Jump to content

naar liberty city


kurt

Recommended Posts

Er is maar 1 weg solide, bij de rest zak je idd door de grond.

De solide weg is de weg voor ST. marks bistro en een stuk ernaast.

Volgens mij zag ik in een filmje ergens vaag een auto staan, ergens in het midden in een steegje, volgens mij was het een zwarte, kan dit kloppen?

Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, op de pc kan je echter wel een auto mee teleporteren (je hebt hiervoor sa place manager nodig)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 390
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Juju

    31

  • ~Lance Vance

    17

  • Fireman

    13

  • GTASuPahGaMeR..!

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er is maar 1 weg solide, bij de rest zak je idd door de grond.

De solide weg is de weg voor ST. marks bistro en een stuk ernaast.

Volgens mij zag ik in een filmje ergens vaag een auto staan, ergens in het midden in een steegje, volgens mij was het een zwarte, kan dit kloppen?

Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, op de pc kan je echter wel een auto mee teleporteren (je hebt hiervoor sa place manager nodig)

Stond er niet een auto op de achterplaats van Marco's Bistro? in de missie?

misschien bedoelt hij die?

Link to comment
Delen op andere websites

Er is maar 1 weg solide, bij de rest zak je idd door de grond.

De solide weg is de weg voor ST. marks bistro en een stuk ernaast.

Volgens mij zag ik in een filmje ergens vaag een auto staan, ergens in het midden in een steegje, volgens mij was het een zwarte, kan dit kloppen?

Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, op de pc kan je echter wel een auto mee teleporteren (je hebt hiervoor sa place manager nodig)

Stond er niet een auto op de achterplaats van Marco's Bistro? in de missie?

misschien bedoelt hij die?

Niet dat ik weet, voor zover ik weet moest je daar aleen die ventjes neerknallen en dat was volgens mij ook alles wat er stond hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Nene in de missie staat er vanachter een autoeen sentinel tijdens de missie is hij op slot maar deze is altijd bruin oranje en niet zwart.

Dus er staat wel een auto??

Misschien bedoelt hij die?? ook al is 'ie niet zwart...

Link to comment
Delen op andere websites

Nene in de missie staat er vanachter een autoeen sentinel tijdens de missie is hij op slot maar deze is altijd bruin oranje en niet zwart.

Dus er staat wel een auto??

Misschien bedoelt hij die?? ook al is 'ie niet zwart...

Hij zegt net dat ie die niet bedoelt, verder is dit pure''bullshit''.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee want hij verteld of die missie en ik bedoel als je er heen gaat, even voor de duidelijk heid, ik ben daar zelf nog niet geweest omdat ik toen op een rara versie van san fierro uitkwam dus ik heb het niet zelf gezien maar ik weet bijna zeker dat ik iets raars zag, als iemand me even een link kan pben of msnen dan kan ik even kijken in het filmpje.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee want hij verteld of die missie en ik bedoel als je er heen gaat, even voor de duidelijk heid, ik ben daar zelf nog niet geweest omdat ik toen op een rara versie van san fierro uitkwam dus ik heb het niet zelf gezien maar ik weet bijna zeker dat ik iets raars zag, als iemand me even een link kan pben of msnen dan kan ik even kijken in het filmpje.

Als je in de ''rare'' versie van SF terecht komt zit je veel te laag, je moet heel hoog blijven anders vlieg je interior heaven uit, als je er dan weer in wil komen moet je weer helemaal vanuit de ganton gym beginnen......

Link to comment
Delen op andere websites

kan je in de missie St. Marks Bistro met de super hoog springen cheat over de muur heen springen? kom je dan ook in op de grond terecht of val je naar beneden?

Je kan idd over de muur springen zonder door de grond te vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...