Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst:
Weet je wat me opvalt; Geert Wilders begon rustig en hier en daar een uitspatter, zodat hij bekend is in het nieuws en het wordt steeds erger. Steeds een treedje hoger en alles wordt met moeite geaccepteerd. Maar wanneer is de grens? Want iedereen zit te wachten tot hij gedwingt wordt als minister af te treden, maar hij weet wat hij zegt en overtreed niet zo snel een regel. Dus eigenlijk weten we dat hij fout is, maar omdat hij zijn praatjes zó aanpast dat het nog door de beugel kan volgens de wet, kan hij doen en laten wat hij wilt. We weten zijn plannen, maar er wordt gewacht tot de wet wordt overtreden (wat al gebeurd is), maar de boodschap komt gewoon precies hetzelfde over, maar dan verzacht. ;)

Geert Wilders is geen minister.

Nee oke.. :7

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst:
Ik vind dat meneer Wilders tenminste de vinger op de zere plek duft te leggen.

En het is ook de zere plek :Y

Meneer Wilders durft te zeggen wat een groot gedeelte van Nederland niet durft te zeggen.

Geplaatst:
Ik vind dat meneer Wilders tenminste de vinger op de zere plek duft te leggen.

En het is ook de zere plek :Y

Meneer Wilders durft te zeggen wat een groot gedeelte van Nederland niet durft te zeggen.

hij durft te zeggen wat sommige nederlanders niet durven te zeggen, anders zou hij wel hoger in de stemmen zijn geindigd :7 :7

Geplaatst:

:D toch kun je absolut niet zeggen dat hij laag eindigd.

en alleen dat al zegt genoeg!!!

maar het heeft eigelijk geen zin om hier over te discuseren want wat dacht je, dat je iemand anders zijn mening hier door kunt veranden.

dat dacht ik dus niet!!!

iedereen blijft toch wel bij wat hij/zij vind, wat er ook gezegt word.

we moeten mar zien wie er uiteindelijk gelijk heeft!

helpen we ons zelf zo na de KLOTE??? of toch NIET??? is nu de vraag. :Y

maar bedenk wel als we ons zelf na de klote hebben geholpen is het te laat en geen weg meer terug!!! :N

denk daar goed aan :Y

Geplaatst:
Problem solved next question!!!! (3de keer ik beging al te knarsetanden..)

Neem zelf het goede voorbeeld, ik heb nog altijd een aantal posts aan jou gericht staan waar je nog niet op hebt geantwoord.

ik vind hem opzich top, grotendeels kan hij problemen oplossen als hij gekozen zou worden, maar dingen zoals de koran vergelijken met das kampf vind ik weer iets te.

Dat is precies waarmee Geert stemmen probeert te trekken van mensen die zelf niet na kunnen denken. Hij komt met allemaal zogenaamde problemen, hij overdrijft ze enorm en dan komt 'ie met allemaal zwakzinnige, simpele oplossingen die ineens een einde aan alle 'ellende' zouden moeten maken. Hij mag dan wel doen alsof zijn 'oplossingen' geweldig zijn, iedereen die realistisch nadenkt snapt dat zijn oplossingen helemaal nergens op slaan, dat zijn zogenaamde oplossingen de boel alleen maar erger maken. Maar helaas zijn er nog heel wat mensen die ook daadwerkelijk geloven dat zijn oplossingen zo geweldig zijn.

Hoe kan het dan dat dit wel gebeurd? Als God zegt gij zult niet doden maar je doodt iemand die niet in hem gelooft dan ben je toch eerder een verrader van God dan een dienaar? Hoe kan het dat die strenge moslims denken dat ze iets goeds doen terwijl ze iets doen wat juist tegen alle principes van hun geloof in gaat?

Dat is ook precies hoe de meeste moslims er over denken. Mensen die hun terroristische daden doen in naam van de islam zijn volgens hun geen echte moslims. Echter, de meeste mensen van bijvoorbeeld Al-Quaeda krijgen zo'n denkbeeld omdat ze al een anti-Westerse instelling hebben én omdat ze van anderen te horen krijgen dat dergelijke dingen juist wel in de Koran staan. Op die manier wordt hun denkbeeld verspreid en wordt de afkeer tegen Amerika (het Westen) misbruikt.

Komop mensen hij zegt iets wat veel nederlanders ook denken maar niet durven te zeggen omdat ze bang zijn dat ze bedreigt worden

Zoals Pietje II al zei, spreek alsjeblieft voor jezelf. Ik word liever niet over één kam gescheerd met racisten.

En iedereen weet hoe het met hun is afgelopen dat bewijst dat die mensen(iedereen weet wie ik bedoel)er niet tegenkunnen dat we hun geloof kapotmaken maar ondertussen zitten ze onze geloof daar in het midden oosten aftekraken en als iemand een andere geloof heeft dan hun vermoorden ze hem en als wij een simpele cartoon maken worden hun gelijk al boos geert Wilders heeft dan wel rasistische trekken maar sommige dingen die ie zegt zijn waar.

Gelukkig maar dat uit die laatste zin, die trouwens tegelijkertijd ook de eerste zin is, blijkt dat je er helemaal niks van af weet. Wat je zegt over mensen die vermoord worden is gewoon niet waar en ik hoop van harte voor je dat je dat zelf ook wel snapt. Aangezien je toch niet weet waar je het over hebt, is het niet nodig om verder nog op je bericht in te gaan.

:D toch kun je absolut niet zeggen dat hij laag eindigd.

en alleen dat al zegt genoeg!!!

maar het heeft eigelijk geen zin om hier over te discuseren want wat dacht je, dat je iemand anders zijn mening hier door kunt veranden.

dat dacht ik dus niet!!!

iedereen blijft toch wel bij wat hij/zij vind, wat er ook gezegt word.

we moeten mar zien wie er uiteindelijk gelijk heeft!

helpen we ons zelf zo na de KLOTE??? of toch NIET??? is nu de vraag. :Y

maar bedenk wel als we ons zelf na de klote hebben geholpen is het te laat en geen weg meer terug!!! :N

denk daar goed aan :Y

Het helpt vast om de maatschappij in groepen te drijven, het helpt vast als er een kloof ontstaat tussen moslims en 'de rest' :7

Nee, de enige die de samenleving 'naar de klote' helpt is Geert Wilders zelf.

Geplaatst:

we kunnen er lang en kort over lullen, op de kop gaan staan en nog van alles maar dit heeft geen enkele zin!!!

ik kan alleen maar zeggen: dat zullen we nog wel zien hoe het loopt!!! en maar hopen!

uiteindelijk willen we tog allemaal gewoon hetzelfde neem ik aan ^_^

alleen sommigen denken nou eemaal anders dan anderen over de manier van oplossen van probleemen.

we zijn allemaal maaaaaar mensen!

en willen tog ongeveer het zelfde voor ons land :cya:

Geplaatst:
hij is tog een racist

Wie is een racist?

Gezien het onderwerp lijkt me dat je er van uit mag gaan dat Bramboy het over Geert Wilders heeft...

Geplaatst:
hij is tog een racist

Wie is een racist?

Gezien het onderwerp lijkt me dat je er van uit mag gaan dat Bramboy het over Geert Wilders heeft...

Oh, ik dacht dat hij het hier over een lid had :puh:

Maar ik vindt Geert Wilders helemaal geen racist want hij komt gewoon voor zijn mening uit en wil het tuig wat hier de boel wil kapotmaken het land uit hebben en daarmee ben ik het eens.

Geplaatst:
hij is tog een racist

Wie is een racist?

Maar ik vindt Geert Wilders helemaal geen racist want hij komt gewoon voor zijn mening uit en wil het tuig wat hier de boel wil kapotmaken het land uit hebben en daarmee ben ik het eens.

ra·cis·me (het ~)

1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat

2 rassentheorie

dis·cri·mi·na·tie (de ~ (v.))

1 ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerken => achterstelling

2 onderscheiding

Dhr. Wilders is het perfecte schoolvoorbeeld voor beiden termen, je kan zeggen wat je wilt maar hij komt niet voor zijn mening uit!!! Vinden dat hoofddoeken niet kunnen mag (mening), ze werkelijk willen verbieden is absoluut geen mening maar gewoon racisme/discriminatie, hoe kunnen jullie dit ontkennen?

Geplaatst:
hij is tog een racist

Wie is een racist?

ra·cis·me (het ~)

1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat

2 rassentheorie

dis·cri·mi·na·tie (de ~ (v.))

1 ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerken => achterstelling

2 onderscheiding

Dhr. Wilders is het perfecte schoolvoorbeeld voor beiden termen, je kan zeggen wat je wilt maar hij komt niet voor zijn mening uit!!! Vinden dat hoofddoeken niet kunnen mag (mening), ze werkelijk willen verbieden is absoluut geen mening maar gewoon racisme/discriminatie, hoe kunnen jullie dit ontkennen?

bij hoofddoeken vindt ik het nog redelijk maar burka's mogen van mij afgeschaft worden ja. Wij mogen toch ook pet dragen in de klas enz.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...