Jump to content

Geert Wilders


Clowntje_93

Recommended Posts

Goh wat kun jij goed dissen zeg :kots:

Geert Wilders is gewoon ziek in z'n hoofd, wil die de Koran gaan verbieden :schater:

Ik zou zeggen, doe je best. Ik denk dat ze eerder dan zo'n ernstig geestelijk gestoord iemand verbieden.

De koran is een heilig boek voor moslims die al ik weet niet hoelang bestaat, 't zelfde als iemand ineens de bijbel gaat verbieden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    84

  • Moonbeam

    82

  • Vegeta

    59

  • Amfetamientje

    56

Nou MoonBeam, ik dacht dat ik de meeste onzin van jou wel gehoord had inmiddels maar met deze posts weet je het weer te overtreffen hoor.

Ik neem aan dat je bedoelt dat je zelf een humorloos zielepietje bent, als je niet eens begrijpt wat ik bedoelde.

Tuuuuurlijk jongen, het simpelste is om de rollen gewoon om te draaien en hopen dat niemand het merkt. Makkelijk hoor.

Het stond zo ongeveer in de post waar je op reageerde, lezen voordat je een probleem maakt zou ik zeggen. Het lijkt me trouwens sterk dat je iets beters te doen hebt, je had makkelijk je halve post weg kunnen laten om in die tijd te kijken waar je eigenlijk op reageert

Nog zo'n standaard uitspaak. ''Lezen voordat je reageert''. Ik zou jou even de link geven van het bericht waar ik op reageerde: Klik. Nu mag jij, met je slimme opmerkingen, mij gaan aanwijzen waar staat dat jij in Leiden woont. En of het ervoor stond kan me niet schelen, ik reageer op jouw specifieke post en niet op iets anders.

Ik ben Moonbeam, met een kleine 'b'.

Ik ga er dan ook niet tegenin dat je weet-ik-veel-wat tegen zult komen, maar zeg dat je Amsterdam niet als gemiddelde van het land kan nemen en dat het derhalve niet heel veel uitmaakt wie jij allemaal tegenkomt in je leven voor de hoeveelheid criminele buitenlanders, ook hier geld goed doorlezen voor je reageert.

Met een hoofdletter B of met een kleine, soms is het leven hard niet? En jippy! Alweer die standaard uitspraak die in de quote hiervoor ook aan het bod kwam. Ik lees, en wat zie ik? Iemand die verkeerde dingen over hangjongeren op straat zegt. En owja? Waar staat dat ik Amsterdam als het gemiddelde neem? Nee, ik neem Amsterdam als plek op zich. Wie moet er hier eens goed gaan lezen, Moonbeam?

En dat is 3x prijs voor u! Van harte hoor.

Wat ging er om in je hoofd? ''ik moet iets terugzeggen anders ben ik zielig''? Je zegt namelijk niets nuttigs.

Je kunt het zo zien, je kunt ook zeggen dat de grootste steden het gemiddelde omhoog trekken. Wanneer je kijkt hoeveel mensen er in de grotere steden wonen, dan ligt dit aantal onder de 8,5 miljoen. Het aantal criminele buitenlanders ligt sowieso lager dan het aantal autochtonen, ook als je van steden als Amsterdam en Rotterdam uitgaat. Een grafiek van het aantal zware criminelen gescheiden door nationaliteit is al helemaal lachwekkend.

Ja hoor, daar is hij weer met zijn gemiddelde. Een probleem is een probleem, of dat nou op landelijke schaal is of op plaatselijke.

Overigens lijkt het me verstandig de gemoederen weer op een wat lager pitje te zetten, vóór het uit de hand loopt, als je erg pisst off bent kun je me dat altijd via PB duidelijk maken.

Klopt helemaal, je irriteert me. Jij bent zo'n type die denkt dat hij altijd gelijkt heeft en altijd met argumentjes aankomt. Maar kijk nou eens zelf naar je post hierboven, en wat zie je dan? Er staat vrijwel niets zinnigs in.

Als jij dit via pb wilt afhandelen is dat prima, mijn inbox staat open.

Link to comment
Delen op andere websites

Moonbeam, Wazuup heeft het wel gelijk over die buitenlanders, het is juist ofdat je nooit hebt gezien wat ze Belgie en Nederland aandoen. En dan krijgen hangjongeren de schuld omdat de regering bang is van buitenlanders. Ze doen alleen als het op nieuws is, dan doen ze het iets. Maar anders is het de hangjongeren die iets verkeerd doen, terwijl het die slechte buitenlanders zijn. Dit nu wat ik zeg heeft niets te maken met jullie=> Wij moeten de moeite doen om hun taal te leren als we naar hun land willen gaan, maar hier doen ze geen moeite om onze taal te leren, en gaan ze liever niet naar school. En dan komen ze af met dat we hun niet begrijpen, wat wil je? Ze gaan ons ook niet begrijpen in hun land als we hun taal niet leren/kennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar gaat deze wereld heen dit lijkt wel weer de wereld van Hitler[/font] Dus houd op en laat hun afwachten wat er van komt.Of uit het land gezet worden/Of blijven en troep opruimen!

Hitler? Ik denk dat er nog wel een bijhoorlijk groot verschil is met nu, en met de tijd van Appie H.(Adolf Hitler) ;)

Dus neem dat maar even weer mooi terug..

Verschillen:

Wij gooien ze niet in concentratie kampen.

We gebruiken geen gaskamers.

We martelen geen mensen, althans, niet in opdracht van de regering.

En zo zijn er nog meer verschillen.

** Het kan best zijn dat ik het verkeerd begrijp, aangezien ik nog niet alles heb gelezen. **

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Het spijt me, ik voel me echt te moe en oud om op al je argumentloze onzin in te gaan, dus ik hou het hierbij:

Klopt helemaal, je irriteert me. Jij bent zo'n type die denkt dat hij altijd gelijkt heeft en altijd met argumentjes aankomt.

Ik wel ja, ik kom met argumenten en speciaal voor jou heb ik hier een quote uit je lievelingsboek:

dis·cus·sie (de ~ (v.), ~s)

1 bespreking waarbij de deelnemers trachten door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden => gedachtewisseling, redekaveling

Misschien dat argumenten dan niet zo'n heel gek idee zijn?

Tuuuuurlijk jongen, het simpelste is om de rollen gewoon om te draaien en hopen dat niemand het merkt. Makkelijk hoor.

Blijkbaar, anders zou jij dat nu vast niet aan het doen zijn.

Bij nader inzien zal ik de zaak dan ook maar helemaal afhandelen.

Nog zo'n standaard uitspaak. ''Lezen voordat je reageert''. Ik zou jou even de link geven van het bericht waar ik op reageerde: Klik. Nu mag jij, met je slimme opmerkingen, mij gaan aanwijzen waar staat dat jij in Leiden woont. En of het ervoor stond kan me niet schelen, ik reageer op jouw specifieke post en niet op iets anders.

Nou, gefeliciteerd, hier heb je me... :7 Je kunt in plaats van van onderwerp te veranderen er ook bij stil staan waar het nou eigenlijk om ging: Jij loopt een hoop hijsa te maken dat iemand die in sesamstraat woont toch niet weet hoe het in jou zware buurt wel niet is, terwijl dat irrelevant en overbodig is. Je zou trouwens ook eens bij de uitspraak "lezen voor je reageert" stil kunnen staan, aangezien ik nu zo'n 50 posts in dit topic heb en dat slechts een enkel keertje tegen Nick gezegd heb, als je steeds alleen van 1 bericht uitgaat valt er weinig ter sprake te stellen.

Ik lees, en wat zie ik? Iemand die verkeerde dingen over hangjongeren op straat zegt.

Je hebt je eigen post opnieuw gelezen voor je hem plaatste? Mooi, dat waardeer ik wel.

Waar staat dat ik Amsterdam als het gemiddelde neem? Nee, ik neem Amsterdam als plek op zich. Wie moet er hier eens goed gaan lezen, Moonbeam?

Je hoef iets niet letterlijk te zeggen om het zo te brengen. Je doet alsof iets áltijd zo is, omdat dat bij jou het geval is, gelukkig slaat dat nergens op, de hele wereld zou maar hetzelfde kapsel krijgen omdat jij een keer langs de kapper gaat. :7

Wat ging er om in je hoofd? ''ik moet iets terugzeggen anders ben ik zielig''? Je zegt namelijk niets nuttigs.

Waarom zou ik een goed antwoord terug moeten schrijven op iets dat ten A irrelevant is en ten B voortkomt uit een lees/begrijpfout van jou kant?

Ja hoor, daar is hij weer met zijn gemiddelde. Een probleem is een probleem, of dat nou op landelijke schaal is of op plaatselijke.

Ongetwijfeld. :7 ...maar dat zet dus niet de toon voor het hele land of alle buitenlanders.

Maar kijk nou eens zelf naar je post hierboven, en wat zie je dan? Er staat vrijwel niets zinnigs in.
Als jij dit via pb wilt afhandelen is dat prima, mijn inbox staat open.

Waarom spookt er nu ineens een opmerking over rollen omdraaien door mijn hoofd. :-(

Verder snap ik volkomen dat je je als 14-jarige heel wereldwijs voelt en je ongetwijfeld heel boos bent vanwege iets dat ik heb gezegd, danwel iets in je persoonlijke leven, maar ik ga deze flamewar niet in dit topic voortzetten, omdat dat helaas (off)topicvervuiling is. Je kunt je ei nog altijd in mijn inbox of op MSN kwijt. :)

@Hieronder: In dat eerste heb je eigenlijk wel gelijk, ja..

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

Het spijt me, ik voel me echt te moe en oud om op al je argumentloze onzin in te gaan, dus ik hou het hierbij:
Klopt helemaal, je irriteert me. Jij bent zo'n type die denkt dat hij altijd gelijkt heeft en altijd met argumentjes aankomt.

Ik wel ja, ik kom met argumenten en speciaal voor jou heb ik hier een quote uit je lievelingsboek:

dis·cus·sie (de ~ (v.), ~s)

1 bespreking waarbij de deelnemers trachten door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden => gedachtewisseling, redekaveling

Misschien dat argumenten dan niet zo'n heel gek idee zijn?

Tuuuuurlijk jongen, het simpelste is om de rollen gewoon om te draaien en hopen dat niemand het merkt. Makkelijk hoor.

Blijkbaar, anders zou jij dat nu vast niet aan het doen zijn.

Bij nader inzien zal ik de zaak dan ook maar helemaal afhandelen.

Nog zo'n standaard uitspaak. ''Lezen voordat je reageert''. Ik zou jou even de link geven van het bericht waar ik op reageerde: Klik. Nu mag jij, met je slimme opmerkingen, mij gaan aanwijzen waar staat dat jij in Leiden woont. En of het ervoor stond kan me niet schelen, ik reageer op jouw specifieke post en niet op iets anders.

Nou, gefeliciteerd, hier heb je me... :7 Je kunt in plaats van van onderwerp te veranderen er ook bij stil staan waar het nou eigenlijk om ging: Jij loopt een hoop hijsa te maken dat iemand die in sesamstraat woont toch niet weet hoe het in jou zware buurt wel niet is, terwijl dat irrelevant en overbodig is. Je zou trouwens ook eens bij de uitspraak "lezen voor je reageert" stil kunnen staan, aangezien ik nu zo'n 50 posts in dit topic heb en dat slechts een enkel keertje tegen Nick gezegd heb, als je steeds alleen van 1 bericht uitgaat valt er weinig ter sprake te stellen.

Ik lees, en wat zie ik? Iemand die verkeerde dingen over hangjongeren op straat zegt.

Je hebt je eigen post opnieuw gelezen voor je hem plaatste? Mooi, dat waardeer ik wel.

Waar staat dat ik Amsterdam als het gemiddelde neem? Nee, ik neem Amsterdam als plek op zich. Wie moet er hier eens goed gaan lezen, Moonbeam?

Je hoef iets niet letterlijk te zeggen om het zo te brengen. Je doet alsof iets áltijd zo is, omdat dat bij jou het geval is, gelukkig slaat dat nergens op, de hele wereld zou maar hetzelfde kapsel krijgen omdat jij een keer langs de kapper gaat. :7

Wat ging er om in je hoofd? ''ik moet iets terugzeggen anders ben ik zielig''? Je zegt namelijk niets nuttigs.

Waarom zou ik een goed antwoord terug moeten schrijven op iets dat ten A irrelevant is en ten B voortkomt uit een lees/begrijpfout van jou kant?

Ja hoor, daar is hij weer met zijn gemiddelde. Een probleem is een probleem, of dat nou op landelijke schaal is of op plaatselijke.

Ongetwijfeld. :7 ...maar dat zet dus niet de toon voor het hele land of alle buitenlanders.

Maar kijk nou eens zelf naar je post hierboven, en wat zie je dan? Er staat vrijwel niets zinnigs in.
Als jij dit via pb wilt afhandelen is dat prima, mijn inbox staat open.

Waarom spookt er nu ineens een opmerking over rollen omdraaien door mijn hoofd. :-(

Verder snap ik volkomen dat je je als 14-jarige heel wereldwijs voelt en je ongetwijfeld heel boos bent vanwege iets dat ik heb gezegd, danwel iets in je persoonlijke leven, maar ik ga deze flamewar niet in dit topic voortzetten, omdat dat helaas (off)topicvervuiling is. Je kunt je ei nog altijd in mijn inbox of op MSN kwijt. :)

Maak nou geen ruzzie's dit forum moet wel gezellig blijven . Overigens zijn jullie wel een SOORT VAN collega's

Link to comment
Delen op andere websites

Jesus hoe sarcastisch wil je het maken :/?

en moonbeam ga iemand niet op zijn leeftijd pakken, dat is wel erg laag....

En het is echt niet alleen in Amsterdam, ik zie het overal gebeuren en je pikt ze er zo tusse uit.... ik chill ook gewoon met vrienden, maar ik ga niet lopen klote of ruzie zoeken ofzo... Minimaal 50% van de buitelandse jeugd die ik zie/ken is crimineel en ik leef echt niet in een ghetto ofzo :puh:

@hieronder

haha heb een mod nog nooit zo ver offtopic zien gaan... tis wel ontzettend lache en nog deels waarheid ook :puh:

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

Handleiding Moonbeam als iemand het niet met hem eens is:

  • Zeggen dat het argumentloos is (is meestal niet zo)
  • Zeggen dat iemand niet kan discussieren.
  • Leeftijdsverschil (NIEUW!)

Je hebt je eigen post opnieuw gelezen voor je hem plaatste? Mooi, dat waardeer ik wel.

Krijg nou wat =O Hij heeft toch nog een klein beetje humor in zich.

Check je PB inbox over 5 tot 15 minuten.

Link to comment
Delen op andere websites

Handleiding Moonbeam als iemand het niet met hem eens is:
  • Zeggen dat het argumentloos is (is meestal niet zo)
  • Zeggen dat iemand niet kan discussieren.
  • Leeftijdsverschil (NIEUW!)

"is meestal niet zo"/"Zeggen dat iemand niet kan discussieren", als je PB het tegendeel bewijst geef ik hier openlijk toe dat ik ernaast zat en bied ik mijn excuses aan, dat beloof ik je. :Y

Je hebt je eigen post opnieuw gelezen voor je hem plaatste? Mooi, dat waardeer ik wel.

Krijg nou wat =O Hij heeft toch nog een klein beetje humor in zich.

Krijg nou wat, hij komt met net zulke trieste - misschien zelf nog genialere (:O) - argumenten als ik, perhaps you're not such a bad guy after all. :7

Check je PB inbox over 5 tot 15 minuten.

I can hardly wait...

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

En nu is het afgelopen met persoonlijke aanvallen (van beide kanten) en gaan we weer op basis van inhoudelijke argumenten discuseren. Mensen die van zichzelf weten dat ze dat niet kunnen, worden vriendelijk doch dringend verzocht dit "opinie" forum te vermijden.

On-topic, dus...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het in ieder geval wel goed dat Geert Wilders in de politiek zit. Hij schud ons regelmatig wakker dat we niet langzaam moeten veranderen in een Moslimland.

Geert Wilders 'schud je wakker' door mensen uit te maken voor 'knettergek'. Sterk, erg sterk van hem, zeker als het echt naar aanleiding van helemaal niets is. Mag ik vragen wat jouw probleem is achter een Nederland met een gedeeltelijk islamitische cultuur?

Nederland moet wel Nederland blijven.

In welke zin? Dat mensen van een andere cultuur niet de kans mogen krijgen om hun geloof uit te oefenen? Ik zou me schamen om in een land te wonen waar dat het geval is, ik zou me schamen om in een land te wonen waar angst voor buitenlanders overheerst en waar mensen niet meer vrij zijn in hun geloof.

Waar staat dat ik Amsterdam als het gemiddelde neem? Nee, ik neem Amsterdam als plek op zich. Wie moet er hier eens goed gaan lezen, Moonbeam?
Het is in alle grote steden zo, en omdat de kleine dorpjes het gemiddelde naar beneden trekken is het plotseling geen probleem meer zeker?

Eerst is het Amsterdam, daarna alle grote steden en daarna ineens weer Amsterdam. Handig hoor, om het discussiepunt steeds naar jouw hand te draaien. Welk gemiddelde heb je het trouwens over? Je was toch zo tegen een gemiddelde?

Ja hoor, daar is hij weer met zijn gemiddelde. Een probleem is een probleem, of dat nou op landelijke schaal is of op plaatselijke.

Gelukkig hoeven er bij plaatselijke problemen over het algemeen geen landelijke maatregelen genomen te worden, laat staan dat je aan de hand van een plaatselijk probleem mensen in het hele land moet benadelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het probleem met allochtone jongeren in de grotere steden niet onder stoelen of banken steken, maar ik denk niet dat Geert Wilders ons daar een oplossing voor gaat brengen. Wat hij doet is parasiteren op de heersende problemen, zijn standpunten zorgen alleen voor een grotere polarisatie. Koran verbieden zal van deze zogenaamde "kut-marokkanen" niet opeens lievertjes maken, Geertje.

Link to comment
Delen op andere websites

Geert Wilders 'schud je wakker' door mensen uit te maken voor 'knettergek'. Sterk, erg sterk van hem, zeker als het echt naar aanleiding van helemaal niets is. Mag ik vragen wat jouw probleem is achter een Nederland met een gedeeltelijk islamitische cultuur?

Ik denk dat dat het niet is, het gaat meer om het feit dat Nederland zijn eigen cultuur gaat verliezen als het zo door gaat, en daar wil meneer Wilders een stokje voor steken. Hij doet dat niet helemaal om de juiste manier, maar hij zet veel mensen wel aan het denken, want er moet wat veranderen.

Nederland moet wel Nederland blijven.
In welke zin? Dat mensen van een andere cultuur niet de kans mogen krijgen om hun geloof uit te oefenen? Ik zou me schamen om in een land te wonen waar dat het geval is, ik zou me schamen om in een land te wonen waar angst voor buitenlanders overheerst en waar mensen niet meer vrij zijn in hun geloof.

Volgensmij kan je in dit land je eigen geloof heel goed uitoefenen, en je wordt ook gerespecteerd. Maar er is een bepaalde grens, en het lijkt wel alsof die nu steeds versoepeld wordt. Zou jij het niet jammer vinden als de Nederlandse cultuur, die al erg lang zo is, in pakweg 50 jaar helemaal weg is? Ik heb respecteer de Islam, maar ik wil niet dat Nederland binnenkort een soort Saudi-Arabie ofzo wordt.

Het is in alle grote steden zo, en omdat de kleine dorpjes het gemiddelde naar beneden trekken is het plotseling geen probleem meer zeker?
Eerst is het Amsterdam, daarna alle grote steden en daarna ineens weer Amsterdam. Handig hoor, om het discussiepunt steeds naar jouw hand te draaien. Welk gemiddelde heb je het trouwens over? Je was toch zo tegen een gemiddelde?

Ok, ik ga hier even sirieus op in, niet over gemiddeldes etc. Amsterdam, of andere grote steden, het gebeurt overal. Ik woon er al me hele leven, en soms maak ik dingen mee waarvan ik denk, waar gaat dit in godsnaam heen? Iemand moet actie ondernemen, of het gaat echt helemaal fout. De realiteit is anders dan gemiddeldes over heel Nederland, en ik kan heel veel willekeurige voorbeelden opnoemen, en Frank (aka WazuuP) ook.

No offense Piet-Herr en Moonbeam, maar met een aantal dingen ben ik het gewoon totaal niet eens ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Waar staat dat ik Amsterdam als het gemiddelde neem? Nee, ik neem Amsterdam als plek op zich. Wie moet er hier eens goed gaan lezen, Moonbeam?
Het is in alle grote steden zo, en omdat de kleine dorpjes het gemiddelde naar beneden trekken is het plotseling geen probleem meer zeker?

Eerst is het Amsterdam, daarna alle grote steden en daarna ineens weer Amsterdam. Handig hoor, om het discussiepunt steeds naar jouw hand te draaien. Welk gemiddelde heb je het trouwens over? Je was toch zo tegen een gemiddelde?

Het discussiepunt naar mijn hand draaien? Wat praat jij nou weer voor onzin. Ooit erover nagedacht dat Amsterdam vergelijkbaar is met andere grote steden? En ik was inderdaad zo vriendelijk om op Moonbeams verhaaltje over ''gemiddelde'' in te gaan. Vandaar dat dat daar staat, en dat hele gemiddelde zegt dus niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...