Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe kan die 2 Nederlanders zijn, als ze werkelijk iets anders dan Nederlands aan het praten waren, geen Frans en Engels. Maar wie zei er dat ik alle buitenlanders haat, ik zeg alleen dat ik het beu ben. Jullie doen net alsof buitenlanders braaf thuis blijven en niets doen, dat is niet waar.

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst:
Ik ben het nu echt beu met die buitenlanders, vandaag hebben me Lacoste pet gepikt die 60 euro waard is. Als ik ze één keer zien, dan ga ik erop slaan. Als jullie me racist vind, doe gerust, ik heb één reden om racist te zijn, de meesten hier niet.

Een pet van 60 euro. :{ Ik hoop voor je dat je er een goudstaaf bij kreeg anders is het wel hele erge geldverspilling.

Geplaatst:
Ik ben het nu echt beu met die buitenlanders, vandaag hebben me Lacoste pet gepikt die 60 euro waard is. Als ik ze één keer zien, dan ga ik erop slaan. Als jullie me racist vind, doe gerust, ik heb één reden om racist te zijn, de meesten hier niet.

Een pet van 60 euro. :{ Ik hoop voor je dat je er een goudstaaf bij kreeg anders is het wel hele erge geldverspilling.

Waar slaat dit nou weer op!!!!!!!!!!!

Als hij die pet mooi vindt mag hij die kopen hoe duur het ook is!!!!

Net of jij niets hebt wat duur was waar je heel blij mee bent.

Geplaatst:
Van mij mag hij het kopen hoor, heb ik niks op tegen. Ik vraag me alleen af waarom die pet 60 euro is.

Lacoste is merk, alle merken zijn duur.

Geplaatst:
Hoe kan die 2 Nederlanders zijn, als ze werkelijk iets anders dan Nederlands aan het praten waren, geen Frans en Engels.

Niemand zegt dat het Nederlanders waren. Leer discussiëren, begin met leren lezen.

Maar wie zei er dat ik alle buitenlanders haat, ik zeg alleen dat ik het beu ben. Jullie doen net alsof buitenlanders braaf thuis blijven en niets doen, dat is niet waar.
Zelfs met de zin daarna ontkracht je die zin weer, maar goed. Je uitspraak was:

Lijkt me vrij duidelijk eigenlijk, maar als je je woorden terug wil nemen kan dat natuurlijk altijd :)

Geplaatst:
ALs jij vindt dat Sjors12345 het voor de moslims opneemt dan neemt dan is dat wel heel raar.

Dan zou dat inderdaad raar zijn. Ik vraag me ook af waar je vandaan haalt, dat ik zou denken dat Sjors moslims verdedigt.

Wat een goede reden! Gelukkig dat ook nu weer het grote rode stempel "Buitenlander" niet ontbrak. :7

Als hier geen turken waren hadden we ook geen turkse bakker , en als hier geen marokanen waren hadden we ook geen marokaanse slager. Turks brood en marokaans vlees vind ik heerlijk! :eten: Laat ze maar lekker blijven hoor. :klap:

Amen.

Goede opmerking Seva! :klap: Nu weet ik het zeker... Ik ben ook crimineel, want onze Nederlandse vrienden Willem Endstra, Holleeder, Sam Klepper etc. zijn dat ook, dus alle Nederlanders zijn criminelen.

:7

Je kan wel doodleuk zeggen dat als er veel buitenlanders zijn die misdaden plegen je ze kan gaan haten, maar realiseer je wel - ons eigen volk der Nederlanders waarschijnlijk net zo erg zijn, wie weet zelfs erger...

Je had het niet veel beter kunnen zeggen.

Hoe kan die 2 Nederlanders zijn, als ze werkelijk iets anders dan Nederlands aan het praten waren, geen Frans en Engels. Maar wie zei er dat ik alle buitenlanders haat, ik zeg alleen dat ik het beu ben. Jullie doen net alsof buitenlanders braaf thuis blijven en niets doen, dat is niet waar.

Nee, zoals Sjors al uitgelegd heeft zijn alle buitenlanders op straat om mensen die het voor moslims opnemen het ziekenhuis in te slaan. :7 Gelukkig maar dat alle Vlamen en Nederlanders wel allemaal, zonder enige uitzondering, braaf thuis zitten, niet? Natuurlijk is het ook handig dat je één persoon áltijd als toonbeeld van de bevolking kan kiezen.

Ik geloof dat de huidige aanbieding een horloge bijleverd. :Y

Geplaatst:

Ik heb ook weleens ruzie met buitenlanders gehad, maar dat hoeft niet te betekenen dat alle buitenlanders slecht zijn :?. Op de hele wereld zijn er mensen, goeie en slechte mensen. Je kunt mensen gewoon niet beoordelen op hun afkomst. Daar sta ik voor :)

Geplaatst:
Hoe kan die 2 Nederlanders zijn, als ze werkelijk iets anders dan Nederlands aan het praten waren, geen Frans en Engels.

Niemand zegt dat het Nederlanders waren. Leer discussiëren, begin met leren lezen.

Maar wie zei er dat ik alle buitenlanders haat, ik zeg alleen dat ik het beu ben. Jullie doen net alsof buitenlanders braaf thuis blijven en niets doen, dat is niet waar.
Zelfs met de zin daarna ontkracht je die zin weer, maar goed. Je uitspraak was:

Lijkt me vrij duidelijk eigenlijk, maar als je je woorden terug wil nemen kan dat natuurlijk altijd :)

Maar met de uitspraak Ik ben het echt beu met die buitelanders hoeft hij ze ook nog niet allemaal te bedoelen hoor.

Geplaatst:

De grootste crimineel van Nederland is Willem Holleeder , erger dan hem kan niet. Mischien dat Marokanen wat gevoeliger zijn dan Nederlanders , maar je moet ook normaal tegen iedereen doen. Niet zitten klooien met racistishe op merkingen tegen hun , want dan begrijp ik wel dat ze boos worden.

Geplaatst: (bewerkt)
De grootste crimineel van Nederland is Willem Holleeder , erger dan hem kan niet. Mischien dat Marokanen wat gevoeliger zijn dan Nederlanders , maar je moet ook normaal tegen iedereen doen. Niet zitten klooien met racistishe op merkingen tegen hun , want dan begrijp ik wel dat ze boos worden.

Maar slaan er dan gelijk op los! En ik heb nog nooit tegen een moslim een racistische uitspraak gedaan en toch bedreigen ze me.

Bewerkt: door -->nick<--
Geplaatst:

Maar slaan er dan gelijk op los! En ik heb nog nooit tegen een moslim een racistische uitspraak gedaan en toch bedreigen ze me.

Doen ze dat allemaal? Je moet absoluut niet oordelen over een groep! Als een Nederlander jou iets doet, ga je toch ook niet zeggen dat je alle Nederlanders haat? Dat doen de meeste mensen nou :N

Geplaatst:

Doen ze dat allemaal? Je moet absoluut niet oordelen over een groep! Als een Nederlander jou iets doet, ga je toch ook niet zeggen dat je alle Nederlanders haat? Dat doen de meeste mensen nou :N

Nee tuurlijk doen ze dat niet allemaal ik ken ook wel een paar normale hoor maar als je hier rondkijkt zie je heel wat van die groepjes die je staan te bedreigen of uit te schelden en als je wat terug zegt slaan ze je in elkaar!

Geplaatst:
Nee tuurlijk doen ze dat niet allemaal ik ken ook wel een paar normale hoor maar als je hier rondkijkt zie je heel wat van die groepjes die je staan te bedreigen of uit te schelden en als je wat terug zegt slaan ze je in elkaar!

Laten we allereerst stellen dat het niet zo is dat er ook wel een paar normale buitenlanders zijn, maar er juist een klein groepje in de massa is dat niet normaal kan doen.

Verder kom je dagelijks toch echt net zo veel, dan wel meer, groepjes autochtonen tegen die op zoek zijn naar problemen. Anyway dwaalt dit topic steeds verder af, een discussie omtrend Geert Wilders en moslims lijkt me stof tot spreken genoeg. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...