Jump to content

Geert Wilders


Clowntje_93

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    84

  • Moonbeam

    82

  • Vegeta

    59

  • Amfetamientje

    56

Dus jij vindt het normaal wat er allemaal in dat filmpje gebeurde?

AUB lees mijn vorige post om te zien hoe ik over dat soort mensen denk.

Ik vind het niet de moeite waard er aandacht aan te schenken, om eerlijk te zijn. Kleine jongetjes die denken dat ze óh zo stoer zijn zie ik niet als een landelijk probleem, teken van radicalisering of bewijs dat de Koran verteld dat iedereen die een goede moslim wil zijn met stenen moeten gooien of wat voor ''stoers'' ze ook allemaal mogen uitspoken, de schavuitjes. :7

voordat je hier allemaal dingen over de koraan komt vertellen moet je wel weten wat erin staat

jij denk dus dat er staat :

'als jonge moslin moet je stenen verzamelen en die vervolgens op mensen gooien.Op deze manier zal Allah (god) je later bedanken en zal de poort tot de paradijs voor je openen.Je moet elke jood vermoorden en je moet iedereen bedreigen die een grote mond heeft tegen jou.' :duh:

je er staat dat je geen alcohol maar drinken en ook geen varkensvlees mag eten.

andere dingen staat er niet in zoals dat wij moeten doen alof varkensvlees afschuwelijk is.

In de koran staat dat je respect moet hebben voor je medemensen ook al zijn het geen moslins

er staat dat je vanaf een bepaalde leeftijd mee moet doen met de ramadan

er staat in hoezo de ramadan er is en wat het in oudt

er staat in dat je goed met je ouders om moet gaan

er staat in dat je niet moet schelden

er staaat in dat je geen drugs mag gebruiken of zoiets dergelijks

maar er staat zeker niet in dat als er een jood is dat je AK tevoorschijn haalt en dat je een paar kogeltjes door zijn hood heen schiet :duh:

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat er niet om hoe oud ze zijn, het gaat erom wat ze doen.

En er werdt in het filmpje verteld dat ze stelen schelden bedreigen en spullen afbreken, als jij dat dan niets vindt?

Niets bijzonders, nee of je mag me hier en nu vertellen wat dat met de Islam te maken heeft.

voordat je hier allemaal dingen over de koraan komt vertellen moet je wel weten wat erin staat

Ik weet wat er in de Koran staat, vandaar dat ik dan ook zeg dat ik zo'n filmpje géén bewijs vind dat er rare dingen in de Koran zouden staan en ik het al 68 - verwijderde niet meegerekend, geloof ik - reacties in dit topic lang voor de Islam en Koran opneem. :)

Link to comment
Delen op andere websites

voordat je hier allemaal dingen over de koraan komt vertellen moet je wel weten wat erin staat

Ik weet wat er in de Koran staat...

O ja wat dan vertel zoveel als je wilt en kom alsjeblieft niet met mijn voorbeelden aan

En trouwens hoe zou jij het kunnen weten heb jij dat dikke arabische boek gelzen ??

Link to comment
Delen op andere websites

voordat je hier allemaal dingen over de koraan komt vertellen moet je wel weten wat erin staat

Ik weet wat er in de Koran staat...

O ja wat dan vertel zoveel als je wilt en kom alsjeblieft niet met mijn voorbeelden aan

En trouwens hoe zou jij het kunnen weten heb jij dat dikke arabische boek gelzen ??

Ik heb de Koran gelezen. Dus ik kan bevestigen dat alles wat Moonbeam zegt gewoon klopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je me nu zo aanvalt, terwijl ik het volgens mij met je eens ben, maar vooruit, laat ik mijn juffie van de basisschool maar citeren: "Lezen is leuk!" "Iedereen kan boeken lenen bij de bibliotheek!"

Je hebt trouwens ook vertalingen van de Koran in het Nederlands, dus zo moeilijk is het niet om de Koran te lezen.

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat er niet om hoe oud ze zijn, het gaat erom wat ze doen.

En er werdt in het filmpje verteld dat ze stelen schelden bedreigen en spullen afbreken, als jij dat dan niets vindt?

Niets bijzonders, nee of je mag me hier en nu vertellen wat dat met de Islam te maken heeft.

voordat je hier allemaal dingen over de koraan komt vertellen moet je wel weten wat erin staat

Ik weet wat er in de Koran staat, vandaar dat ik dan ook zeg dat ik zo'n filmpje géén bewijs vind dat er rare dingen in de Koran zouden staan en ik het al 68 - verwijderde niet meegerekend, geloof ik - reacties in dit topic lang voor de Islam en Koran opneem. :)

Dat heeft ook helemaal niets met de Islam te maken!!!!!!

Het gaat er gewoon om dat het over het algemeen niet westerse allochtonen zijn die zulk gedrag hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Koran gelezen. Dus ik kan bevestigen dat alles wat Moonbeam zegt gewoon klopt.

en ik heb de bijbel gelezen en daar staat det er nog een volk komt : De is moslims die geloven in de islam

wij moeten hun vermoorden (wat dus niet voor een gedeelte gebeurd gellukkig )en vervolgens moeten we ze negeren en uit ons westers cultuurse land of war dan ook waar de bijbel het heiligste boek is verjagen en hopen dat hun niks meer met onz bemoeien.

dat heb ik gelzen :puh:

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft inderdaad gelijk dat je tegenwoordig niet meer je mening kunt uiten (Behalve als het extreem links is dan. :duh: )

Weet je überhaupt wat extreem links inhoudt? :7 Nee fout, de definitie is niet ''het niet met Geert Wilders eens zijn", maar belt u gerust nog eens. :Y

He get waar Slaat dit op? Veroorzaken schapen problemen dan?

Als ze op de weg poepen wel ja, net als Nederlanders, Christenen, Moslims en omvallende bomen problemen veroorzaken.

Geloven schapen in een of ander raar boek?

Niet dat ik weet, moeten ze eerst Mein Kampf lezen om een probleem te kunnen veroorzaken dan?

Doelen schapen op de totale overheersing van de wereld?

Je weet maar nooit wat ze bekokstoven onder al die wol van ze, maar het lijkt me niet erg waarschijnlijk.

En trouwens Extremisten stoken "normale" Moslims op om OOK extremistisch te worden.

Aangezien ze nu zeker met een zware meerderheid van 0,023% zijn lijkt dit mij ook een serieus probleem vergeleken met het aantal extreem rechtse personen in Nederland. :Y

Dus pak gewoon het probleem in zijn geheel aan, dat zal de wereld een hoop ellende besparen ;)

Geert Wilders-aanhangers hebben ook recht op leven, niet zo boos joh.

Dat soort gasten voegen absoluut geen enkele waarden aan onze samenleving.

Inderdaad. :7

Klopt. Dus...?

Ik weet inderdaad wel wat extreem links is, hoef je mij niet te vertellen.

Mischien kwam ik daar wat extreem uit de bocht maar ik doelde er eigenlijk op: Zolang je alles pikt is het goed maar zodra je je mond opentrekt ben je fout bezig. Terwijl dat hier in een land als Nederland niet hoort!

En wat heb jij toch tegen geert wilders en mensen die hem steunen? daar kom jij namelijk ook redelijk extreem uit de bocht (aangezien je vorige posts)

Link to comment
Delen op andere websites

Naar Kanaleneiland moeten ze een keertje een peleton ME-ers sturen, en preventief die hangjongeren opruimen :tu:

Of gewoon het leger ^_^

Dus jij vindt het normaal wat er allemaal in dat filmpje gebeurde?

AUB lees mijn vorige post om te zien hoe ik over dat soort mensen denk.

Ik vind het niet de moeite waard er aandacht aan te schenken, om eerlijk te zijn. Kleine jongetjes die denken dat ze óh zo stoer zijn zie ik niet als een landelijk probleem, teken van radicalisering of bewijs dat de Koran verteld dat iedereen die een goede moslim wil zijn met stenen moeten gooien of wat voor ''stoers'' ze ook allemaal mogen uitspoken, de schavuitjes. :7

Schavuitjes is een zéér lichte en sarcastische vorm van wat die jongeren (kinderen zelfs) zijn.

Je kunt het namelijk gewoon Crimineel Tuig noemen.

En je zult dan wel gelijk hebben dat dat niets met de Islam te maken heeft.

Maar je moet niet denken dat Geert Wilders alleen maar anti-Islam is. het aanpakken van hangjongeren in zijn geheel.

Ik weet wat er in de Koran staat...

Ga toch weg, je zult het nooit echt begrepen hebben, en ook nooit echt begrijpen wat er in staat, zelfs niet de Nederlandse vertaling.

Ik heb de Koran gelezen. Dus ik kan bevestigen dat alles wat Moonbeam zegt gewoon klopt.

Nee, dat kan je niet bevestigen. Erger nog je bent volgens mij het minst geloofwaardigste lid van het forum.

Dus kom alsjeblieft niet met dergelijke onzin op de proppen.

En als je écht kunt bewijzen dat je dat ding heb gelezen moet je er een boekverslag over maken :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dat soort gasten voegen absoluut geen enkele waarden aan onze samenleving.

Inderdaad. :7

... En, als ik zo lomp mag zijn om het te vragen - wat voor waarde voeg jij dan toe aan onze samenleving?

Dat heeft ook helemaal niets met de Islam te maken!!!!!!

Het gaat er gewoon om dat het over het algemeen niet westerse allochtonen zijn die zulk gedrag hebben.

Het nieuws laat zowiezo allochtonen slechter lijken dan Nederlanders... Je mag zeggen wat je wilt maar zelfs het nieuws is door meningen beïnvloed, en jij krijgt alleen maar te horen wat zij willen dat je daar te horen krijgt.

Als ik ruzie heb met mensen dan zijn het minder vaak allochtonen dan Nederlanders, terwijl hier toch ook genoeg allochtonen rondlopen. Het is alleen zo dat deze groepen niet-westerlingen eruit gefilterd word, want het ziet er zo beroerd uit als je zegt dat je eigen volk criminele kotertjes heeft :7

Ik zal het je trouwens nog beter vertellen - ik werk nu anderhalf jaar bij een bedrijf waarbij minstens de helft van de medewerkers allochtoon is, en in die tijd heb ik alleen maar gezeik gehad met de autochtone jongens...

Bij mij op school zijn het júist de 'blanken' die mij en mijn vrienden uit lopen te schelden omdat we zogenaamd anders zijn - mijn buitenlandse klasgenoten maken alleen af en toe een klein geintje om mijn lange haar maar het zijn vaak wel de enigen waarmee ik nog een goed gesprek kan hebben, in tegenstelling tot al die Nederlandse jochies die allemaal denken dat ze een of andere gangster zijn :duh:

Ik weet wat er in de Koran staat...

Ga toch weg, je zult het nooit echt begrepen hebben, en ook nooit echt begrijpen wat er in staat, zelfs niet de Nederlandse vertaling.

Ik heb de Koran gelezen. Dus ik kan bevestigen dat alles wat Moonbeam zegt gewoon klopt.

Nee, dat kan je niet bevestigen. Erger nog je bent volgens mij het minst geloofwaardigste lid van het forum.

Dus kom alsjeblieft niet met dergelijke onzin op de proppen.

En als je écht kunt bewijzen dat je dat ding heb gelezen moet je er een boekverslag over maken :D

Hoe weet jij nou wat Moonbeam begrijpt of niet? Dat je het zelf niet zou begrijpen zegt niet dat iemand anders dat niet doet.

Je reactie tegen Mirrr slaat nergens op - waarom is zij zomaar het minst geloofwaardige lid? Staat er met grote letters 'LEUGENAAR' op haar voorhoofd geschreven ofzo?

Als jij écht wilt bewijzen dat allochtonen slechter zijn dan autochtonen, maak dan maar JIJ dan maar een mooi verslagje waarin je precies verteld waarom dat zo is :7

Bewerkt: door Sdajafol
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Koran gelezen. Dus ik kan bevestigen dat alles wat Moonbeam zegt gewoon klopt.

Nee, dat kan je niet bevestigen. Erger nog je bent volgens mij het minst geloofwaardigste lid van het forum.

Dus kom alsjeblieft niet met dergelijke onzin op de proppen.

En als je écht kunt bewijzen dat je dat ding heb gelezen moet je er een boekverslag over maken :D

Als je niet normaal kunt discussiëren, heb ik liever dat je je niet meer in discussies mengt. Iemand voor leugenaar uitmaken omdat degene het verhaal van iemand bevestigd waar jij het niet mee eens bent is niet normaal discussiëren, sterker nog, het is ronduit asociaal.

Als iets niet helemaal klopt met jou verwrongen beeld van de wereld, wil niet zeggen dat het niet de waarheid is. Is het wel eens in je opgekomen dat je er zelf wel eens naast zou kunnen zitten?

Lees voor de aardigheid zelf eens een keer de koran om te kijken wat erin staat, in plaats van praatjes van anderen te geloven en mensen die de koran wel gelezen hebben voor leugenaar uit te maken.

Jij beweert dat er iets instaat, terwijl moonbeam (en alle gewone moslims) dat ontkent. Dan is het dus aan jou om te bewijzen dat het erin staat. Kom maar met een verwijzing ( regel/paginanummer uit een officiële vertaling) waaruit het blijkt.

Een boekverslag kan namelijk niet bewijzen dat iets er niet instaat. Bewijzen dat iets er niet instaat is alleen mogelijk door hier de complete tekst van de koran te plaatsen en dat lijkt me tamelijk onbegonnen werk en ook erg ongewenst.

De bal ligt dus bij jou, kom maar met een fatsoenlijk (editie/paginanummer/regelnummer) verwijzing naar koranteksten die jou beweringen onderbouwd. Als je dat niet kunt, wil ik die onzin over de koran niet meer van je horen in deze discussie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Koran gelezen. Dus ik kan bevestigen dat alles wat Moonbeam zegt gewoon klopt.
en ik heb de bijbel gelezen en daar staat det er nog een volk komt : De is moslims die geloven in de islam

wij moeten hun vermoorden (wat dus niet voor een gedeelte gebeurd gellukkig )en vervolgens moeten we ze negeren en uit ons westers cultuurse land of war dan ook waar de bijbel het heiligste boek is verjagen en hopen dat hun niks meer met onz bemoeien.

dat heb ik gelzen :puh:

Mag ik vragen waar je dat precies hebt gelezen...?
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Koran gelezen. Dus ik kan bevestigen dat alles wat Moonbeam zegt gewoon klopt.
en ik heb de bijbel gelezen en daar staat det er nog een volk komt : De is moslims die geloven in de islam

wij moeten hun vermoorden (wat dus niet voor een gedeelte gebeurd gellukkig )en vervolgens moeten we ze negeren en uit ons westers cultuurse land of war dan ook waar de bijbel het heiligste boek is verjagen en hopen dat hun niks meer met onz bemoeien.

dat heb ik gelzen :puh:

Mag ik vragen waar je dat precies hebt gelezen...?

Waarschijnlijk ergens in zijn dromen ofzo :7

@Verrity.

Ik denk dat als we een poll zouden maken over wie van ons 2 het ongeloofwaardigste is, jij met stip zou winnen. Ik heb de Koran gelezen omdat ik er niet van hou te discussiëren over dingen waar ik niks vanaf weet. Zoals jij op dit moment aan het doen bent. ;)

Hetzelfde geld btw voor de bijbel. Die heb ik ook gelezen. Ook al ben ik absoluut niet Christelijk..

Bewerkt: door Mirrrr
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...