JasonStatham Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Zoals Wazuup zegt, Geert Wilders schut Nederlanders wakker. Niemand heeft door wat die buitenlanders hier allemaal doen. Hoevaak hoor je niet dat er weer een drugsbende is opgerold, die geleid werd door allochtonen? Nooit ik zie iedere dag het Nieuws en ik heb het nog nooit gehoord Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Nou TheGamerII bij mij wonen alleen Nederlandse drugsdealers , ik heb nog nooit in me leven een drugsdealer gezien die moslim is. Reageren
sevaboy Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ik heb nog nooit op het nieuws gehoord dat er een drugsdealer die moslim is opgepakt. Wel dat ze mensen hebben vermoord, dat komt heel vaak op het nieuws dat het een buitenlander is. Reageren
Gangsta Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ik heb nog nooit op het nieuws gehoord dat er een drugsdealer die moslim is opgepakt. Wel dat ze mensen hebben vermoord, dat komt heel vaak op het nieuws dat het een buitenlander is. Zo'n moslim die iemand vermoord mag zich volgens de Koran geen moslim noemen. Het zijn gewoon gekke mensen die dat doen. Reageren
sevaboy Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ik heb nog nooit op het nieuws gehoord dat er een drugsdealer die moslim is opgepakt. Wel dat ze mensen hebben vermoord, dat komt heel vaak op het nieuws dat het een buitenlander is. Zo'n moslim die iemand vermoord mag zich volgens de Koran geen moslim noemen. Het zijn gewoon gekke mensen die dat doen. Ik zei wel buitenlanders Maar is Geert Wilders net zoals de voorzitter van het Vlaams Belang? Reageren
Gangsta Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ik heb nog nooit op het nieuws gehoord dat er een drugsdealer die moslim is opgepakt. Wel dat ze mensen hebben vermoord, dat komt heel vaak op het nieuws dat het een buitenlander is. Zo'n moslim die iemand vermoord mag zich volgens de Koran geen moslim noemen. Het zijn gewoon gekke mensen die dat doen. Ik zei wel buitenlanders Maar is Geert Wilders net zoals de voorzitter van het Vlaams Belang? Sorry verkeerd gelezen. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Natuurlijk hoor je ze niet in Turkije want die mensen daar zijn wel normaal maar al dat tuig komt hier heen.En daar dragen ze ook geen hoofddoeken dus waarom hier wel? Er dragen daar genoeg mensen hoofddoeken, en die dragen het dan ook hier. Iemands cultuur kun je niet zomaar doorbreken, want dan krijg je iets wat niet hoort. in turkije dragen mensen in het openbaar géén hoofdoeken... Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Natuurlijk hoor je ze niet in Turkije want die mensen daar zijn wel normaal maar al dat tuig komt hier heen.En daar dragen ze ook geen hoofddoeken dus waarom hier wel? Er dragen daar genoeg mensen hoofddoeken, en die dragen het dan ook hier. Iemands cultuur kun je niet zomaar doorbreken, want dan krijg je iets wat niet hoort. in turkije dragen mensen in het openbaar géén hoofdoeken... Inderdaad en in Turkije is het hun cultuur maar hier zijn we niet in Turkije maar in Nederland en hier hebben we onze eigen cultuur. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 ik vind het wel goed geregeld daar, staat en geloof gewoon gescheiden houden, alleen jammer dat iemand het daar weer lekker gaat opfucken nu Reageren
RobertSA Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Wilders gaat flink wat zetels binnenhalen denk ik. Hij verwoord wat veel mensen vinden Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Maar er zijn genoeg tegenstanders van Wilders. Hopelijk haalt hij de 10 zetels niet Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Gossie, wat een ijzersterk begin zeg, ik woon in sesamstraat... Wat een geweldig gevoel voor humor heb jij zeg! Jij zult vast veel lol in je leven hebben... Misschien dat je, als je het topic leest in plaats van m'n profiel, ziet dat ik in Leiden woon(de) en dat er daar toch echt voldoende (ex) buitenlanders zijn, hoor Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb wel betere dingen te doen dan dit topic doorzoeken naar de woonplaats van een forumlid. Ik vind het trouwens niet waar dat je Amsterdam als een soort standaard van Nederland kan nemen, daar loopt nu eenmaal het meeste tuig rond en ja, dat zullen ook een boel moslims danwel allochtonen zijn Sorry? Zal ik jouw woorden even herhalen? ''Verder kom je dagelijks toch echt net zo veel, dan wel meer, groepjes autochtonen tegen die op zoek zijn naar problemen''. Ik vertel jou wat ik dagelijks op straat zie, en wie ben jij om daar tegenin te gaan? So what? Er zijn in Turkije ook een hele hoop moslims, maar daar hoor ik je niet over, terwijl het vrijwel op hetzelfde als Amsterdam neerkomt als je in Noord-Oost Groningen of een ander deel van het land, niet in een grote stad, woont. Goh, is het misschien ooit in je opgekomen dat je mij niet hoort over Turkije omdat ik niet in Turkije maar in NEDERLAND woon?? Je kunt niet een toppunt als maatstaaf nemen en dan roepen dat iets een probleem is. Werk met gemiddeldes, zoals het hoort en je zult zien dat het aantal allochtonen dat je lastigvalt vergeleken met het aantal autochtonen niet hoger is, integendeel. Het is in alle grote steden zo, en omdat de kleine dorpjes het gemiddelde naar beneden trekken is het plotseling geen probleem meer zeker? Word wakker en kom uit die droomwereld waar jij in leeft. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 zeg maar gerust in alle steden, niet alleen de grote Reageren
sevaboy Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Zeg maar overal, in me gemeente heb je niet veel buitenlanders, maar sommige zetten alles toch op stelten. Ik ben blij dat ik bv. niet in een stad woon, want daar zitten er genoeg slechte/goede buitenlanders, dat het er net lijkt of dat we in een Marroko wonen. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Wat een geweldig gevoel voor humor heb jij zeg! Jij zult vast veel lol in je leven hebben... Ik neem aan dat je bedoelt dat je zelf een humorloos zielepietje bent, als je niet eens begrijpt wat ik bedoelde. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb wel betere dingen te doen dan dit topic doorzoeken naar de woonplaats van een forumlid. Het stond zo ongeveer in de post waar je op reageerde, lezen voordat je een probleem maakt zou ik zeggen. Het lijkt me trouwens sterk dat je iets beters te doen hebt, je had makkelijk je halve post weg kunnen laten om in die tijd te kijken waar je eigenlijk op reageert. Sorry? Zal ik jouw woorden even herhalen? ''Verder kom je dagelijks toch echt net zo veel, dan wel meer, groepjes autochtonen tegen die op zoek zijn naar problemen''. Ik vertel jou wat ik dagelijks op straat zie, en wie ben jij om daar tegenin te gaan? Ik ben Moonbeam, met een kleine 'b'. Ik ga er dan ook niet tegenin dat je weet-ik-veel-wat tegen zult komen, maar zeg dat je Amsterdam niet als gemiddelde van het land kan nemen en dat het derhalve niet heel veel uitmaakt wie jij allemaal tegenkomt in je leven voor de hoeveelheid criminele buitenlanders, ook hier geld goed doorlezen voor je reageert. Goh, is het misschien ooit in je opgekomen dat je mij niet hoort over Turkije omdat ik niet in Turkije maar in NEDERLAND woon?? En dat is 3x prijs voor u! Van harte hoor. Het is in alle grote steden zo, en omdat de kleine dorpjes het gemiddelde naar beneden trekken is het plotseling geen probleem meer zeker? Je kunt het zo zien, je kunt ook zeggen dat de grootste steden het gemiddelde omhoog trekken. Wanneer je kijkt hoeveel mensen er in de grotere steden wonen, dan ligt dit aantal onder de 8,5 miljoen. Het aantal criminele buitenlanders ligt sowieso lager dan het aantal autochtonen, ook als je van steden als Amsterdam en Rotterdam uitgaat. Een grafiek van het aantal zware criminelen gescheiden door nationaliteit is al helemaal lachwekkend. Word wakker en kom uit die droomwereld waar jij in leeft. Neem een kop koffie en een leescursus. Overigens lijkt het me verstandig de gemoederen weer op een wat lager pitje te zetten, vóór het uit de hand loopt, als je erg pisst off bent kun je me dat altijd via PB duidelijk maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.