Jump to content

Geert Wilders


Clowntje_93

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    84

  • Moonbeam

    82

  • Vegeta

    59

  • Amfetamientje

    56

Dat haar :schater: In heel mijn leven heb ik nog nooit zo'n 'domme' man gezien.

Ze wouden iets verbieden omdat dat niet in de maatschapij paste en omdat het schokkend was, allemaal mooie woorden maar dan weet ik nog iets wat ze zouden moeten verbieden, z'n kapper dat kan echt niet, oww please :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

hij is tog een racist

Wie is een racist?

Gezien het onderwerp lijkt me dat je er van uit mag gaan dat Bramboy het over Geert Wilders heeft...

Oh, ik dacht dat hij het hier over een lid had :puh:

Maar ik vindt Geert Wilders helemaal geen racist want hij komt gewoon voor zijn mening uit en wil het tuig wat hier de boel wil kapotmaken het land uit hebben en daarmee ben ik het eens.

ra·cis·me (het ~)

1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat

2 rassentheorie

dis·cri·mi·na·tie (de ~ (v.))

1 ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerken => achterstelling

2 onderscheiding

Dhr. Wilders is het perfecte schoolvoorbeeld voor beiden termen, je kan zeggen wat je wilt maar hij komt niet voor zijn mening uit!!! Vinden dat hoofddoeken niet kunnen mag (mening), ze werkelijk willen verbieden is absoluut geen mening maar gewoon racisme/discriminatie, hoe kunnen jullie dit ontkennen?

bij hoofddoeken vindt ik het nog redelijk maar burka's mogen van mij afgeschaft worden ja. Wij mogen toch ook pet dragen in de klas enz.

Omdat burka's bij de godsdienst horen, een ketting met een kruis ga je toch ook niet verbieden?

Link to comment
Delen op andere websites

hij is tog een racist

Wie is een racist?

Gezien het onderwerp lijkt me dat je er van uit mag gaan dat Bramboy het over Geert Wilders heeft...

Oh, ik dacht dat hij het hier over een lid had :puh:

Maar ik vindt Geert Wilders helemaal geen racist want hij komt gewoon voor zijn mening uit en wil het tuig wat hier de boel wil kapotmaken het land uit hebben en daarmee ben ik het eens.

ra·cis·me (het ~)

1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat

2 rassentheorie

dis·cri·mi·na·tie (de ~ (v.))

1 ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerken => achterstelling

2 onderscheiding

Dhr. Wilders is het perfecte schoolvoorbeeld voor beiden termen, je kan zeggen wat je wilt maar hij komt niet voor zijn mening uit!!! Vinden dat hoofddoeken niet kunnen mag (mening), ze werkelijk willen verbieden is absoluut geen mening maar gewoon racisme/discriminatie, hoe kunnen jullie dit ontkennen?

bij hoofddoeken vindt ik het nog redelijk maar burka's mogen van mij afgeschaft worden ja. Wij mogen toch ook pet dragen in de klas enz.

Omdat burka's bij de godsdienst horen, een ketting met een kruis ga je toch ook niet verbieden?

Dat is geen vergelijking he Mania, een ketting of jezelf onherkenbaar maken met een burka. Met een bivak muts jaag je ook veel mensen de stuipen op het lijf omdat niemand kan zien wat eronder zit (inc beveiliginscamera's etc).

Link to comment
Delen op andere websites

hij is tog een racist

Wie is een racist?

Gezien het onderwerp lijkt me dat je er van uit mag gaan dat Bramboy het over Geert Wilders heeft...

Oh, ik dacht dat hij het hier over een lid had :puh:

Maar ik vindt Geert Wilders helemaal geen racist want hij komt gewoon voor zijn mening uit en wil het tuig wat hier de boel wil kapotmaken het land uit hebben en daarmee ben ik het eens.

ra·cis·me (het ~)

1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat

2 rassentheorie

dis·cri·mi·na·tie (de ~ (v.))

1 ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerken => achterstelling

2 onderscheiding

Dhr. Wilders is het perfecte schoolvoorbeeld voor beiden termen, je kan zeggen wat je wilt maar hij komt niet voor zijn mening uit!!! Vinden dat hoofddoeken niet kunnen mag (mening), ze werkelijk willen verbieden is absoluut geen mening maar gewoon racisme/discriminatie, hoe kunnen jullie dit ontkennen?

bij hoofddoeken vindt ik het nog redelijk maar burka's mogen van mij afgeschaft worden ja. Wij mogen toch ook pet dragen in de klas enz.

Omdat burka's bij de godsdienst horen, een ketting met een kruis ga je toch ook niet verbieden?

Dat is geen vergelijking he Mania, een ketting of jezelf onherkenbaar maken met een burka. Met een bivak muts jaag je ook veel mensen de stuipen op het lijf omdat niemand kan zien wat eronder zit (inc beveiliginscamera's etc).

Staat ook in de wet hier, dat je ten allen tijden herkenbaar moet zijn.

En wij zijn hier nog heel verdraagzaam als je vergelijkt met de landen waar de Islam regeert, de mensen die hier verblijven mogen niet klagen.

Link to comment
Delen op andere websites

hij is tog een racist

Wie is een racist?

Gezien het onderwerp lijkt me dat je er van uit mag gaan dat Bramboy het over Geert Wilders heeft...

Oh, ik dacht dat hij het hier over een lid had :puh:

Maar ik vindt Geert Wilders helemaal geen racist want hij komt gewoon voor zijn mening uit en wil het tuig wat hier de boel wil kapotmaken het land uit hebben en daarmee ben ik het eens.

ra·cis·me (het ~)

1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat

2 rassentheorie

dis·cri·mi·na·tie (de ~ (v.))

1 ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerken => achterstelling

2 onderscheiding

Dhr. Wilders is het perfecte schoolvoorbeeld voor beiden termen, je kan zeggen wat je wilt maar hij komt niet voor zijn mening uit!!! Vinden dat hoofddoeken niet kunnen mag (mening), ze werkelijk willen verbieden is absoluut geen mening maar gewoon racisme/discriminatie, hoe kunnen jullie dit ontkennen?

bij hoofddoeken vindt ik het nog redelijk maar burka's mogen van mij afgeschaft worden ja. Wij mogen toch ook pet dragen in de klas enz.

Omdat burka's bij de godsdienst horen, een ketting met een kruis ga je toch ook niet verbieden?

Dat is geen vergelijking he Mania, een ketting of jezelf onherkenbaar maken met een burka. Met een bivak muts jaag je ook veel mensen de stuipen op het lijf omdat niemand kan zien wat eronder zit (inc beveiliginscamera's etc).

Staat ook in de wet hier, dat je ten allen tijden herkenbaar moet zijn.

En wij zijn hier nog heel verdraagzaam als je vergelijkt met de landen waar de Islam regeert, de mensen die hier verblijven mogen niet klagen.

Dan moet die wet maar wijken voor de Islam, het gaat gewoon om tolerantie.

Word jij benadeeld als Moslims een burka dragen? Nee... Laat ze daarom lekker een burka dragen, ga verder met je leven en iedereen is tevreden.

Dit is gewoon zeiken om te zeiken, wat boeit jou het nou of een moslim een burka draagt of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Als een moslim een boerka draagt , dan kijk ik wel vaak raar op. Nergens staat dat ze zo'n achtelijk ding op moeten. :cya:

En waarom mogen ze dat van jou dan niet op als zij zich er prettig bijvoelen? Laat ze gelukkig zijn met een boerka of whatever, daar heb jij toch geen last van?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind eigenlijk dat de boerka verboden moet worden. Met zo'n ding zie je alleen maar de ogen en verder niet. Je hebt dan als het ware geen identiteit meer. Ik bedoel op een paspoort of rijbewijs sta je toch ook niet met een boerka op? Ik voel me ook niet prettig als iemand met een boerka op langs me heen loopt. Je weet niet wie er onder zit en daar wordt ik soms wel een beetje nouja bang wil ik niet zeggen, maar toch voel ik me er niet lekker bij. Er kan zelfs een man onder zitten, alles kan, omdat je niet kunt zien hoe die eruit ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Als een moslim een boerka draagt , dan kijk ik wel vaak raar op. Nergens staat dat ze zo'n achtelijk ding op moeten. :cya:

En waarom mogen ze dat van jou dan niet op als zij zich er prettig bijvoelen? Laat ze gelukkig zijn met een boerka of whatever, daar heb jij toch geen last van?

Persoonlijk heb ik er zeker wel last van, het is net alsof er één of andere terrorist langskomt. Je hebt geen idee wat er onder die lap stof schuilt. En als ook nog eens in de wet staat dat je herkenbaar moet zijn (zoals Eros beweert) begaan ze dus een strafbaar feit. Nederlandse wet = Nederlandse wet, iedereen die hier leeft dient zich daaraan te houden.

Een wetsvoorstel dat Geert had voorgesteld trouwens, maar eigenlijk is het dus al verboden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...