Jump to content

Geert Wilders


Clowntje_93

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    84

  • Moonbeam

    82

  • Vegeta

    59

  • Amfetamientje

    56

Gelijk heb je daar zeker. Overal zitten ze dus globaal kan je er al niet veel aan doen (Dat moeten de landen dus zelf doen)

het probleem is dat die landen het zelf niet kunnen oplossen (Irak, Afganistan "het zo genaamde Palestinia"ect) het is 1 grote puinhoop daar

Link to comment
Delen op andere websites

Gelijk heb je daar zeker. Overal zitten ze dus globaal kan je er al niet veel aan doen (Dat moeten de landen dus zelf doen)

het probleem is dat die landen het zelf niet kunnen oplossen (Irak, Afganistan "het zo genaamde Palestinia"ect) het is 1 grote puinhoop daar

Ja al dat soort landen worden allemaal streng islamitische landen als er niet wordt ingrepen. Maar ook landen in Afrika zijn steeds gevaarlijker aan het worden. Denk maar aan Soedan en Tsjaad. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Gelijk heb je daar zeker. Overal zitten ze dus globaal kan je er al niet veel aan doen (Dat moeten de landen dus zelf doen)

het probleem is dat die landen het zelf niet kunnen oplossen (Irak, Afganistan "het zo genaamde Palestinia"ect) het is 1 grote puinhoop daar

Ja al dat soort landen worden allemaal streng islamitische landen als er niet wordt ingrepen. Maar ook landen in Afrika zijn steeds gevaarlijker aan het worden. Denk maar aan Soedan en Tsjaad. :N

Afrika is over het algemeen 1 corrupt gebied al het geld dat daar heen gaat, gaat naar de regering die het voor zichzelf houden!

Link to comment
Delen op andere websites

Afrika is over het algemeen 1 corrupt gebied al het geld dat daar heen gaat, gaat naar de regering die het voor zichzelf houden!

en wat denk je van die burgeroorlogen, veel geld komt ook bij de wapens terecht... ik heb liever dat een regering het krijgt dan dat er wapens worden gekocht waardoor er mensen worden afgeschoten...

EDIT : de rest lees ik morge wel ik ga maffe ;p

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

Gelijk heb je daar zeker. Overal zitten ze dus globaal kan je er al niet veel aan doen (Dat moeten de landen dus zelf doen)

het probleem is dat die landen het zelf niet kunnen oplossen (Irak, Afganistan "het zo genaamde Palestinia"ect) het is 1 grote puinhoop daar

Ja al dat soort landen worden allemaal streng islamitische landen als er niet wordt ingrepen. Maar ook landen in Afrika zijn steeds gevaarlijker aan het worden. Denk maar aan Soedan en Tsjaad. :N

Afrika is over het algemeen 1 corrupt gebied al het geld dat daar heen gaat, gaat naar de regering die het voor zichzelf houden!

Inderdaad terwijl er miljoenen Christelijke negers sterven door AIDS(omdat ze geen kapotjes van de paus mogen gebruiken) of afgeslacht worden door Moslims.

@ Plantebak: Maar die regering doet er ook niks anders mee dan massavernietegingswapens te kopen of nog grotere paleizen te laten bouwen.

EDIT2:

Maar ja ik ga ook maar es maffen.

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Gelijk heb je daar zeker. Overal zitten ze dus globaal kan je er al niet veel aan doen (Dat moeten de landen dus zelf doen)

het probleem is dat die landen het zelf niet kunnen oplossen (Irak, Afganistan "het zo genaamde Palestinia"ect) het is 1 grote puinhoop daar

Ja al dat soort landen worden allemaal streng islamitische landen als er niet wordt ingrepen. Maar ook landen in Afrika zijn steeds gevaarlijker aan het worden. Denk maar aan Soedan en Tsjaad. :N

Afrika is over het algemeen 1 corrupt gebied al het geld dat daar heen gaat, gaat naar de regering die het voor zichzelf houden!

Inderdaad terwijl er miljoenen Christelijke negers sterven door AIDS(omdat ze geen kapotjes van de paus mogen gebruiken) of afgeslacht worden door Moslims.

Klopt ik vindt het ook dom van de paus dat het niet mag. Kom op man er sterven heel veel mensen aan aids en dat is een condoom wel net zo veilig dan loop je in ieder geval een heel klein risico.

Link to comment
Delen op andere websites

Afrika is over het algemeen 1 corrupt gebied al het geld dat daar heen gaat, gaat naar de regering die het voor zichzelf houden!

en wat denk je van die burgeroorlogen, veel geld komt ook bij de wapens terecht... ik heb liever dat een regering het krijgt dan dat er wapens worden gekocht waardoor er mensen worden afgeschoten...

EDIT : de rest lees ik morge wel ik ga maffe ;p

Het gaat dat naar de regering is vaak ook niet goed. De regeringen van Soedan en Tsjaad steunen juist de islam groepen. Je kan beter maar niet die kanten op gaan. In Soedan zijn sinds 2003 al meer dan 200.000 mensen gedood. :N

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk alleen dat het MIdden oosten een grotere bedrijging voor het westen vormt dan afrika.

mss dat wilders gewoon bang is voor de Islam, en daarom er veel aan wil doen

de koran verbieden zal zo 1-2-3 nie gaan denk ik.

de Islam vormt alleen een bedreiging vanuit het midden-oosten en een paar groeperingen in het westen, maar die worden goed in de gaten gehouden ^_^

pas als het echt uit de hand loopt zullen er zulke maatregelen komen, dnek ik

Link to comment
Delen op andere websites

en een paar groeperingen in het westen, maar die worden goed in de gaten gehouden ^_^

ze vallen erg onvoorspelbaar aan en er valt weinig aan te doen, een paar aanslagen zijn tegengehouden maar ze allemaal oppakken lukt niet... daarbij komen nu ook nog de terroristentrainingen die geheim (das logisch) worden gehouden en is er geen id hoeveel terroristen er nou zijn in het Westen...

Link to comment
Delen op andere websites

Het beste lijkt mij om gewoon alle geloven te verbieden. ^_^ Ze zijn allemaal zwaar achterhaald, tijden veranderen snellen maar geloven niet...

Overigens zijn er niet alleen terroristische moslimse groepen, maar er zijn ook groepen van een andere godsdiensten die het niet zo nouw nemen met de regels en wetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben zelf totaal geen voorstander van het volgen van het geloof. Geloof is maar iets waar veel mensen zich achter verschuilen. Geloof is de onderdrukking van de mens in de manier van leven.

Vele oorlogen draaien om geloof en daarnaast ook sommige bevolkingsgroepen die elkaar niet kunnen uitstaan.

Alleen het probleem van geloven is dat ze de komende de 100 jaar nog niet uitgeroeid zijn, omdat de kinderen van gelovigen niet ongelovig worden opgevoegd en daarom niet de werkelijkheid zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Geert Wilders is ziek in zijn hoofd , Balkende is een verstandig man. Daar moet hij een voorbeeld aan nemen. Ik ben tegen racisme , wij zijn degene die de moslims naar ons land haalde om hun het vuile werk in de fabrieken op te knappen. Dan verdienen hun ook een plaats in ons land. Sommige racisten hier boven weten geen eens waar ze over praten. Zulke figuren als Geert Wilders worden gauw afgeschoten , kijk maar naar Pim Fortuin en Theo van Gogh.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Geert Wilders is ziek in zijn hoofd , Balkende is een verstandig man. Daar moet hij een voorbeeld aan nemen. Ik ben tegen racisme , wij zijn degene die de moslims naar ons land haalde om hun het vuile werk in de fabrieken op te knappen. Dan verdienen hun ook een plaats in ons land. Sommige racisten hier boven weten geen eens waar ze over praten. Zulke figuren als Geert Wilders worden gauw afgeschoten , kijk maar naar Pim Fortuin en Theo van Gogh.

Ze waren eigenlijk bedoeld als "gastarbeiders" en moesten na een tijdje weer oprotten maar dat deden ze niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...