Jump to content

Windows Xp VS Windows Vista


Blink

Windows Xp VS Windows Vista  

76 leden hebben gestemd

  1. 1. Windows Vista of toch XP?

    • Windows XP
      43
    • Windows Vista
      21
    • Geen Windows voor mij
      7
    • Geen keuze
      2
    • 0


Recommended Posts

Windows XP natuurlijk , Vista is nog een kinderziekte dus er zitten veel foutjes in. En de meeste games die ik heb draaien niet op Vista. Ik hoop dat Vista over 100 jaar wel beter is want er valt gewoon niet mee te werken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    11

  • Sandra

    7

  • ifc3

    6

  • S-te-Fan

    5

Windows XP natuurlijk , Vista is nog een kinderziekte dus er zitten veel foutjes in. En de meeste games die ik heb draaien niet op Vista. Ik hoop dat Vista over 100 jaar wel beter is want er valt gewoon niet mee te werken.

noem mij eens kinderziektes, ik gebruik windows vista ultimate en heb geen kinderziektes kunnen vinden.

games willen over het algemeen ook wel werken in vista als je ze admin rechten geeft.

anders kun je altijd nog een vitrual machine gebruiken lol

Link to comment
Delen op andere websites

Wij thuis gebruiken computers voor het grootste deel om op te werken , dus is XP veel handiger en beter als Vista. Met Vista valt gewoon niet te werken , veelste ingewikkeld. Voor games is Vista mischien wel beter. Maar op XP zijn de werkprogramma's ook een stukke makkelijker en handiger.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Vista Home Premium, maar ik ben op dit eigenste moment bezig een dual boot te maken met Vista/XP (voor de geïnteresseerden: Tutorial )

Maar het is idd waar wat G13nn zei, ik gebruik Vista al vanaf nieuwjaar en nog geen fouten tegen gekomen... Er zijn enorm veel vooroordelen maar onterecht!

Bewerkt: door Blu3ice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Vista Home Premium, maar ik ben op dit eigenste moment bezig een dual boot te maken met Vista/XP (voor de geïnteresseerden: Tutorial )

Maar het is idd waar wat G13nn zei, ik gebruik Vista al vanaf nieuwjaar en nog geen fouten tegen gekomen... Er zijn enorm veel vooroordelen maar onterecht!

Eindelijk 2 mensen die het zeggen,dus het ligt het meeste aan je pc of je game.

En trouwens Vista draait alleen nieuwe games en niet oude games.

Link to comment
Delen op andere websites

Enthousiasme voor Vista neemt af

Bedrijven lijken geen haast meer te hebben om op Windows Vista over te stappen, zo blijkt uit onderzoek van Patchlink onder zo'n 250 klanten.

Slechts twee procent draait Vista, negen procent overweegt binnen drie maanden over te stappen. Maar zeker 87 blijft gewoon Windows XP gebruiken. Dat was vorig jaar december nog anders. Toen gaf 53 procent aan geen interesse voor Vista te hebben.

De meeste bedrijven zien niet meteen voordelen ten opzicht van XP. Met name de nieuwe beveiligingsmaatregelen in Vista worden maar matig gewaardeerd. Enkele ondervraagden hebben wel belangstelling om Linux en Mac OS X uit te proberen.

Marktvorser Gartner ontraadt bedrijven die nu XP gebruiken om Vista over te slaan en de wachten op Windows 7, de opvolger van Windows Vista die pas rond 2010 wordt verwacht.

Bron: computeridee

Weet je hoe dat zit?

We zijn op school bijvoorbeeld net overgestapt naar Windows XP.

Ik denk niet dat ze dan direct naar Vista gaan.

En onthoud:

iglassiu1.png

Draait wel op Intel Intergrated Graphics beneden de GMA 950 :D

Ik heb een Intel GM915/GML 915 Express videokaart.

Met 128 MB gedeeld geheugen, dus ik heb XP hard nodig om optimaal kunnen werken.

Maar heb wel Vista gebeurd, hij is wel heel goed en beter maar helaas

op een gegeven moment kon ik hiet niet meer verdragen omdat men laptop

het bijna net aan aankan :N

Link to comment
Delen op andere websites

Wij thuis gebruiken computers voor het grootste deel om op te werken , dus is XP veel handiger en beter als Vista. Met Vista valt gewoon niet te werken , veelste ingewikkeld.

Tsja, dan had je er maar tijd voor moeten nemen....

Dan zal je zien dat vista erg handig is met tekstverwerking en andere office-toepassingen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wij thuis gebruiken computers voor het grootste deel om op te werken , dus is XP veel handiger en beter als Vista. Met Vista valt gewoon niet te werken , veelste ingewikkeld. Voor games is Vista mischien wel beter. Maar op XP zijn de werkprogramma's ook een stukke makkelijker en handiger.

Vista ingewikkeld? :7 Noem mij eens 'werkprogramma's' die op XP een stuk makkelijker en handiger zijn. Ik heb ook vista, met Office 2007, en laten dat nou net de meest gebruikte werkprogramma's zijn, die prima op Vista werken. Het ligt denk ik meer aan jezelf. Laat je voor games nou ook een compabiliteitsmodus hebben. :7

Bewerkt: door Froop
Link to comment
Delen op andere websites

Wat vooral het punt is is dat er veel mensen "ontwennings verschijnselen" hebben.

Ik vind vista ook niet lekker werken maar dat is vooral omdat ik me er aan erger omdat ik niet alles weet te staan.

In xp heb ik redelijk wat getweakt enz. en ik vind mn weg razend snel. In vista staan er veel dingen net iets anders en dat vind ik dus irritant, maar je moet er mee leren leven :puh:

Ik wed overigens, als je een maand met vista werkt (of minder) en je begint alles te weten waar wat staat dat je niet meer terug naar xp wilt.

Overigens heb ik niet veel keus. Ik kan niet anders omdat deze pc het maar net trekt. Dus binnenkort maar eens upgraden.

Bewerkt: door Backsmash
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...