LBG Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) Goh, ik weet niet of je wat hebt aan nummerborden Nummerborden kunnen kapot (en al helemaal in een explosie ) Nummerborden kunnen ook vervalst worden.. Je theorie klopt dus niet Herr-Piet EDIT: Even over dat auto-gebeuren een Moslima mag niet in een auto rijden.. Daarom zie je ze nooit tanken.. Ik zie zo vaak vrouwelijke moslims in een auto rijden, let maar eens op. Dus lul niet poep, ouwe. Goede zin man! Mischien een beetje opletten op school? Over autorij-gebeuren:Het staat ook niet in de Koran maar dat is wat de moslim dictators er zelf van maken in die landen. Alleen mannen mogen autorijden en dat staat helemaal niet in de Koran. Dat is ook precies de reden waarom zulk soort figuren verboden moeten worden, en niet de Koran. Ik snqap niet wat et probleem is met een boerkawillen jullie weten hoevaak ik een vrouw of ZOGENAAMDE man met een boerka heb gezien : .....nnogg nooit..... en ik ben zeker niet de enigste die er nogg nooit een heeft gezien Heb jij echt nog nóóit een burka gezien? Kom je wel eens uit je huis dan? Er staan maar twee soorten mensen op mijn lijstje die -op z'n minst - het land uitmoeten.- Islamieten (top-prioriteit) - Hood-negers (DUS NIET HET GEWONE SOORT!) (In da Hood *rap rap rap rap rap rap*) (En dan vind ik hun zo erg nog niet..) Ben ik dan meteen Nazi? Heb ik een hekel aan Joden? Oosterse mensen? (Chinesen/Indonesen/Jappaners etc.) Gewone Negers? Latino's? Heb ik gezegt dat ik tegen de multiculturele samenleving ben?? Dus negers die in een achterbuurt wonen en van rap houden moeten van jou het land uit omdat het simpelweg jouw smaak niet is? Waar slaat dat op? En je bent dan misschien geen Nazi (die zijn er ook niet meer, dat was een politieke partij die niet meer bestaat), maar je komt aardig in de buurt. En dan dit nog: ''Er staan maar twee soorten mensen op mijn lijstje die -op z'n minst - het land uitmoeten.'' Op z'n minst? Wat wil je nog meer doen dan? In de gevangenis gooien? Doodschieten? En reageer nou eens een keer op deze vragen, want tot nu toe negeer je het elke keer dat iemand op jouw mening heeft gereageerd. En reageer dan ook gelijk op al deze vragen en niet alleen degene waar je direct een antwoordje voor klaar hebt. Denk nou eens na. EDIT: Nog een dingetje: het lijkt wel of de gene die tegen Meneer Wilders zijn, bang zijn voor moslims!!! echt gewoon zielig hoor!!! Het is juist eerder het omgekeerde, ik ben tegen Geert Wilders en van mij mogen ze lekker blijven, omdat ik niet bang voor ze ben. Bewerkt: 11 september 2007 door LBG Reageren
Moonbeam Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik snqap niet wat et probleem is met een boerkawillen jullie weten hoevaak ik een vrouw of ZOGENAAMDE man met een boerka heb gezien : .....nnogg nooit..... en ik ben zeker niet de enigste die er nogg nooit een heeft gezien Heb jij echt nog nóóit een burka gezien? Kom je wel eens uit je huis dan? Ik geloof dat ik het grotendeels met je eens ben, maar hier heb ik toch wat op aan te merken: Ikzelf heb 13 jaar in Leiden, wat één van de grootste steden en de op Amsterdam na de meest multiculturele stad van Nederland is, gewoont en kom nu nog meerdere keren per week daar en in omliggende plaatsen en ik kom ook nooit een vrouw in boerka tegen... Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 ik woon in spijkenisse (circa 75000 inwoners) in de buurt vna rotterdam, en ik zie ze dagelijks Reageren
LBG Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Wat raar, ik zie ze zo vaak. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik snqap niet wat et probleem is met een boerkawillen jullie weten hoevaak ik een vrouw of ZOGENAAMDE man met een boerka heb gezien : .....nnogg nooit..... en ik ben zeker niet de enigste die er nogg nooit een heeft gezien Heb jij echt nog nóóit een burka gezien? Kom je wel eens uit je huis dan? Ik geloof dat ik het grotendeels met je eens ben, maar hier heb ik toch wat op aan te merken: Ikzelf heb 13 jaar in Leiden, wat één van de grootste steden en de op Amsterdam na de meest multiculturele stad van Nederland is, gewoont en kom nu nog meerdere keren per week daar en in omliggende plaatsen en ik kom ook nooit een vrouw in boerka tegen... Ze lopen in Leiden niet zo vaak rond met boerka's oké heb je gelijk in maar multicultureel betekent niet moslims want er zijn helemaal niet zoveel moslims in Leiden ook negers, Aziaten et cetera. Plus het feit dat de moslima's hier erg geintegreerd zijn en ze gewoon met losse haren of minstens een hoofddoekje ronlopen. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ze lopen in Leiden niet zo vaak rond met boerka's oké heb je gelijk in maar multicultureel betekent niet moslims want er zijn helemaal niet zoveel moslims in Leiden ook negers, Aziaten et cetera. Plus het feit dat de moslima's hier erg geintegreerd zijn en ze gewoon met losse haren of minstens een hoofddoekje ronlopen. Multicultureel betekend van verschillende nationaliteiten, dat heeft inderdaad weinig met moslim zijn te maken, maar net zo min met negers en aziaten. Ik ken een Hollands meisje met blonde haren dat ook moslima is. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik schaam me echt kapot dat ik een Nederlander ben!!! zeker als ik hier van de reacties lees van mensen die de ogen echt dicht hebben zitten! Ik snap dat nou echt niet hoor. je kunt ook te goed gelovig zijn hoor! en natuurlijk kun je niet alle buitenlanders over 1 kam scheren, maar wat moet je dat als 9 van 10 wel een crimineel zijn. sorry dat ik het zeg maar je kunt niet overal en met iedereen rekening houden! het zou dus wel kunnen maar dan helpen we ons zelf na de klote! hier hebben we/nederland zo voor gevochten in de 2e wereld oorlog! en wat doen we nu, we geven ons gewoon over aan die moslims! hier kan ik nou zo kwaad om worden, zijn hier nou al die mensen voor gestorven? om ons vervlgens later gewoon over te geven! misschien niet letterlijk maar daar komt het wel op neer! stank voor dank!!! wat een nederlanders zijn we tog ook!!! ik zou zo gaan emigreren pffffff!!!! Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) Ik schaam me echt kapot dat ik een Nederlander ben!!!zeker als ik hier van de reacties lees van mensen die de ogen echt dicht hebben zitten! Ik snap dat nou echt niet hoor. je kunt ook te goed gelovig zijn hoor! en natuurlijk kun je niet alle buitenlanders over 1 kam scheren, maar wat moet je dat als 9 van 10 wel een crimineel zijn. Dan ben je dus wél aan het generaliseren, je hoeft echt niet te proberen om dat te ontkennen. Verder zou je zelf gewoon eens met argumenten moeten komen in plaats van mensen die wél met argumenten komen ongefundeerd af te zeiken. sorry dat ik het zeg maar je kunt niet overal en met iedereen rekening houden!het zou dus wel kunnen maar dan helpen we ons zelf na de klote! hier hebben we/nederland zo voor gevochten in de 2e wereld oorlog! en wat doen we nu, we geven ons gewoon over aan die moslims! hier kan ik nou zo kwaad om worden, zijn hier nou al die mensen voor gestorven? om ons vervlgens later gewoon over te geven! Mag ik vragen waar jij het smerige lef vandaan haalt om moslims met de nazi's te vergelijken?! Zeker nooit geschiedenis gehad? Bewerkt: 11 september 2007 door Piet-Herr Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 waar ik het smerige lef vandaan haal? oog om oog tand om tand!!! als die moslims dat kunnen kan ik het ook!!! hoe hard het ook is JA Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) waar ik het smerige lef vandaan haal?oog om oog tand om tand!!! als die moslims dat kunnen kan ik het ook!!! hoe hard het ook is JA 'Die moslims' doen jou helemaal niks. Het zou helpen als je eens met argumenten zou komen in plaats van alleen maar racistische uitlatingen zonder enige onderbouwing. Je moet namelijk wel een paar hele goede argumenten kunnen opdreunen om een wereldgeloof met een miljard aanhangers zomaar af te zeiken, anders doe je zoiets niet. Bewerkt: 11 september 2007 door Piet-Herr Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 laat ze dat maar in hun eigen land doen!!! als ze hier komen moeten ze zich maar aanpassen. als wij daar komen moeten wij ons ook aanpassen aan hun! en wie zegt dat ze mij niks doen! wat weet jij daar nou van! dat ze jou niks doen kan ik snappen.meeloper!!! Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 laat ze dat maar in hun eigen land doen!!! Laat ze wat precies maar in hun eigen land doen? Wees eens wat duidelijker als je wat zegt. als ze hier komen moeten ze zich maar aanpassen. Ik vind niet dat je van mensen die uit een dergelijke andere cultuur komen kunt verwachten dat ze zich 100% aanpassen. Natuurlijk moeten mensen die hier komen goed Nederlands leren en natuurlijk moeten mensen zich netjes aan de wet houden, maar dat kost gewoon even tijd. Voor zover ik weet gebeurt bovenstaande ook gewoon, op enkele uitzonderingen na. en wie zegt dat ze mij niks doen!wat weet jij daar nou van! 'Ze' doen jou niks, omdat ik niet verwacht dat jij 1 miljard moslims over je heen hebt gekregen of wat dan ook. Zolang dat niet het geval is kún je op die grond niet de hele islam beledigen, omdat de hele islam jou niks heeft misdaan. Misschien heb je last gehad van hangjongeren, maar daar is niks buitenlands aan. Dat doen namelijk zowel autochtone als allochtone jongeren. dat ze jou niks doen kan ik snappen.meeloper!!! Het feit dat je, in plaats van met argumenten te komen, nu helemaal uit je slof schiet zegt genoeg over de hoeveelheid echte argumenten die jij tot je beschikking hebt. Ik gok hem op nul. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Voor zover ik weet gebeurt bovenstaande ook gewoon, op enkele uitzonderingen na. nou het valt me wel op dat het Nederlands erg slecht is bij een grote groep moslims, ook meisjes uit mijn klas, die gewoon in nederland geboren zijn, kunnen eigenlijk voor geen meter nederlands... Ik vind ook dat de overheid hier wel wat aan mag doen... sommige doen het ook weer express (in mijn ogen achterlijk, je krijgt alleen maar mee vooroordelen zo maar goed) Zo hoor ik sommige gewoon "netjes" nederlands praten tegen bv ouderen maar als dan een vriend/vriendin belt praten ze ineens of ze geen nederlands meer kunnen Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) als ze hier komen moeten ze zich maar aanpassen. Ik vind niet dat je van mensen die uit een dergelijke andere cultuur komen kunt verwachten dat ze zich 100% aanpassen. Natuurlijk moeten mensen die hier komen goed Nederlands leren en natuurlijk moeten mensen zich netjes aan de wet houden, maar dat kost gewoon even tijd. Voor zover ik weet gebeurt bovenstaande ook gewoon, op enkele uitzonderingen na. Dat kost even tijd? 30 jaar vindt ik ruim genoeg tijd hoor en nog steeds kan meer dan de helft geen Nederlands en is volgens hun de hoofdtaal gewoon Arabisch of iets wat daar op lijkt hoor. waar ik het smerige lef vandaan haal?oog om oog tand om tand!!! als die moslims dat kunnen kan ik het ook!!! hoe hard het ook is JA 'Die moslims' doen jou helemaal niks. Het zou helpen als je eens met argumenten zou komen in plaats van alleen maar racistische uitlatingen zonder enige onderbouwing. Je moet namelijk wel een paar hele goede argumenten kunnen opdreunen om een wereldgeloof met een miljard aanhangers zomaar af te zeiken, anders doe je zoiets niet. Die doen niets? Zeg dat allemaal maar eens op straat en je ligt zo zwaargewond in het ziekenhuis! Bewerkt: 11 september 2007 door -->nick<-- Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ze lopen in Leiden niet zo vaak rond met boerka's oké heb je gelijk in maar multicultureel betekent niet moslims want er zijn helemaal niet zoveel moslims in Leiden ook negers, Aziaten et cetera. Plus het feit dat de moslima's hier erg geintegreerd zijn en ze gewoon met losse haren of minstens een hoofddoekje ronlopen. Multicultureel betekend van verschillende nationaliteiten, dat heeft inderdaad weinig met moslim zijn te maken, maar net zo min met negers en aziaten. Ik ken een Hollands meisje met blonde haren dat ook moslima is. Maar ze draagt toch geen burka? Dat bedoel ik dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.