Jump to content

Geert Wilders


Clowntje_93

Recommended Posts

Dan moet die wet maar wijken voor de Islam, het gaat gewoon om tolerantie.

Word jij benadeeld als Moslims een burka dragen? Nee... Laat ze daarom lekker een burka dragen, ga verder met je leven en iedereen is tevreden.

Dit is gewoon zeiken om te zeiken, wat boeit jou het nou of een moslim een burka draagt of niet?

Dus de wet aanpassen aan hun? Zij moeten zich aanpassen aan de wet, net zoals iedereen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    84

  • Moonbeam

    82

  • Vegeta

    59

  • Amfetamientje

    56

...het is net alsof er één of andere terrorist langskomt. Je hebt geen idee wat er onder die lap stof schuilt.

De hele discussie over boerka's laat me vrij koud, maar ik moet hier toch iets over zeggen. Even serieus, je denkt toch niet dat vrouwen in boerka aanslagen plegen? :7 Tenzij Osama Bin Laden himself een bom voor je neus komt leggen zou jij echt geen (potentiële) terrorist herkennen aan het gezicht of kledij hoor, je hoeft geen Oosterling te zijn om een bom te bouwen (in tegendeel...) en zeker geen boerka te dragen om die te leggen.

Trouwens:

Persoonlijk heb ik er zeker wel last van.

Hoeveel boerka's kom jij gemiddeld per dag, per keer tegen? Dat mogen er wel aardig wat zijn om overlast te veroorzaken.

Laat die mensen lekker zijn wie ze zijn, als zij uit eigen beweging er zo bij willen lopen dan doen ze maar. Het is gewoon dat de Islam een makkelijke zondebok is, er zijn zat mensen die zich ook aan Gothics, Emo's en Alto's ergeren, maar dat zie ik ook nog niet verboden worden, terwijl het recht op een eigen geloof letterlijk in de grondwet staat en het recht tot het behoren tot een subcultuur met minder woorden, vreemd dat de rechten van de éérste wel discusseerbaar zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Als een moslim een boerka draagt , dan kijk ik wel vaak raar op. Nergens staat dat ze zo'n achtelijk ding op moeten. :cya:

En waarom mogen ze dat van jou dan niet op als zij zich er prettig bijvoelen? Laat ze gelukkig zijn met een boerka of whatever, daar heb jij toch geen last van?

En als ook nog eens in de wet staat dat je herkenbaar moet zijn (zoals Eros beweert) begaan ze dus een strafbaar feit. Nederlandse wet = Nederlandse wet, iedereen die hier leeft dient zich daaraan te houden.

Een wetsvoorstel dat Geert had voorgesteld trouwens, maar eigenlijk is het dus al verboden.

Het recht op vrijheid van godsdienst telt toch echt wel zwaarder als zoiets.

Link to comment
Delen op andere websites

...het is net alsof er één of andere terrorist langskomt. Je hebt geen idee wat er onder die lap stof schuilt.

De hele discussie over boerka's laat me vrij koud, maar ik moet hier toch iets over zeggen. Even serieus, je denkt toch niet dat vrouwen in boerka aanslagen plegen? :7 Tenzij Osama Bin Laden himself een bom voor je neus komt leggen zou jij echt geen (potentiële) terrorist herkennen aan het gezicht of kledij hoor, je hoeft geen Oosterling te zijn om een bom te bouwen (in tegendeel...) en zeker geen boerka te dragen om die te leggen.

Trouwens:

Persoonlijk heb ik er zeker wel last van.

Hoeveel boerka's kom jij gemiddeld per dag, per keer tegen? Dat mogen er wel aardig wat zijn om overlast te veroorzaken.

Laat die mensen lekker zijn wie ze zijn, als zij uit eigen beweging er zo bij willen lopen dan doen ze maar. Het is gewoon dat de Islam een makkelijke zondebok is, er zijn zat mensen die zich ook aan Gothics, Emo's en Alto's ergeren, maar dat zie ik ook nog niet verboden worden, terwijl het recht op een eigen geloof letterlijk in de grondwet staat en het recht tot het behoren tot een subcultuur met minder woorden, vreemd dat de rechten van de éérste wel discusseerbaar zijn...

En hoe wil jij weten of er een vrouw onder die Boerka zit dan?

Wie weet is het wel een terrorist met 100 kilo bommen om zich heen.

En wat nou als zo'n iemand lerares wordt? Zie je het al voor je les krijgen van iemand die je nog nooit gezien hebt.

En de Islam heeft hiet niets te klagen, ze bouwen moskee's enz. en alle dingen dat volgens hun racistisch is zoals negerzoenen wordt verboden terwijl het al 80 jaar zo heet dus!

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

...het is net alsof er één of andere terrorist langskomt. Je hebt geen idee wat er onder die lap stof schuilt.

De hele discussie over boerka's laat me vrij koud, maar ik moet hier toch iets over zeggen. Even serieus, je denkt toch niet dat vrouwen in boerka aanslagen plegen? :7 Tenzij Osama Bin Laden himself een bom voor je neus komt leggen zou jij echt geen (potentiële) terrorist herkennen aan het gezicht of kledij hoor, je hoeft geen Oosterling te zijn om een bom te bouwen (in tegendeel...) en zeker geen boerka te dragen om die te leggen.

Trouwens:

Persoonlijk heb ik er zeker wel last van.

Hoeveel boerka's kom jij gemiddeld per dag, per keer tegen? Dat mogen er wel aardig wat zijn om overlast te veroorzaken.

Laat die mensen lekker zijn wie ze zijn, als zij uit eigen beweging er zo bij willen lopen dan doen ze maar. Het is gewoon dat de Islam een makkelijke zondebok is, er zijn zat mensen die zich ook aan Gothics, Emo's en Alto's ergeren, maar dat zie ik ook nog niet verboden worden, terwijl het recht op een eigen geloof letterlijk in de grondwet staat en het recht tot het behoren tot een subcultuur met minder woorden, vreemd dat de rechten van de éérste wel discusseerbaar zijn...

En hoe wil jij weten of er een vrouw onder die Boerka zit dan?

Wie weet is het wel een terrorist met 100 kilo bommen om zich heen.

En wat nou als zo'n iemand lerares wordt? Zie je het al voor je les krijgen van iemand die je nog nooit gezien hebt.

En de Islam heeft hiet niets te klagen, ze bouwen moskee's enz. en alle dingen dat volgens hun racistisch is zoals negerzoenen wordt verboden terwijl het al 80 jaar zo heet dus!

Dan zit er toch man onder die boerka wat boeit dat nou weer? En als er een terrorist onderzit wat maakt dat uit? Met of zonder boerka het is en blijft een terrorist, ook als hij geen boerka heeft gaat het fout...

Link to comment
Delen op andere websites

(ik heb de Quote weggelaten anders wordt het zo lang)

Maar door die Boerka zie je niet wie het is en wat hij bij zich heeft want probeer maar eens als iedereen een Boerka om heeft een crimineel ofzo te vinden, dat kan dan dus niet omdat je hem dan niet kan herkennen en eronder kijken mag niet!

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het gewoon ongemakkelijk, het is altijd inburgeren, inburgeren inburgeren maar zo wordt je altijd buiten de nederlanders gezeten, mensen kijken altijd op je neer (nee dit geld niet voor ierdreen maar voor veel)

ff een ontzettend grappig flimpje tussendoor dat hier deels me te maken heeft :

http://www.youtube.com/watch?v=Ua1DkhzgQWc

ik vind ze echt te ver gaan hoor, lopen zij weer te zeiken... als ik moslim was zou ik me kapot schamen voor die 3..

Hij maakt alle geloven belachgelijk maar zij moeten meer gaan zeiken zodat er weer een negatief beeld (terecht of onterecht maakt ni uit) ontstaat....

hansje maakt ze iig wel af :)

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat die 3 een programma hebben.. :-(

Ik ook niet maar volgens hun hebben moslims het hier slecht ofzo en is dit een groot racisitisch land dus.

Maar daar klopt niets van want ze mogen hier moskee's bouwen en als er wat racisitisch wordt gevonden door hun wordt het verboden (zoals ik al eerder zei de negerzoenen) dus hun hebben het hier nog niet zo slecht.

Als wij naar Marrokko gaan mogen wij echt geen kerk bouwen en zeggen dat daar iets racisitich is zodat het verboden wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe wil jij weten of er een vrouw onder die Boerka zit dan?

Dat wil ik helemaal niet weten, het maakt namelijk geen fluit uit.

Wie weet is het wel een terrorist met 100 kilo bommen om zich heen.

Wat een gespierde terrorist zeg. Maar zonder gekheid: Onder een regenjas kun ook je genoeg explosieven verbergen om een flat neer te halen en met wat er in mijn broekzakken past kan ik ook een auto opblazen, vrij onzinnig om boeka's aan stiekeme praktijken te linken.

En wat nou als zo'n iemand lerares wordt? Zie je het al voor je les krijgen van iemand die je nog nooit gezien hebt.

Over zinnige onderwerpen ga ik graag met je in discussie, maar de kans dat een vrouw in boerka lerares op eens chool wordt acht ik onder het vriespunt.

En de Islam heeft hiet niets te klagen, ze bouwen moskee's enz.

Met mensen als 80% van de auteurs van reacties in dit topic hebben ze meer dan genoeg te klagen, lijkt me. Overigens bouwen christenen toch ook kerken, het Christendom is ook niet Nederlands van oorsprong? Waar zit het cruciale verschil, als ik vragen mag.

en alle dingen dat volgens hun racistisch is zoals negerzoenen wordt verboden terwijl het al 80 jaar zo heet dus!

Zoals eerder vermeld, over zinnige punten discusseer ik graag en beleefd met je, maar dit slaat ook nergens op, je kunt toch niet oprecht denken dat de moslims de negerzoen wilden verbieden? :7 Het is een 'Neger'zoen, geen moslimzoen...

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe wil jij weten of er een vrouw onder die Boerka zit dan?

Dat wil ik helemaal niet weten, het maakt namelijk geen fluit uit.

Wie weet is het wel een terrorist met 100 kilo bommen om zich heen.

Wat een gespierde terrorist zeg. Maar zonder gekheid: Onder een regenjas kun ook je genoeg explosieven verbergen om een flat neer te halen en met wat er in mijn broekzakken past kan ik ook een auto opblazen, vrij onzinnig om boeka's aan stiekeme praktijken te linken.

En wat nou als zo'n iemand lerares wordt? Zie je het al voor je les krijgen van iemand die je nog nooit gezien hebt.

Over zinnige onderwerpen ga ik graag met je in discussie, maar de kans dat een vrouw in boerka lerares op eens chool wordt acht ik onder het vriespunt.

En de Islam heeft hiet niets te klagen, ze bouwen moskee's enz.

Met mensen als 80% van de auteurs van reacties in dit topic hebben ze meer dan genoeg te klagen, lijkt me. Overigens bouwen christenen toch ook kerken, het Christendom is ook niet Nederlands van oorsprong? Waar zit het cruciale verschil, als ik vragen mag.

en alle dingen dat volgens hun racistisch is zoals negerzoenen wordt verboden terwijl het al 80 jaar zo heet dus!

Zoals eerder vermeld, over zinnige punten discusseer ik graag en beleefd met je, maar dit slaat ook nergens op, je kunt toch niet oprecht denken dat de moslims de negerzoen wilden verbieden? :7 Het is een 'Neger'zoen, geen moslimzoen...

Het is Christendom was van wel Nederlands van Oorsprong. Protestanten horen ook bij het Christendom hoor.

En het gaat erom dat Negerzoenen bijv. al verboden moeten worden terwijl het altijd al zo geheten heeft en dat heeft wel met de moslims te maken want er zijn genoeg moslims die neger zijn.

En zoals ik al eerder heb gezegt door Boerka kunnen criminelen enz. zich ook beter verbergen, want als ze gezocht worden trekken ze dan bijv. een Boerka aan en dan komt de politie er niet achter omdat je er niet onder mag kijken. :duh:

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Het is Christendom was van wel Nederlands van Oorsprong. Protestanten horen ook bij het Christendom hoor.

Het Christendom komt van oorsprong uit Israël, de Rooms-Katolieke kerk uit Italië en het Protestantisme uit Duitsland, hoe kom je erbij dat het Christendom in Nederland ontstaan is?

En het gaat erom dat Negerzoenen bijv. al verboden moeten worden terwijl het altijd al zo geheten heeft en dat heeft wel met de moslims te maken want er zijn genoeg moslims die neger zijn.

Ik denk dat je bedoelt dat er genoeg negers moslim zijn, maar vooruit: Het heeft totaal geen verband. Dat negerzoenen als naam verboden zijn heeft niets met moslims te maken, negeroïde of niet. Ik vind het ook buitengewoon vreemd hoe jij het verband ziet, voel je vrij het me uit te leggen. :)

En zoals ik al eerder heb gezegt door Boerka kunnen criminelen enz. zich ook beter verbergen, want als ze gezocht worden trekken ze dan bijv. een Boerka aan en dan komt de politie er niet achter omdat je er niet onder mag kijken. :duh:

Ja, dát zal het zijn. :Y Dat niemand daar eerder aan gedacht heeft, alle grote criminelen op aarde verbergen zich gewoon onder een boerka, want dat is nu eenmaal zo veel logischer, handiger en prettiger dan gewoon onderduiken. Met een muts en lange jas herkent niemand je beter dan in een boerka hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een erge hekel aan die man. Vooral zijn kapsel, en de manier waarop ie dingen duidelijk wilt maken. Niet dat ik moslim ben ofzo, maar ik vind dat hij wel beter op zijn woorden moet letten. Vooral als ie het over geloven heeft. Wat heeft het geloof hem aangedaan dan? Oke, er zijn een aantal personen die continu bij de botsauto's rondhangen, en die kwaad worden als je ze een keer beukt, maar dat geloof heeft hem toch niks aangedaan? Ik zie Geert Wilders als een soort dictator aan. Mocht Geert Wilders dit lezen, dan vind ik dat ie erg slecht bezig is.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Het is Christendom was van wel Nederlands van Oorsprong. Protestanten horen ook bij het Christendom hoor.

Het Christendom komt van oorsprong uit Israël, de Rooms-Katolieke kerk uit Italië en het Protestantisme uit Duitsland, hoe kom je erbij dat het Christendom in Nederland ontstaan is?

En het gaat erom dat Negerzoenen bijv. al verboden moeten worden terwijl het altijd al zo geheten heeft en dat heeft wel met de moslims te maken want er zijn genoeg moslims die neger zijn.

Ik denk dat je bedoelt dat er genoeg negers moslim zijn, maar vooruit: Het heeft totaal geen verband. Dat negerzoenen als naam verboden zijn heeft niets met moslims te maken, negeroïde of niet. Ik vind het ook buitengewoon vreemd hoe jij het verband ziet, voel je vrij het me uit te leggen. :)

En zoals ik al eerder heb gezegt door Boerka kunnen criminelen enz. zich ook beter verbergen, want als ze gezocht worden trekken ze dan bijv. een Boerka aan en dan komt de politie er niet achter omdat je er niet onder mag kijken. :duh:

Ja, dát zal het zijn. :Y Dat niemand daar eerder aan gedacht heeft, alle grote criminelen op aarde verbergen zich gewoon onder een boerka, want dat is nu eenmaal zo veel logischer, handiger en prettiger dan gewoon onderduiken. Met een muts en lange jas herkent niemand je beter dan in een boerka hoor...

Ik bedoelde niet dat het Cristendom in Nederland was ontstaan maar dat het in Nederland het belangrijkste geloof was (Iets verkeerd getypt dus een foutje van mij)

Maar onder zo'n lange muts en kleding mag de politie enz. wel onder kijken en als je een Boerka draagt niet want dat mag niet van het geloof!

En het maakt me niet uit of die lui van de Islam zijn of niet het gaat erom dat ze dingen willen verbieden die ook maar iets racistisch overkomen volgens hun.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...