Juju Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 In dat filmpje staat er wel dat de ulimited high cheat of zoiets gebruikt is. (Bij copyright:). Moet wel leuk zijn, kun je heel LC doorwandelen? ik ben tot t allerhoogste van san andreas gevlogen (in de blue hell, maar geen LC) neej dat kan niet, alleen een deeltje van portland Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 ik heb in dit topic gezien dat je met de san an place manager naar Liberty City kan. 1. waar kun je de place manager downloaden? 2. hoe werkt dat dan? Reageren
Juju Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 ik heb geen idee wat t is en t zal toch alleen maar op de PC kunnen ik heb dus geprobeerd naar LC de vliegen, kheb precies tzelfde gedaan als volgens t filmpje, maar kkom niet in LC, kvind t echt F*ckin jammer kvraag me af waarom t niet kan Reageren
P-Jamma Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 ik heb geen idee wat t is en t zal toch alleen maar op de PC kunnenik heb dus geprobeerd naar LC de vliegen, kheb precies tzelfde gedaan als volgens t filmpje, maar kkom niet in LC, kvind t echt F*ckin jammer kvraag me af waarom t niet kan Waarschijnlijk doordat wat je zelf al zei: Kan alleen maar op de PC Reageren
Crifox Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 ik heb in dit topic gezien dat je met de san an place manager naar Liberty City kan.1. waar kun je de place manager downloaden? 2. hoe werkt dat dan? De placemanger is te downloaden in de database van http://www.gtagames.nl Je moet de coordinaten uit dit topic halen, met behulp van die kan je naar de markers teleporteren. Let op !! Ga altijd eerst de interior world in voor LC. Reageren
Juju Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Waarschijnlijk doordat wat je zelf al zei: Kan alleen maar op de PC ja, maar ik kom wel bij de andere plekken, de gele V en og loc's en zo Reageren
Crifox Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Je kan ook naar LC op de ps2 hoor. Gewoon zoals in da filmpje Reageren
Juju Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 k vraag me af wat kdan fout doe Reageren
P-Jamma Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 k vraag me af wat kdan fout doe Soms werken dingen gewoon niet, dit heb ik ook soms bij dingen met GTASA op de PS2..... Of ik doe msschien ook alles verkeerd? Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik heb nu al zeker 15 keer geprobeerd op allemaal verschillende manieren ff geoefnd voor de gym en op dezelfde hoogte gebelven maar ik vind het niet het is me 1 keer gelukt maar dan kwam ik in water. Reageren
Crifox Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Als je in het water terecht komt zit je veel te laag, het is zeer belangijk OPZIJ te vleigen en NIET vooruit !!! Anders ''val'' je uit de interior wereld Reageren
ViceAgent Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik ben er ook geweest, niet veel aan.. Als je vergelijkt met Las Venturas ofzo.. Reageren
Damos Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 ik kan alleen met een jetpack naar de stad ik kan niet lopen ik zak de hele tijd door de grond Reageren
P-Jamma Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 ik kan alleen met een jetpack naar de stad ik kan niet lopen ik zak de hele tijd door de grond Raar, dat hebben andere mensen volgens mij niet of wel? Reageren
bigG Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 ik kan alleen met een jetpack naar de stad ik kan niet lopen ik zak de hele tijd door de grond Raar, dat hebben andere mensen volgens mij niet of wel? Nee, dit heeft iedereen volgens mij, ook volgens het filmpje wat ik op internet heb gezien. Volgens mij zag ik in een filmje ergens vaag een auto staan, ergens in het midden in een steegje, volgens mij was het een zwarte, kan dit kloppen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.