Jump to content

Geert Wilders


Clowntje_93

Recommended Posts

@PatrickW: Tuurlijk jongen, zij is immers belangrijk voor jou niet?

Nee :duh: tuurlijk zou ik winnen wie het meest ongeloofwaardigst is.

Wie gaat er nu in Godsnaam op een Megalid stemmen :? Dat zouden de stemmers misschien in een kwaad daglicht zetten niet?

Goed nu Sjadafol: Ik kan op dit moment nog weinig aan de samenleving bijdragen omdat ik minderjarig ben :7

Maar ik ga gewoon naar school, ik leer gewoon, ik scheld niet iedereen op straat de huid vol, ik ben geen hang-jongen, ik ga later gewoon mijn belasting betalen (Door kom je ook niet onderuit als je geen buitenlander bent :7 )

Dus... anders nog iets?

BTW: Vinden jullie ook dat we veel te weinig horen van Dhr. Wilders?

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    84

  • Moonbeam

    82

  • Vegeta

    59

  • Amfetamientje

    56

@PatrickW: Tuurlijk jongen, zij is immers belangrijk voor jou niet?

Waar slaat dit nou weer op? PatrickW heeft duidelijke argumenten, kan je daar niet tegen en moet je daarom gelijk persoonlijk aanvallen? Als Mirrrr zegt dat ze de Koran gelezen heeft, wie ben jij dan om dat te ontkennen?

Nee :duh: tuurlijk zou ik winnen wie het meest ongeloofwaardigst is.

Wie gaat er nu in Godsnaam op een Megalid stemmen :? Dat zouden de stemmers misschien in een kwaad daglicht zetten niet?

Zucht... Hier geef ik niet eens reactie op.

Goed nu Sjadafol: Ik kan op dit moment nog weinig aan de samenleving bijdragen omdat ik minderjarig ben :7

Maar ik ga gewoon naar school, ik leer gewoon, ik scheld niet iedereen op straat de huid vol, ik ben geen hang-jongen, ik ga later gewoon mijn belasting betalen (Door kom je ook niet onderuit als je geen buitenlander bent :7 )

Niet elke buitenlander scheld, hangt of betaald geen belasting. Ik ken genoeg buitenlanders die gewoon alles netjes doen hoor. Natuurlijk zitten er rotte appels bij buitenlanders, maar die zitten er ook gewoon bij autochtonen.

Dus... anders nog iets?

Ja, ga nu normaal reageren of neem niet meer deel aan deze discussie.

BTW: Vinden jullie ook dat we veel te weinig horen van Dhr. Wilders?
Nee, hoe minder, hoe beter! :dans:
Link to comment
Delen op andere websites

Dat soort gasten voegen absoluut geen enkele waarden aan onze samenleving.

Inderdaad. :7

... En, als ik zo lomp mag zijn om het te vragen - wat voor waarde voeg jij dan toe aan onze samenleving?

Dat heeft ook helemaal niets met de Islam te maken!!!!!!

Het gaat er gewoon om dat het over het algemeen niet westerse allochtonen zijn die zulk gedrag hebben.

Het nieuws laat zowiezo allochtonen slechter lijken dan Nederlanders... Je mag zeggen wat je wilt maar zelfs het nieuws is door meningen beïnvloed, en jij krijgt alleen maar te horen wat zij willen dat je daar te horen krijgt.

Als ik ruzie heb met mensen dan zijn het minder vaak allochtonen dan Nederlanders, terwijl hier toch ook genoeg allochtonen rondlopen. Het is alleen zo dat deze groepen niet-westerlingen eruit gefilterd word, want het ziet er zo beroerd uit als je zegt dat je eigen volk criminele kotertjes heeft :7

Ik zal het je trouwens nog beter vertellen - ik werk nu anderhalf jaar bij een bedrijf waarbij minstens de helft van de medewerkers allochtoon is, en in die tijd heb ik alleen maar gezeik gehad met de autochtone jongens...

Bij mij op school zijn het júist de 'blanken' die mij en mijn vrienden uit lopen te schelden omdat we zogenaamd anders zijn - mijn buitenlandse klasgenoten maken alleen af en toe een klein geintje om mijn lange haar maar het zijn vaak wel de enigen waarmee ik nog een goed gesprek kan hebben, in tegenstelling tot al die Nederlandse jochies die allemaal denken dat ze een of andere gangster zijn :duh:

Ik mag ze niet doordat ik het nieuws gezien heb hoor.

Ik heb er mijn eigen redenen voor!

Link to comment
Delen op andere websites

Dan trek ik me bij deze terug.. :cya:

Edit: Voorlopig dan ;)

Als je gewoon duidelijke en normale arugmenten geeft op een stelling waar jij het niet mee eens bent, dan ben je netjes aan het discussiëren. Als je dat niet kunt en alleen maar persoonlijk aan gaat vallen en de ander afschildert als iemand die te weinig kennis van het onderwerp heeft, kun je gewoon niet discussiëren. Op die manier lijk je net op m'n oh zo steevastige opa: als hij iets niet kan winnen, zegt 'ie dat je van het onderwerp te weinig kennis hebt en ja, op die manier kun je in principe alles wel winnen. Je gaat immers ook niet met een kleuter over politiek discussiëren, opdat je er gewoonweg niet iets zinnigs terug van kan verwachten.

Hoe dan ook, een officiële Nederlandse vertaling van de Koran valt zelfs bij mij in de bibliotheek van de school te vinden. Ik heb 'm ook wel eens doorgebladerd. Uit de Koran valt dus wel degelijk op te maken dat 'ie niets kwaads in de zin heeft, zoals de oorspronkelijke bedoeling van de islam ook heeft.

Mensen die dus een wereldgodsdienst, die al zo'n 1.000 jaar oud is, in dit geval de islam, afschilderen als kwaadaardige godsdienst, hebben naar mijn mening niet eens recht van spreken in een discussie zoals deze. Volg eerst eens een geschiedenislesje en lees eens de Koran door, dan zie je dat de islam als doel alleen maar vrede heeft. Het zijn puur de extremisten en de criminelen die de boel verpesten, niet de verdere gelovigen.

Als er nou eens bleek dat er een godsdienst bestond waarbij in de heilige geschriften stond dat je ongelovigen mocht afslachten etcetera, dan pas zou je van mij de godsdienst aan mogen spreken. De islam in dit geval absoluut niet.

Ik mag ze niet doordat ik het nieuws gezien heb hoor.

Ik heb er mijn eigen redenen voor!

Ongelooflijk. Zoals ik al een paar pagina's vertelde: de media beïnvloeden een hoop mensen. De manier wáárop de media hun informatie overbrengen is helemaal verkeerd naar mijn mening, zodat er een hoop misverstanden onstaan bij mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is. -->nick<--, maak van het journaal nu alsjeblieft geen geldige bron, want dan ben je echt verkeerd bezig.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die zeggen:

Vraag: "Heeft U op De Partij van Wilders gestemt?"

Antwoordt: "Nee, hij was te extreem,"

Vraag: "En bij de volgende verkiezingen?"

Antwoordt: "Jaja zeker!"

En dat was dus een Nederlandse vrouw, begint het een beetje tot jullie door te dringen hoe het "volk" over dit soort zaken denkt?

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die zeggen:

Vraag: "Heeft U op De Partij van Wilders gestemt?"

Antwoordt: "Nee, hij was te extreem,"

Vraag: "En bij de volgende verkiezingen?"

Antwoordt: "Jaja zeker!"

En dat was dus een Nederlandse vrouw, begint het een beetje tot jullie door te dringen hoe het "volk" over dit soort zaken denkt?

Dus? Ookal haalt wilders een redelijk aantal zetels ik kan niet één partij bedenken die samen met wilders in de coalitie wilt

Misschien heb je mij verkeerd begrepen maar ik bedoel ik mag ze niet en dat komt niet door het nieuws.

Het nieuws heeft er niets mee te maken waarom ik ze niet mag.

En wat is dan wél de reden dat je ze niet mag?

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die zeggen:

Vraag: "Heeft U op De Partij van Wilders gestemt?"

Antwoordt: "Nee, hij was te extreem,"

Vraag: "En bij de volgende verkiezingen?"

Antwoordt: "Jaja zeker!"

En dat was dus een Nederlandse vrouw, begint het een beetje tot jullie door te dringen hoe het "volk" over dit soort zaken denkt?

Dus je wilt nu zeggen dat één Nederlandse vrouw vertelt wat het complete Nederlandse volk denkt?

Je kunt dit van twee kanten bekijken:

  • Eén lid van het Nederlandse volk is absoluut niet representatief voor de gehele Nederlandse bevolking;
  • Je scheert nu iedere Nederlander over één kam door te zeggen dat ze hetzelfde denken als die ene vrouw.

Kortom: onzin dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heb je mij verkeerd begrepen maar ik bedoel ik mag ze niet en dat komt niet door het nieuws.

Het nieuws heeft er niets mee te maken waarom ik ze niet mag.

Ik heb een vraag voor je: Wie is ze? één man? Alle allochtonen?

Dan wil ik je duidelijkmaken dat niet alle allochtonen ''crimineel'' zijn :?. Inderdaad heb je gelijk dat op het nieuws veel gesproken word over ''de Marokkaan'' of ''de Turk'' , maar ik wil je erop wijzen dat niet allemaal meteen een crimineel zijn :). Slechte mensen zitten overal tussen, en inderdaad ook in de Marokkaanse en Turkse volk, maar niet allemaal zijn slecht :Y

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Het allerergste is dat het maar een heel klein groepje is die het verziekt voor de rest. Ik heb Marokkaanse vrienden die op de Universiteit zitten en daarbij keihard werken. Maar het probleem is dat je de goede hardwerkende Marokkanen (waar er veel meer van zijn dan die niet werken) niet ziet. Die hangen niet op straat rond.

Maar ik woon in Rotterdam. En ik als vrouw zijnde heb echt geen grotere hekel aan groepjes Marokkanen als aan een groepje Nederlandse jongens. Ze zijn 9 van de 10 keer net zo vervelend. Alleen het is gewoon makkelijk om als er wat gebeurd weer een vinger te wijzen naar het kleine groepje Marokkanen.

Een aantal jaar geleden is er in de plaats waar ik vandaan kom, een meisje van mijn leeftijd verkracht en daarna vermoord. 3 Jaar lang is de schuld bij meerdere Marokkaanse jongeren neergelegd. Er heeft zelfs een jongen voor vast gezeten waarvan iedereen wist dat hij het niet gedaan had.

Uiteindelijk heeft Peter R. de Vries er aandacht aan besteed en is de echte dader gevonden. Die gewoon een Nederlander was...

Hoe bedoel je discriminatie ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Die Marokkanen laat je dan toch? :7

Die kun je zo uit de lijst van belastingbetalers halen, dus die hoefen dan toch niet het land uit?

En hoeze veel meer die werken?

Wij moesten een keertje met school naar een theathervoorstelling, dus wie fietsen door de Grote Marktstraat het énige wat je daar ziet lopen is allochtoon een en al allochtoon (kon je zien aan die enorme hoeveelheid burka's.)

En dat is dan Den Haag! Hoe zal het dan zitten in andere steden? En tel dat percentage dan op..

Dan zul je een hoog cijver hebben hoor :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Die Marokkanen laat je dan toch? :7

Die kun je zo uit de lijst van belastingbetalers halen, dus die hoefen dan toch niet het land uit?

En hoeze veel meer die werken?

Wij moesten een keertje met school naar een theathervoorstelling, dus wie fietsen door de Grote Marktstraat het énige wat je daar ziet lopen is allochtoon een en al allochtoon (kon je zien aan die enorme hoeveelheid burka's.)

En dat is dan Den Haag! Hoe zal het dan zitten in andere steden? En tel dat percentage dan op..

Dan zul je een hoog cijver hebben hoor :Y

Allereerst is het cijfer en theater... Maar dat terzijde. Heb jij last van vrouwen met burka's? Ik heb geen probleem met vrouwen met burka's of hoofddoeken. Vallen ze jou lastig omdat ze een burka dragen? Tja je kan onder elke burka wel een veredelde zelfmoordterrorist zien maar je kan je ook eens niks van aantrekken.

Laat hun leven zoals ze willen leven en leef je eigen leven.

Dan wordt het een stuk makkelijker. Voor jezelf maar ook voor de rest van de wereld.

Link to comment
Delen op andere websites

Die Marokkanen laat je dan toch? :7

Die kun je zo uit de lijst van belastingbetalers halen, dus die hoefen dan toch niet het land uit?

En hoeze veel meer die werken?

Wij moesten een keertje met school naar een theatervoorstelling, dus wie fietsen door de Grote Marktstraat het énige wat je daar ziet lopen is allochtoon een en al allochtoon (kon je zien aan die enorme hoeveelheid burka's.)

En dat is dan Den Haag! Hoe zal het dan zitten in andere steden? En tel dat percentage dan op..

Dan zul je een hoog cijfer hebben hoor :Y

Ja, dan krijg je een hoog cijfer, als je maar genoeg steden neemt, komt je in totaal zelfs boven de 100% uit.

Percentages van verschillende steden mag je namelijk niet optellen. Daarvan moet je een gewogen gemiddelde nemen om op het correcte antwoord uit te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Excuseer me voor het taalgebruik, ben net op omburgeringscursus :7

En Ja, ik heb last van burka's zoals jij al zei, kan er inderdaad een zelfmoordterrorist inzitten ^_^

En het symboliseert vrouwenonderdrukking :7

Daarom heb ik er last van..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...