees, wat vind jij dan wat er verbeterd kan worden, ook al kun je dat niet eens weten?

Ikzelf gebruik Vista, want ik fijner vind werken dan Xp.

Voor mij blijft het Windows XP. Vista zuigt als de ******

Hoe weet je dat?

Heb je Vista zelf eens gebruikt of lees je(net zoals de andere die niets van Vista weten en zelf niet gebruiken)een site waar ze Vista toesnauwen?

Vista is goed, alleen de beveiling is streng.Maar ik snap natuurlijk als je XP gewend bent,dat je voor XP bent en niet voor Vista.Maar daarvoor moet je Vista nog niet afsnauwen!

En nu m'n mening;Vista is goed, maar de beveiling is streng,maar iedere Windows heeft nadelen(soms zie je dat niet.).

@:peter99,je vader gebruikt vast Windows 98,Windows XP heeft blauwe venstertjes en Vista zwarte of groene venstertjes.

En nog iets;Als je denkt dat Vista geen games kan afspelen,dan heb je het mis.Vista kan zowel XP games afspelen en mijn games zijn rapper dan normaal :).

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst:

In tegenstelling tot XP heeft Vista veeeeel minder vast-lopers.

Enige nadeel dat ik ondervind is idd de strenge beveiliging

Geplaatst:

Ik ga voor xp! We hebben een tijdje Vista gehad. We hadden er alleen maar problemen mee. :( Dus tja dan kan beter xp erop. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...