Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst:

Problem solved next question

Niet nodig om met twee posts erop in te gaan.

Moonbeam laat ook even duidelijk zien. wat ik eruit afleid gaat niet over jullie gekwebbel over een Van Dale.

Maar waarom je die topics onzin vindt!!! Het staat er!! alleen anders! Denk na als je deze leest:

Fijn dat dit in ieder geval níet is uitgelopen op een appart topic over wat wel en niet een ras is of andere onzin.

Even de allerbelangrijkste stukjes onderstreept.

Het staat er toch. Of ben je nu echt zo blind als een mol. Geld ook voor Plantenbak. Bah waar zitten sommige met hun ogen.. in de Van Dale?

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst: (bewerkt)

schijnbaar zitte me ogen heel ver weg want ik snap je probleem niet :puh: hij met andere onzin bedoelt hij toch gewoon verder offtopic gaan :)

maar dit gaat niet goed, ik en moonbeam zijn het teveel met elkaar eens .... laatst was ik het ook al eens met sandra :N

ik denk dat ik ziek wordt :)

@Hier benede, je zegt steeds wel dat het over is enzo, maar komt ook steeds weer met een vraag

Bewerkt: door Plantebak
Geplaatst:
Problem solved next question

Niet nodig om met twee posts erop in te gaan.

Moonbeam laat ook even duidelijk zien. wat ik eruit afleid gaat niet over jullie gekwebbel over een Van Dale.

Maar waarom je die topics onzin vindt!!! Het staat er!! alleen anders! Denk na als je deze leest:

Fijn dat dit in ieder geval níet is uitgelopen op een appart topic over wat wel en niet een ras is of andere onzin.

Even de allerbelangrijkste stukjes onderstreept.

Het staat er toch. Of ben je nu echt zo blind als een mol. Geld ook voor Plantenbak. Bah waar zitten sommige met hun ogen.. in de Van Dale?

Ben je nu helemaal raar of doe je maar alsof? Geweldige argumenten, natuurlijk, "Het staat er! Alleen anders!" en dat we niet goed kijken en nadenken. Jammer alleen dat het nog altijd míjn uitspraak is omdat ík en Plantenbak iets bijlegden. Waar je dan überhaupt het lef vandaan haalt om te zeggen dat wíj niet goed lezen vraag ik me oprecht af aangezien als er twee mensen zijn die weten wat ik bedoelde ik en Plantenbak dat zijn, als enige deelnemers aan het argument. Ik zie ook absoluut niet in waarom je ons nu moet gaan beledigen met als hoofdargument dat we niet kunnen lezen wat er bedoelt wordt, omdat je ten A helemaal niet weet waar je het over hebt en er ten B sowieso niets mee te maken had. Kort samengevat is het míjn opmerking tegen Plantenbak en zijn dat dus ook de enige personen die zeker weten wat er bedoelt werd en er iets mee te maken hebben.

Nu hoop ik dat je inziet waarom je ernaast zat, omdat je als je volhoud of doorscheld een klacht wegens provocatie kunt verwachten.

Ik vond Geert Wilders wel redelijk goed. Maar nu niet meer.

Hij wil I.Affelay was Psv niet meelaten doen in Oranje.

Laat Wilders zich lekker met zijn eigen zaken bezig houden.

:cya:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Geplaatst:

er zullen helaas altijd wel mensen blijven die iemand moeten afkraken om 1 of 2 kleine dingen!!!

je kijkt alleen naar dat PSV gedoe en alleen daarom vind je hem meteen minder?

zo kun je bij iedereen wel wat gaan verzinnen waar je het niet mee eens bent. en dan ben je tog lekker tegen iedereen

lekker verstandig!

denk is na waar ligt je verstand?

zo kan ik ook nog wel veel verzinnen! :duh:

een tip kijk verder dan je neus lang is en oordeel dan pas over iemand of je het ermee eens bent of niet!

en als je wel verder hebt gekeken dan je neus lang is zet het er dan voortaan even bij oke! :D

Geplaatst:

ja dat is idd wel een overhaaste reactie, je zal het nooit met een partij 100% eens zijn... je moet er eentje zoeken die het meest bij je past...

@ de 1 hierboven... :ch: (sjors12345)

Volgens mij mag ik tog wel beslissen wat ik zelf wil .. JA !

En probeer iets beter te bedenken dan dat ik verder moet kijken dat me neus lang is.

Ik hoef geen tips van jou.. :cya::ch:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Geplaatst:

je mag zeker zelf beslissen wat je doet!

maar als je geen kritiek wilt hebben moet je hier geen reatie op plaatsen!!!

en als je geen tips van mij hoeft te hebben dan lees je het tog niet! man waar zeur je om? pfffffffffff!!! :ch:

Geplaatst:

Er zijn heleboel mensen met een mening. Soms een goeie, soms een slechte maar Wilders vind ik echt onder het slechte zitten. Het is een grote racist, maar ik wil hem absoluut niet dood wensen, zoals die jongeren op Youtube hebben laten merken. Iedereen heeft recht op een meningsuiting, maar dood is voor iedereen een harde straf. Gewoon af laten treden die man :tu:

Geplaatst:
Er zijn heleboel mensen met een mening. Soms een goeie, soms een slechte maar Wilders vind ik echt onder het slechte zitten. Het is een grote racist, maar ik wil hem absoluut niet dood wensen, zoals die jongeren op Youtube hebben laten merken. Iedereen heeft recht op een meningsuiting, maar dood is voor iedereen een harde straf. Gewoon af laten treden die man :tu:

opzich doet hij niets wat tegen de wet is, hijzelf bedreigd niemand *als je het land uit sturen iig niet meeteld als wettelijke bedreiging* dus af laten treden zou eigenlijk niet kunnen naar mijn doen, zoals je zelf al zegt "iedereen heeft recht op een meningsuiting" dat is wel zo *ook al durft niemand dat meer te doen* maar soms gaat wilders naar mijn doen te ver, ik vind hem opzich top, grotendeels kan hij problemen oplossen als hij gekozen zou worden, maar dingen zoals de koran vergelijken met das kampf vind ik weer iets te. wel moet ik zeggen dat ik veel respect heb voor hem, na de moorden op fortuyn en van gogh *en die waren naar mijn doen geweldig bezig, niets in de kant van discriminatie* durft hij nog een paar stappen verder te gaan terwijl hij kan weten wat de risico`s kunnen zijn als iemand hem dood wil hebben.

Geplaatst:

Weet je wat me opvalt; Geert Wilders begon rustig en hier en daar een uitspatter, zodat hij bekend is in het nieuws en het wordt steeds erger. Steeds een treedje hoger en alles wordt met moeite geaccepteerd. Maar wanneer is de grens? Want iedereen zit te wachten tot hij gedwingt wordt als minister af te treden, maar hij weet wat hij zegt en overtreed niet zo snel een regel. Dus eigenlijk weten we dat hij fout is, maar omdat hij zijn praatjes zó aanpast dat het nog door de beugel kan volgens de wet, kan hij doen en laten wat hij wilt. We weten zijn plannen, maar er wordt gewacht tot de wet wordt overtreden (wat al gebeurd is), maar de boodschap komt gewoon precies hetzelfde over, maar dan verzacht. ;)

Geplaatst:
Het is hierboven al gezegt, maar om het voor de duidelijkheid maar even te herhalen en samen te vatten:

-In de Koran wordt opgeroepen tot (wereld)vrede, niet tot oorlog.

-Er staat in de Koran nergens vermeld dat ongelovigen of Christenen gedood of gehaat moeten worden.

-Als je iets anders hoort maakt dat het niet wáár, lees het boek zelf zou ik zeggen.

Hoe kan het dan dat dit wel gebeurd? Als God zegt gij zult niet doden maar je doodt iemand die niet in hem gelooft dan ben je toch eerder een verrader van God dan een dienaar? Hoe kan het dat die strenge moslims denken dat ze iets goeds doen terwijl ze iets doen wat juist tegen alle principes van hun geloof in gaat?

Geplaatst:

Komop mensen hij zegt iets wat veel nederlanders ook denken maar niet durven te zeggen omdat ze bang zijn dat ze bedreigt worden enz Geert Wilders is de stem van het volk net zoals pim fortuyn en herrie harry(ik weet zijn naam niet meer in iedergeval die filmmaker die door mohammed B was vermoord) En iedereen weet hoe het met hun is afgelopen dat bewijst dat die mensen(iedereen weet wie ik bedoel)er niet tegenkunnen dat we hun geloof kapotmaken maar ondertussen zitten ze onze geloof daar in het midden oosten aftekraken en als iemand een andere geloof heeft dan hun vermoorden ze hem en als wij een simpele cartoon maken worden hun gelijk al boos geert Wilders heeft dan wel rasistische trekken maar sommige dingen die ie zegt zijn waar.

Geplaatst:
Weet je wat me opvalt; Geert Wilders begon rustig en hier en daar een uitspatter, zodat hij bekend is in het nieuws en het wordt steeds erger. Steeds een treedje hoger en alles wordt met moeite geaccepteerd. Maar wanneer is de grens? Want iedereen zit te wachten tot hij gedwingt wordt als minister af te treden, maar hij weet wat hij zegt en overtreed niet zo snel een regel. Dus eigenlijk weten we dat hij fout is, maar omdat hij zijn praatjes zó aanpast dat het nog door de beugel kan volgens de wet, kan hij doen en laten wat hij wilt. We weten zijn plannen, maar er wordt gewacht tot de wet wordt overtreden (wat al gebeurd is), maar de boodschap komt gewoon precies hetzelfde over, maar dan verzacht. ;)

Geert Wilders is geen minister.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...