Jump to content

naar liberty city


kurt

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 390
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Juju

    31

  • ~Lance Vance

    17

  • Fireman

    13

  • GTASuPahGaMeR..!

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

eyz,

tja erg vreemd.. ik ga het mischien ook nog wel even uit proberen maar ik denk dat hier nauwkeurigheid een grote rol speeld... als je kijkt hoe hij iets aanstipt op de map....

en dat hij opzij vliegt....

volgens mij is het niet heel makkelijk....

zijn mensen hier het gelukt?

zoja: zou je eventjes willen posten...

grtz, Cesar SA

Link to comment
Delen op andere websites

Mij is het ook gelukt, maar niet op dezelfde manier als het in het filmpje staat, maar met place manager. Dat is een mod waarmee je naar heel veel verschillende plekken kan teleporteren, zoals: Liberty city, Sweet's house, Ryder's house, etc.

Als je een beetje gaat googlen, kun je de mod wel vinden. Volgens mij is hij ook op GTAGames te downloaden, maar dat weet ik niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

eyz,

ik kom niet in LC,..

nadat je in dat gele \/ gegaan bent, en naar het ene punt vliegt waar LC hoort te zitten is er bij mij niets,..

eerst is alles blauw zoals bij dat filmpje, maar dan ga ik in eens omlaag als ik er ben en is alles grijs,..

geen LC...

ik doe alles precies hetzelfde, ik vlieg opzij, ik loop precies dezelfde route als in dat filmpje...

is er iets wat ik vergeten ben?

of moet je vanaf een andere kant komen aanvliegen ofsow,...

ps: 100ste bericht :puh::klap:

grtz, Cesar SA

Bewerkt: door Cesar SA
Link to comment
Delen op andere websites

eyz,

ik kom niet in LC,..

nadat je in dat gele \/ gegaan bent, en naar het ene punt vliegt waar LC hoort te zitten is er bij mij niets,..

eerst is alles blauw zoals bij dat filmpje, maar dan ga ik in eens omlaag als ik er ben en is alles grijs,..

geen LC...

ik doe alles precies hetzelfde, ik vlieg opzij, ik loop precies dezelfde route als in dat filmpje...

is er iets wat ik vergeten ben?

of moet je vanaf een andere kant komen aanvliegen ofsow,...

ps: 100ste bericht :puh::klap:

grtz, Cesar SA

Je kunt er niet normaal komen met een jetpack, als je de PS2 versie hebt. Je hebt voor de manier uit dit filmpje Armax nodig. Je kunt het wel zo doen:

- Zet een auto en Maverick (helicopter) in de Doherty garage.

- Ga dan via de Ganton gym weer naar die gele V.

- Hierna vlieg je naar het zuidoosten van San Fierro, en hier tref je dan het interior van de Doherty garage.

- Als je de garage opent waarin je de auto en de helicopter heb gezet dan lijkt het alsof de garage leeg is maar dat is niet zo (Ze zijn alleen onzichtbaar).

- Activeer de code dat auto's de lucht in zweven als je tegen ze aan botst.

- Stap in de auto en beuk zachtjes tegen de helicoter aan.

- Stap vervolgens in de helicopter en vlieg naar de plek waar Liberty City ligt, wat je ook in het filmpje ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

eyz,

bedankt voor de moeite!, maar ik heb geen armax...

grtz, Cesar SA

Ookal heb je geen armax, je kunt er altijd nog komen op de volgende manier, zonder Armax. Voor de manier die ik beschreef heb je geen Armax nodig, dus nogmaals:

- Zet een auto en Maverick (helicopter) in de Doherty garage.

- Ga dan via de Ganton gym weer naar die gele V.

- Hierna vlieg je naar het zuidoosten van San Fierro, en hier tref je dan het interior van de Doherty garage.

- Als je de garage opent waarin je de auto en de helicopter heb gezet dan lijkt het alsof de garage leeg is maar dat is niet zo (Ze zijn alleen onzichtbaar).

- Activeer de code dat auto's de lucht in zweven als je tegen ze aan botst.

- Stap in de auto en beuk zachtjes tegen de helicoter aan.

- Stap vervolgens in de helicopter en vlieg naar de plek waar Liberty City ligt, wat je ook in het filmpje ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
K HEB ET OOK GEPROBEERD maar ik wil vliegen en ik

zie dat gele dingetje en vlieg er gewoon voorbij maar

ik kan het niet meer terug vinden

Dan moet je even hoger gaan vliegen. Je bent er dan waarschijnlijk onder gekomen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...