Caltson Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 ik heb dus gezien in een filmpje hoe je naar liberty city kunt gaan in gta san andreas het is echt coolFilmpje dat uitlegt hoe je naar Liberty City kan gaan. je hebt wel één code nodig voor de jetpack hier is hij dan ook: Spawn Jetpack L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right hopelijk hebben jullie hier iets aan ps (" hier zie je waar ik het gevonden heb link: Bron ") je hebt er een ARMAX of GAMESHARK voor nodig,ik heb dit zovaak geprobeerd Reageren
W3sl3y Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 ik heb dus gezien in een filmpje hoe je naar liberty city kunt gaan in gta san andreas het is echt coolFilmpje dat uitlegt hoe je naar Liberty City kan gaan. je hebt wel één code nodig voor de jetpack hier is hij dan ook: Spawn Jetpack L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right hopelijk hebben jullie hier iets aan ps (" hier zie je waar ik het gevonden heb link: Bron ") je hebt er een ARMAX of GAMESHARK voor nodig,ik heb dit zovaak geprobeerd Dit staat al een paar keer gemeld in dit topic. Reageren
Fireman Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) ik heb dus gezien in een filmpje hoe je naar liberty city kunt gaan in gta san andreas het is echt coolFilmpje dat uitlegt hoe je naar Liberty City kan gaan. je hebt wel één code nodig voor de jetpack hier is hij dan ook: Spawn Jetpack L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right hopelijk hebben jullie hier iets aan ps (" hier zie je waar ik het gevonden heb link: Bron ") je hebt er een ARMAX of GAMESHARK voor nodig,ik heb dit zovaak geprobeerd Dit staat al een paar keer gemeld in dit topic. Het is alleen niet waar want je kan er wel komen, alleen niet zo. Bewerkt: 24 juli 2005 door Fireman Reageren
Vegeta_old Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Humph op de pc kan het gewoon met SA place manager veel makkelijker ik neem altijd homies mee naar LC om politie gastjes neer te schieten.Homies in LC: Auto's in Liberty City: Wat zijn de coordinaten? wtf is een plce maker...? Reageren
Juju Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 ik vind de gele V niet ik zag op het filmpje dat CJ ineens ergens ging staan en toen kwam dat gele ding maar als ik naar onder ga, dan word alles grijs en krijg ik helemaal niks :S kan iemand me helpen? Reageren
Proximitus Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) vet filmpje man Bewerkt: 11 augustus 2005 door Friemel Reageren
Fireman Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 ZO kom je op de ps2 in LC (wel heeel moeilijk): 1. Zet een Maverick en een quad in de dohert garage. 2. ga in de gym door het dak heen en vlieg naar de kronkelende wegen in Red County 3. Je ziet daar de garage van SF ga erheen en de quad en maverick zijn onzichtbaar. 4. zet de cars float when hit cheat aan, en beuk met de quad tegen de maverick aan, vlieg nu naar LC (je hebt nu unlimited hoogte met de maverick) 5. spring wanneer je er aan gekomen bent uit (met een parachute) en probeer op het vaste stuk land te landen (Marco's Bistro) Makkelijke manier: Spring tijdens die missie dat je naar lc gaat met de super jump cheat over de muur heen en dan kan je het ontdekken. Reageren
chrisie-boy Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 ik ging over een modshop heen het is vet gsaaf Reageren
Juju Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 ZO kom je op de ps2 in LC (wel heeel moeilijk):1. Zet een Maverick en een quad in de dohert garage. 2. ga in de gym door het dak heen en vlieg naar de kronkelende wegen in Red County 3. Je ziet daar de garage van SF ga erheen en de quad en maverick zijn onzichtbaar. 4. zet de cars float when hit cheat aan, en beuk met de quad tegen de maverick aan, vlieg nu naar LC (je hebt nu unlimited hoogte met de maverick) 5. spring wanneer je er aan gekomen bent uit (met een parachute) en probeer op het vaste stuk land te landen (Marco's Bistro) Makkelijke manier: Spring tijdens die missie dat je naar lc gaat met de super jump cheat over de muur heen en dan kan je het ontdekken. 1. welke gym? 2. hoe kun je als je in de quad zit en de maverick beukt ineens in de maverick zitten? Reageren
rick15465 Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 ZO kom je op de ps2 in LC (wel heeel moeilijk):1. Zet een Maverick en een quad in de dohert garage. 2. ga in de gym door het dak heen en vlieg naar de kronkelende wegen in Red County 3. Je ziet daar de garage van SF ga erheen en de quad en maverick zijn onzichtbaar. 4. zet de cars float when hit cheat aan, en beuk met de quad tegen de maverick aan, vlieg nu naar LC (je hebt nu unlimited hoogte met de maverick) 5. spring wanneer je er aan gekomen bent uit (met een parachute) en probeer op het vaste stuk land te landen (Marco's Bistro) Makkelijke manier: Spring tijdens die missie dat je naar lc gaat met de super jump cheat over de muur heen en dan kan je het ontdekken. 1. welke gym? 2. hoe kun je als je in de quad zit en de maverick beukt ineens in de maverick zitten? 1. de ganton gym 2. ik zou het niet weten Reageren
Juju Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) iemand moet me helpen: ik heb dus geprobeerd naar liberty city te vliegen, ik vond de gele V wel, en ik ging ook naar de plek wat het filmpje aanwees, maar geen LC :| kan iemand me aub svp helpen hiermee? ps: ik heb ook nog het huis van OG loc bezocht, wel gezellig de route: (zo heb ik het gedaan) doe het zelfde om naar LC te gaan, (ganton gym, iedereen neerschieten enz.) vlieg naar de plek waar je ook heen moet om die gele V te vinden (ik weet helaas niet hoe hoog je moet zijn), ga dan terug naar ergens links van de gym en er komt als het goed is een gele V, ga daar naar binnen en je bent in OG Loc's PS: kpost n screen waar je naartoe moet Bewerkt: 16 augustus 2005 door italia_juju Reageren
killerfist Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 wat zijn de coordinaten van liberty city??? Reageren
Juju Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Klik hier hier moet je heen voor naar OG loc's huis te gaan Reageren
Blu3ice Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Kun je dat ook met de pc? Reageren
Blu3ice Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 In dat filmpje staat er wel dat de ulimited high cheat of zoiets gebruikt is. (Bij copyright:). Moet wel leuk zijn, kun je heel LC doorwandelen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.