Jump to content

Windows Xp VS Windows Vista


Blink

Windows Xp VS Windows Vista  

76 leden hebben gestemd

  1. 1. Windows Vista of toch XP?

    • Windows XP
      43
    • Windows Vista
      21
    • Geen Windows voor mij
      7
    • Geen keuze
      2
    • 0


Recommended Posts

Ik gebruik Windows Xp, is voor mij goed genoeg... En met name wat ik tegen kom/hoor dat er nogal wat kinderziektes in Vista zitten en dat games slecht werken. Dus wie weet in de toekomst?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    11

  • Sandra

    7

  • ifc3

    6

  • S-te-Fan

    5

Vista zal ongetwijfeld wel verbeteren , maar ik vind eigenlijk dat ze bij Microsoft te gauw iets releasen. Als ze iets langer hadden door ontwikkeld waren de kindersziektes er nooit geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Vista zal ongetwijfeld wel verbeteren , maar ik vind eigenlijk dat ze bij Microsoft te gauw iets releasen. Als ze iets langer hadden door ontwikkeld waren de kindersziektes er nooit geweest.

ja dat heet servicepacks

dat heb ik nu ook al 3 keer gezegt

lees voor een keer het hele topic eens door

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard XP daar heb ik een aantal redenen voor...

1. Vista is veel te zwaar... Ik heb geen zin om 88 minuten te wachten tot de hele handel opgestart is...

2. Het enige echte voordeel van vista is DirectX 10 (Voor mij dan), alleen DX10 games draaien toch zowiezo niet op mijn configuratie, dus vista is ook onnodig...

3. Ik heb de XP interface nu eigen gemaakt, geen zin om alles in vista uit te zoeken zolang ik vista toch niet nodig heb..

4. Kinderziektes... :puh:

Punt 1: Windows Vista start sneller op dan Windows XP. Je hebt ook iets als "ready Boost"

Punt 4: Welke dan? In Windows Vista zitten nu al minder bugs dan in Windows XP.

Punt 1, op mijn sempron 3000+ niet. ^^

Punt 4, geen idee welke, kinderziektes zijn er altijd. :puh:

Vista is niet zwaar,het is je pc.

Ik moet maar 2 à 4 minuten wachten.

En van kinderziektes op me Vista heb ik nog nooit gehoord.

En nog iets; Vista is niet slecht voor games,alleen oude games kun je er niet op spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

dat is het probleem juist seva

er zijn mensen die alleen de nieuwste van de nieuwste spellen willen spelen en dus geen problemen krijgen met Vista

maar er zijn ook mensen die oude spellen spelen zoals counter-strike, day of defeat, cod en noem maar op

en die mensen krijgen dan wel de problemen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geen Windows hater maar M$ hater :puh:.

En Windows Vista is alleen maar een "tussen os", MS is al 10 jaar bezig met sommige onderdelen die in Windows Vienna zitten.

Ik heb Vista lang getest, maar hij doet het echt voor geen meter op mijn pc.

De buren van mijn buren hebben pas een Windows Vista Ready Laptop gekocht.

Hun gebruiken die laptop voor kleine dingetjes, maar als ik Vista gebruik krijg ik heel de tijd die pop up van Cancel or Allow? en alleen maar foutmeldingen.

Ik heb 6 keer Office 2007 opnieuw moeten installeren bij hun.

Ik wacht wel op Windows Vienna, lijkt mij een heel stuk beter.

Tot die tijd doe ik het wel met Windows Xp op mijn huidige pc (een OS dat eigenlijk al 6 jaar oud is) Dreamlinux op mijn oudere PC en natuurlijk Mac os X.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

XP is gewoon de beste en als je een goede video kaart heb dan kan je gewoon zonder problemen de

allernieuwste games spelen.

`XP is niet de beste, het ligt eraan wat je met een PC doet en zo moet je een OS kiezen

als je toch niks nuttigs kunt zeggen dan wat voor JOU het beste is kun je nog beter wegblijven uit deze discussie.

Link to comment
Delen op andere websites

Enthousiasme voor Vista neemt af

Bedrijven lijken geen haast meer te hebben om op Windows Vista over te stappen, zo blijkt uit onderzoek van Patchlink onder zo'n 250 klanten.

Slechts twee procent draait Vista, negen procent overweegt binnen drie maanden over te stappen. Maar zeker 87 blijft gewoon Windows XP gebruiken. Dat was vorig jaar december nog anders. Toen gaf 53 procent aan geen interesse voor Vista te hebben.

De meeste bedrijven zien niet meteen voordelen ten opzicht van XP. Met name de nieuwe beveiligingsmaatregelen in Vista worden maar matig gewaardeerd. Enkele ondervraagden hebben wel belangstelling om Linux en Mac OS X uit te proberen.

Marktvorser Gartner ontraadt bedrijven die nu XP gebruiken om Vista over te slaan en de wachten op Windows 7, de opvolger van Windows Vista die pas rond 2010 wordt verwacht.

Bron: computeridee

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Enthousiasme voor Vista neemt af

Bedrijven lijken geen haast meer te hebben om op Windows Vista over te stappen, zo blijkt uit onderzoek van Patchlink onder zo'n 250 klanten.

Slechts twee procent draait Vista, negen procent overweegt binnen drie maanden over te stappen. Maar zeker 87 blijft gewoon Windows XP gebruiken. Dat was vorig jaar december nog anders. Toen gaf 53 procent aan geen interesse voor Vista te hebben.

De meeste bedrijven zien niet meteen voordelen ten opzicht van XP. Met name de nieuwe beveiligingsmaatregelen in Vista worden maar matig gewaardeerd. Enkele ondervraagden hebben wel belangstelling om Linux en Mac OS X uit te proberen.

Marktvorser Gartner ontraadt bedrijven die nu XP gebruiken om Vista over te slaan en de wachten op Windows 7, de opvolger van Windows Vista die pas rond 2010 wordt verwacht.

Bron: computeridee

Weet je hoe dat zit?

We zijn op school bijvoorbeeld net overgestapt naar Windows XP.

Ik denk niet dat ze dan direct naar Vista gaan.

En onthoud:

iglassiu1.png

Draait wel op Intel Intergrated Graphics beneden de GMA 950 :D

Link to comment
Delen op andere websites

Enthousiasme voor Vista neemt af

Bedrijven lijken geen haast meer te hebben om op Windows Vista over te stappen, zo blijkt uit onderzoek van Patchlink onder zo'n 250 klanten.

Slechts twee procent draait Vista, negen procent overweegt binnen drie maanden over te stappen. Maar zeker 87 blijft gewoon Windows XP gebruiken. Dat was vorig jaar december nog anders. Toen gaf 53 procent aan geen interesse voor Vista te hebben.

De meeste bedrijven zien niet meteen voordelen ten opzicht van XP. Met name de nieuwe beveiligingsmaatregelen in Vista worden maar matig gewaardeerd. Enkele ondervraagden hebben wel belangstelling om Linux en Mac OS X uit te proberen.

Marktvorser Gartner ontraadt bedrijven die nu XP gebruiken om Vista over te slaan en de wachten op Windows 7, de opvolger van Windows Vista die pas rond 2010 wordt verwacht.

Bron: computeridee

Weet je hoe dat zit?

We zijn op school bijvoorbeeld net overgestapt naar Windows XP.

Ik denk niet dat ze dan direct naar Vista gaan.

En onthoud:

iglassiu1.png

Draait wel op Intel Intergrated Graphics beneden de GMA 950 :D

zoveel geld hebben scholen nu ook weer niet en het klopt ja dat de meeste scholen pas een paar jaar geleden naar Windows XP zijn overgestapt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...