Jump to content

naar liberty city


kurt

Recommended Posts

  • Reacties 390
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Juju

    31

  • ~Lance Vance

    17

  • Fireman

    13

  • GTASuPahGaMeR..!

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het lukt nu wel maar ik vind het maar een hele rare stad, je ziet niemand en valt zowat overal doorheen... en volgens mij is het maar een klein stukje!

Het is ook niet de bedoeling geweest LC als "4de eiland" of iets dergelijks in het spel te zetten. LC is er alleen ingezet terwille van 1 missie: Saint Mark's Bistro. Omdat je er normaal niet kan komen is het verspilde moeite om daarvoor paths te maken, en gebouw ook nog "solid" te maken. Dus zo raar is dit in feite nou ook weer niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook niet de bedoeling geweest LC als "4de eiland" of iets dergelijks in het spel te zetten. LC is er alleen ingezet terwille van 1 missie: Saint Mark's Bistro. Omdat je er normaal niet kan komen is het verspilde moeite om daarvoor paths te maken, en gebouw ook nog "solid" te maken. Dus zo raar is dit in feite nou ook weer niet.

Je kunt er op de pc wel mensen (homies) meenemen gewoon een bus in garage zetten coordinaten opnemen teleporteren naar warehouse marker, teleporteren terug naar de garage bus eruit halen een paar gastjes recruiten en teleporteren naar LC. Er zijn wel paths voor in Marco's Bistro maar ook voor het solid deel daarbuiten alleen daar spawnen meestal geen mensen, in Marco's Bistro spawnen wel polities met paths.

Link to comment
Delen op andere websites

damn, das mij nog nooit gelukt,, ik ebn alleen wel is bij zo een tatoo shop gewqeest waar je tatoo's kon krijgen die uit het spel gehaald zijn (bijv. eentje van wietplantje)

heeft iemand nog tips? want ik kan dat gele ding gewoon nergens vinden.. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat kun je allemaal in liberty city doen ?

Er zijn geen mensen zeggen jullie.

Dus er zijn dan ook geen winkels en geen auto,s.

En geen missies.

Wat moet je daar dan doen ?

En ik zou hem daar niet saven als dat kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is normaal, zoals eerder verteld; de stad is er alleen voor 1 missie je hoort er uberhaupt niet rond te banjeren met een jetpack de gebouwen E.D. zijn er alleen voor het uitzicht bij 1 missie het zou maar tijdverspilling zijn voor R* om er dan een complete stad van te maken vind je ook niet?

mvg, Moonbeam

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat gele wel gevonden maar liberty city niet dus ik vloog maar verder en toen kwam ik in een deel van san fierro :bonk:8)

Dan zit je veel te laag, Liberty City ligt namelijk veel hoger. Je kunt er met de Jetpack niet normaal komen. Hier heb je (voor PS2) Armax voor nodig. Je zult dus een ander alternatief moeten vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...