Jump to content

Windows Xp VS Windows Vista

Windows Xp VS Windows Vista  

76 leden hebben gestemd

1. 1. Windows Vista of toch XP?

• Windows XP
      43
    • Windows Vista
      21
    • Geen Windows voor mij
      7
    • Geen keuze
      2
    • 0

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb beide windows'sen al getest en gehad. Bovendien vind ik nog als ervaren pc'er vlotter werken met XP dan Vista, maar Vista is wel mooier en heeft minder crash punten dan XP. Maar toch gaat mijn stem uit naar Windows XP, omdat ik het al een lange tijd gewend ben, en ook omdat ik er alles met geleerd heb. Zodra Vista Service Pack 1 uitkomt, schaf ik mij een Vista aan. Want dan zijn alle kinderfouten eruit.

• Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Limbolander

11

• Sandra

7

• ifc3

6

• S-te-Fan

5

Geplaatst:

Ik Heb Windows Vista , Maar ,

Windows XP is beter voor downloaden en andere dingen

Als je iets download op Vista Moet je eerst door 4 of 3 beveilig-poorten door dat is wel *shit*

Windows Vista User! :cya:

Geplaatst:

Ik ben voor XP gegaan want ik werk al jaren met XP en sommige software die ik nodig heb word nog niet door Vista ondersteund en ik heb het geld niet voor vista :7 en daarbij denk ik dat mijn videokaart gemarteld word als vista op mijn pc komt ;)

Geplaatst:
Voor mij blijft het Windows XP. Vista zuigt als de ******

Hoe weet je dat?

Heb je Vista zelf eens gebruikt of lees je(net zoals de andere die niets van Vista weten en zelf niet gebruiken)een site waar ze Vista toesnauwen?

Ik heb een Vista, maar die versie gebruik ik niet meer. Ik heb een progamma van Microsoft waarmee je via Vista (Of andere besturingssystemen) kan inwisselen, dus heb 2 besturingssystemen op 1 besturingssysteem waarmee ik weer XP, 3.11, of andere besturingssystemen kan bamachtingen, dus...

P.S: Beetje moeilijk, maarja...

Geplaatst:

Asta La Vista zuigt als **** *** als het gaat om gaming, geef mij maar Xp of Mac OS X, Mac os X heeft namelijk Native Graphics en geen DirectX.

Geplaatst:

@hierboven:

Zeker weten , vooral als je Aero heb want dat is al zo zwaar en dan ga je bijvoorbeeld ook nog eens NFS Caron doen en dan is je PC al helemaal sloon :schater: Misschien ga ik voortaan gamen op een Linux OS want die zijn veel minder zwaar en dat is fijner met gamen.

Geplaatst:

Nja, ik heb nu ongeveer al 6 keer Vista gehad, altijd problemen met gamen enzo.

Dus gewoon lekker Xp erop en wachte op de sp van Vista =]

Geplaatst:

Geef mij toch maar geen Windows Vista ten eerste omdat je dan alles terug opnieuw moet instaleren en ten tweede veel programmas nog niet met Vista werken. Ik wacht gewoon tot ik hem bij mijn nieuwe PC krijg en dan zal het niet met al te veel plezier zijn dat ik hem installeer. ^_^

En ik ben geen Windows Hater maar soms gebruik ik ook wel Linux en die is als ik eerlijk moet zijn vele gebruiksvriendelijker, mooier, handiger, sneller, etc. :dans:

Geplaatst: (bewerkt)

Ikzelf heb liever Win XP.

Puur voor gamen van GTA's en voor alee programma's die op XP kunnen.

En bovendien kan mijn laptop denk ik Vista niet aan.

Maar ik heb veeeeeeeeeeeeeeeeeeeell liever Windows 95[/font] :schater:

Geintje!!!

Ik vind Vista wel erg mooi, zéér mooi, maar wat heb je eraan als je problemen

hebt :7

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst:

Windows XP is een betere OS atm, omdat het goed ondersteunt en heel makkelijk in gebruik is

alhoewel de meeste PCS al geleverd worden met Windows Vista zou ik je aanraden te wachten met Vista tot Service Pack 2 er is.

Windows Vista hoort een goede OS te zijn maar vergt heel wat van je PC terwijl een OS je zou moeten helpen met het makkelijke gebruik van een PC en makkelijk programmas te kunnen beheren, installeren, verwijderen en opstarten.

dus ik ga voor Windows XP maar over een tijdje ga ik over naar Linux maar vind het nu nog allemaal wel goed nu ik nog redelijk veel game :cya:

Geplaatst:

Jez** kirijgen we weer bijna van die dicussies van ik vind die beter dat kan je toch zelf uitmaken maar ik weet het niet ik heb vista niet geprobeerd dus.

Geplaatst:

Dit kan anders erg handig zijn als iemand misschien Vista wil kopen maar het niet zeker weet.

Zou je trouwens wat mee leestekens kunnen gebruiken A.U.B , het is moeilijk lezen zonder namelijk. :7

Geplaatst:

het ligt eraan wat je wilt

wil je makkelijk gebruik enzo en surf je veel op internet moet je vista pakke

wil je gamen moet je XP pakke

wil je je optimaal gebruiken en veel zelf doen moet je een bepaalde Linux pakken.

Geplaatst:

Ik snap veel reacties van de mensen hier niet:

Volgens mij heeft iedereen die hier Vista de grond in boort, en zegt dat Vista zuigt[/font], Vista GEDOWNLOAD (illegaal dus) i.p.v. gekocht!

De gedownloade versie van Vista zit vol met bugs!

Als je Vista gewoon legaal hebt aangeschaft, of een pc/laptop met standaard vista erop, zijn er nauwelijks problemen!

Op de meeste gedownloade vista's doet gta-sa het idd niet.

Op de legale versie (gekocht dus) werkt gta-sa en sa-mp prima! (zelfs op laptop!)

Dus kijk gewoon naar WAT VOOR EEN VISTA JE HEBT (gedownload of gekocht) voordat je het de grond instampt!

Zo,

De groeten ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Ik snap veel reacties van de mensen hier niet:

Volgens mij heeft iedereen die hier Vista de grond in boort, en zegt dat Vista zuigt[/font], Vista GEDOWNLOAD (illegaal dus) i.p.v. gekocht!

De gedownloade versie van Vista zit vol met bugs!

Als je Vista gewoon legaal hebt aangeschaft, of een pc/laptop met standaard vista erop, zijn er nauwelijks problemen!

Op de meeste gedownloade vista's doet gta-sa het idd niet.

Op de legale versie (gekocht dus) werkt gta-sa en sa-mp prima! (zelfs op laptop!)

Dus kijk gewoon naar WAT VOOR EEN VISTA JE HEBT (gedownload of gekocht) voordat je het de grond instampt!

Zo,

De groeten ^_^

Dat is niet helemaal correct wat je nu zegt.

Een gedownloade versie kan even goed zijn als een normale versie. Mits het een recente versie is. Oudere versies zullen altijd nog onopgeloste bugs hebben en daardoor ook slechter werken, maar dit kan opgelost worden door de "fantastische" windows update functie.

Waardoor Vista weer gepatcht is. Een gedownloade versie kan ook gewoonweg slecht gedownload zijn en dan hij inderdaad 9 van de 10 keer slecht of niet werken.

Gelukkig krijg ik mijn os versies gewoon van collega's, van vrienden of ik kopieer ze gewoon zelf. Al zal ik dan alleen de trial gebruiken wat 9 van de 10 keer niet nodig is, omdat ik gewoon legaal keys heb.

Mijn ervaring tot nu toe met Vista zijn niet geweldig. Ben niet gecharmeerd van de fancy weergave of dergelijke.

Voor mijn is nog altjd de gebruiksvriendelijkheid het belangrijkste en in die 10 keer dat ik er mee moest werken vond ik die bagger.

Constant waarschuwingen of iets is weer is diep diep diep verstopt in het configuratie scherm.

Nee, ik hou het bij XP en server edities voorlopig.

Bewerkt: door Ewoud

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...