Ewoud Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 10-08-2007 10:42:34Wilders doet aangifte tegen rapper DEN HAAG - Geert Wilders zal zo snel mogelijk aangifte doen tegen rapper Appa, die vrijdag in dagblad De Pers zegt het niet erg te vinden als iemand Wilders ,,een kogel door zijn kop schiet''. Dat liet een woordvoerder van Wilders' Partij voor de Vrijheid vrijdag weten. Appa, die naar eigen zeggen een grote groep moslimjongeren in achterstandswijken vertegenwoordigt, zegt in De Pers: ,,Als ik Wilders ooit tegenkom, is 'ie van mij. Ik zweer je, ik pak hem aan. En er zijn meer mensen bij wie die behoefte groeit. Men moet niet raar opkijken als Mohammed C. binnenkort opstaat. Als iemand een kogel door zijn fokking kop schiet, vind ik dat niet erg.'' Wilders voelt zich bedreigd door de uitlatingen van de rapper. Bron: MSN.NL --- Wilders moet niet zeiken want dit word zovaak door rappers gezegd, Appa heeft gelijk.. Waarin heeft die aap gelijk? Dat je schijt moet hebben aan de overheid volgens zijn rap nummer? Laat hem alsjeblieft opdonderen uit nederland. Aan zulke gozers heb je ook niks. Wilders probeert door politiek nog iets te bereiken, maar hij slaat gelijk de verkeerde weg in. Oooeh Ewoud gaat Wilders stijl.. Wilders probeert volgens jou iets te bereiken maar Appa ook, ze hebben allebei hun carriere. Appa geeft een boodschap zoals in zoveel liedjes, 'k bedoel maar dit word zo vaak in nummers gezegd.. Ik vind het logisch dat de Moslims boos reageren, bijv. als ik zou zeggen iedereen die Ewoud heet is gay zou jij daar toch ook tegen in gaan ofniet dan? Goedschiks of kwaadschiks.. Nee, laat ik me even duidelijk maken dat ik geen wilders voorstander ben. In sommige opzichte deel ik wel zijn opvattingen, maar die had ik er al voor dat hij er was. Mijn politieke voorkeur gaat nog altijd naar de LPF al is deze helaas opgeheven. Wilders en Appa proberen inderdaad allebij wat te bereiken, maar het gaat wel om de manier waarop. Appa(straatrapper) geeft in een interview aan de Pers te blijken dat hij Wilders(politicus) dood wil hebben en desnoods dit zelf wil doen. Is dat een goede manier van doen. Iemand doden om zijn mening? Zie van Gogh en Fortuin ze zijn gedood, omdat ze een mening hadden. Waarschijnlijk zal op bovenstaande als volgt gereageerd worden. "Appie heeft ook een mening, maar moet hij daarvoor het land uitgegooid worden." Ja, mensen die iemand willen vermoorden om een mening mogen het land van mij uitgegooid worden. Uitschot dat schijt heeft aan de nederlandse maatschappij mag ook het land van mij uitgegooid worden. Rappers die schijt hebben aan alles mogen van mij ook het land uitgegooid worden! Reageren
Wazuup Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 10-08-2007 10:42:34Wilders doet aangifte tegen rapper DEN HAAG - Geert Wilders zal zo snel mogelijk aangifte doen tegen rapper Appa, die vrijdag in dagblad De Pers zegt het niet erg te vinden als iemand Wilders ,,een kogel door zijn kop schiet''. Dat liet een woordvoerder van Wilders' Partij voor de Vrijheid vrijdag weten. Appa, die naar eigen zeggen een grote groep moslimjongeren in achterstandswijken vertegenwoordigt, zegt in De Pers: ,,Als ik Wilders ooit tegenkom, is 'ie van mij. Ik zweer je, ik pak hem aan. En er zijn meer mensen bij wie die behoefte groeit. Men moet niet raar opkijken als Mohammed C. binnenkort opstaat. Als iemand een kogel door zijn fokking kop schiet, vind ik dat niet erg.'' Wilders voelt zich bedreigd door de uitlatingen van de rapper. Bron: MSN.NL --- Wilders moet niet zeiken want dit word zovaak door rappers gezegd, Appa heeft gelijk.. Waarin heeft die aap gelijk? Dat je schijt moet hebben aan de overheid volgens zijn rap nummer? Laat hem alsjeblieft opdonderen uit nederland. Aan zulke gozers heb je ook niks. Wilders probeert door politiek nog iets te bereiken, maar hij slaat gelijk de verkeerde weg in. Oooeh Ewoud gaat Wilders stijl.. Wilders probeert volgens jou iets te bereiken maar Appa ook, ze hebben allebei hun carriere. Appa geeft een boodschap zoals in zoveel liedjes, 'k bedoel maar dit word zo vaak in nummers gezegd.. Ik vind het logisch dat de Moslims boos reageren, bijv. als ik zou zeggen iedereen die Ewoud heet is gay zou jij daar toch ook tegen in gaan ofniet dan? Goedschiks of kwaadschiks.. Kerel, je maakt echt de meest belachelijke opmerkingen in de tijd dat je hier op het forum bent. Wilders gebruikt geen geweld, Appa roept op tot geweld. Als iedereen die Ewoud heet gay genoemd zou worden zou Ewoud niet een kogel doro die gast zijn kop jagen. Denk eens serieus na voordat je belachelijke dingen zoals dit zegt. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Willen we de discussie a.u.b. normaal houden, en geen voorbeelden gebruiken om persoonlijk aan te vallen? Bij voorbaat dank. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) Ze hebben er geen schijt aan, ze laten juist zien op hun eigen manier hoe ze tegen de maatschappij en politiek aankijken.. Nou ik geef wel toe dat Appa's doen misschien niet helemaal juist was maar in zijn positie kan ik me dat best voorstellen. @Wazuup: Zoiets heet een vergelijking! Die van mij was misschien wat kleinschalig uitgedrukt met een veel kleinere en dommere situatie maar hij komt ophetzelfde neer, als iemand je beledigt doe je dat trug.. En ik heb 't btw niet over iemand op 'n forum. @Dutchy: Ik val niemand persoonlijk aan (als je dat van die Gay dinges bedoelt) maar zoiets heet 'n voorbeeldje.. Ik heb hier m'n eigen kijk op en dat moetten jullie dan ook respecteren Bewerkt: 10 augustus 2007 door DaddyPimp Reageren
Verrity Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) Ik laat even alle reacties van de andere achterwege en ga in op de 1ste post. We gaan natuurlijk mekaar niet openlijk aanvallen Kijk het is nu heel simpel.. Mein Kampf is verboden dus als je een boek gaat verbieden kan je élk boek verbieden... Waarom zouden we de Koran niet gaan verbieden dan? Omdat het een heilig boek is? Ga toch weg, een boek is een boek. De ene is alleen heel wat extremer dan de andere. Wat Wilders doet is natuurlijk ook niet allemaal goed, maar hij doet er tenminste wat aan.. En trouwens jullie kunnen wel zeggen dat in de Koran geen/wel racistische en discriminerende texten staan.. Ik las in de Telegraaf dat een Imam oproepte tot de Heilige Oorlog in. en het is allemaal met videobeelden vast gelegt. (Daar is nu een enorme rel over.) En als er nu niet snel wat verandert gaan de Moslims hetzelfde met ons doen als wat die Gestoorde Adolf Hitler met de Joden deed. Blank of Zwart, Links of Rechts. Het doet er niet meer toe! Alles wat buiten het beeld van het Islamisme wordt geruimd! Maar Links komt gewoon nog aan met Integreren is de oplossing en dan komt alles goed.. In je dromen Linkse mafketels. Het gaat gewoon niet hoelang zijn we in Holland nou niet bezig met integratie plannen (Lees de Telegraaf anders herhaal ik het even voor je..) Nederland kan niet gesteund worden op basis van een Islamitisch-Cristelijk-Joodse religie! Nederland moet qua religie weer als vroeger worden Katholiek-Protestants met wat Joods erbij. Het Islamisme moet uitgebant worden in Nederland. Ik en vele andere die niet voor hun mening durfen uittekomen zijn de Islamieten zat! En dat niet alleen... Zij ons ook.. Denk daar maar eens over na! Bewerkt: 10 augustus 2007 door Verrity Reageren
Froop Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik laat even alle reacties van de andere achterwege en ga in op de 1ste post.We gaan natuurlijk mekaar niet openlijk aanvallen Kijk het is nu heel simpel.. Mein Kampf is verboden dus als je een boek gaat verbieden kan je élk boek verbieden... Waarom zouden we de Koran niet gaan verbieden dan? Omdat het een heilig boek is? Ga toch weg, een boek is een boek. De ene is alleen heel wat extremer dan de andere. Wat Wilders doet is natuurlijk ook niet allemaal goed, maar hij doet er tenminste wat aan.. En trouwens jullie kunnen wel zeggen dat in de Koran geen/wel racistische en discriminerende texten staan.. Ik las in de Telegraaf dat een Imam oproepte tot de Heilige Oorlog in. en het is allemaal met videobeelden vast gelegt. (Daar is nu een enorme rel over.) En als er nu niet snel wat verandert gaan de Moslims hetzelfde met ons doen als wat die Gestoorde Adolf Hitler met de Joden deed. Blank of Zwart, Links of Rechts. Het doet er niet meer toe! Alles wat buiten het beeld van het Islamisme wordt geruimd! Maar Links komt gewoon nog aan met Integreren is de oplossing en dan komt alles goed.. In je dromen Linkse mafketel. Het gaat gewoon niet hoelang zijn we in Holland nou niet bezig met integratie plannen (Lees de Telegraaf anders herhaal ik het even voor je..) Nederland kan niet gesteund worden op basis van een Islamitisch-Cristelijk-Joodse religie! Nederland moet qua religie weer als vroeger worden Katholiek-Protestants met een wat Joods. Het Islamisme moet uitgebant worden in Nederland. Ik en vele andere die niet voor hun mening durfen uittekomen zijn de Islamieten zat! En dat niet alleen... Zei ons ook.. Denk daar maar eens over na! Ten eerste raad ik je aan om de Telegraaf niet als bron te gebruiken. Ten tweede hoort een land een basis te hebben zonder geloof. Ten derde raad ik je aan om wat te minderen, je komt redelijk discriminerend over. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik en vele andere die niet voor hun mening durfen uittekomen zijn de Islamieten zat!En dat niet alleen... Zij ons ook.. Denk daar maar eens over na! Precies, ik ben geen rascist maar dit vind ik ook.. Veel van hun zitten altijd te zeiken dat het hier slecht is enal maar waarom gaan ze dan niet terug? Of naar een ander land? Want vaak verzieken ze het voor hunzelf. Reageren
Wazuup Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Nou ik geef wel toe dat Appa's doen misschien niet helemaal juist was maar in zijn positie kan ik me dat best voorstellen. Jij kan je dus best voorstellen dat iemand in deze situatie oproept tot moord? Lekker is dat. Ik en vele andere die niet voor hun mening durfen uittekomen zijn de Islamieten zat!En dat niet alleen... Zij ons ook.. Denk daar maar eens over na! Precies, ik ben geen rascist maar dit vind ik ook.. Veel van hun zitten altijd te zeiken dat het hier slecht is enal maar waarom gaan ze dan niet terug? Of naar een ander land? Want vaak verzieken ze het voor hunzelf. Nu klinkt het alsof je heel iemand anders bent met een andere mening. Leg eens uit. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) Ik laat even alle reacties van de andere achterwege en ga in op de 1ste post.We gaan natuurlijk mekaar niet openlijk aanvallen Kijk het is nu heel simpel.. Mein Kampf is verboden dus als je een boek gaat verbieden kan je élk boek verbieden... Waarom zouden we de Koran niet gaan verbieden dan? Omdat het een heilig boek is? Ga toch weg, een boek is een boek. De ene is alleen heel wat extremer dan de andere. Wat Wilders doet is natuurlijk ook niet allemaal goed, maar hij doet er tenminste wat aan.. En trouwens jullie kunnen wel zeggen dat in de Koran geen/wel racistische en discriminerende texten staan.. Ik las in de Telegraaf dat een Imam oproepte tot de Heilige Oorlog in. en het is allemaal met videobeelden vast gelegt. (Daar is nu een enorme rel over.) En als er nu niet snel wat verandert gaan de Moslims hetzelfde met ons doen als wat die Gestoorde Adolf Hitler met de Joden deed. Blank of Zwart, Links of Rechts. Het doet er niet meer toe! Alles wat buiten het beeld van het Islamisme wordt geruimd! Maar Links komt gewoon nog aan met Integreren is de oplossing en dan komt alles goed.. In je dromen Linkse mafketels. Het gaat gewoon niet hoelang zijn we in Holland nou niet bezig met integratie plannen (Lees de Telegraaf anders herhaal ik het even voor je..) Nederland kan niet gesteund worden op basis van een Islamitisch-Cristelijk-Joodse religie! Nederland moet qua religie weer als vroeger worden Katholiek-Protestants met wat Joods erbij. Het Islamisme moet uitgebant worden in Nederland. Ik en vele andere die niet voor hun mening durfen uittekomen zijn de Islamieten zat! En dat niet alleen... Zij ons ook.. Denk daar maar eens over na! Goed gesproken man waar was je ik zag je al een tijd niet meer op het forum. @ DaddyPimp: Ik walg van je reactie dat je vind dat iedereen die wat tegen een geloof is afgeknald moet worden. Zoiets zei een ene meneer Hitler ook(alleen dan met het Christendom).] @ Hieronder: Ik heb niet zoveel tegen rap want sommige rappers vind ik ook wel goed, maar de meeste rappers hebben als boodschap dat ze een slecht leven leiden in "tha hood". Maar dan heb ik het ook over de Amerikaanse negers enzo die het echt zwaar hebben en niet zo'n neppe commerciële Marokkaan met een petje op die bij Nickelodeon optreedt. Bewerkt: 10 augustus 2007 door Clowntje_93 Reageren
Ewoud Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) Ze hebben er geen schijt aan, ze laten juist zien op hun eigen manier hoe ze tegen de maatschappij en politiek aankijken.. Nou ik geef wel toe dat Appa's doen misschien niet helemaal juist was maar in zijn positie kan ik me dat best voorstellen. Waarom zingen ze het dan. Je zegt net dat ze in hun raps hun boodschap geven. Wat is dan hun boodschap, want anders gingen ze niet rappen "Ik heb schijt aan alles". Verwarrend vindt je niet. Hun rap is hun boodschap, hun boodschap volgens de rap is "ik heb schijt aan alles", maar volgens jouw hebben ze geen "schijt aan alles". Wat is dan hun boodschap???? Kortom er zit geen boodschap in hun rap, maar het roept alleen haat op. @hieronder en boven: Het gaat over het nummer: Appa Ft. Sjaak - Ik Heb Schijt http://nl.youtube.com/watch?v=myJCoKC8TrA&...ted&search= Bewerkt: 10 augustus 2007 door Ewoud Reageren
Wazuup Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ewoud richt je wel op gangster rap hea, want rappers zoals brainpower enzo kunnen wel goede raps schrijven. @Ewoud hierboven: OMFG, die Appa is de grootste mongool die ik ooit gezien heb. Reageren
Pietje II Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) Om hier nog even op te reageren: 10-08-2007 10:42:34Wilders doet aangifte tegen rapper DEN HAAG - Geert Wilders zal zo snel mogelijk aangifte doen tegen rapper Appa, die vrijdag in dagblad De Pers zegt het niet erg te vinden als iemand Wilders ,,een kogel door zijn kop schiet''. Dat liet een woordvoerder van Wilders' Partij voor de Vrijheid vrijdag weten. Appa, die naar eigen zeggen een grote groep moslimjongeren in achterstandswijken vertegenwoordigt, zegt in De Pers: ,,Als ik Wilders ooit tegenkom, is 'ie van mij. Ik zweer je, ik pak hem aan. En er zijn meer mensen bij wie die behoefte groeit. Men moet niet raar opkijken als Mohammed C. binnenkort opstaat. Als iemand een kogel door zijn fokking kop schiet, vind ik dat niet erg.'' Wilders voelt zich bedreigd door de uitlatingen van de rapper. Bron: MSN.NL --- Wilders moet niet zeiken want dit word zovaak door rappers gezegd, Appa heeft gelijk.. Waarin heeft die aap gelijk? Dat je schijt moet hebben aan de overheid volgens zijn rap nummer? Laat hem alsjeblieft opdonderen uit nederland. Aan zulke gozers heb je ook niks. Wilders probeert door politiek nog iets te bereiken, maar hij slaat gelijk de verkeerde weg in. Oooeh Ewoud gaat Wilders stijl.. Wilders probeert volgens jou iets te bereiken maar Appa ook, ze hebben allebei hun carriere. Appa geeft een boodschap zoals in zoveel liedjes, 'k bedoel maar dit word zo vaak in nummers gezegd.. Ik vind het logisch dat de Moslims boos reageren, bijv. als ik zou zeggen iedereen die Ewoud heet is gay zou jij daar toch ook tegen in gaan ofniet dan? Goedschiks of kwaadschiks.. Nederland heeft een Grondwet. En in deze Grondwet staat dat je vrijheid van meningsuiting hebt. Als je dus niet de kracht hebt om iemand te kunnen laten leven omdat hij/zij een hele andere gedachtegang heeft dan jij, dan vind ik ook dat zo'n persoon het recht ontnomen mag worden om in Nederland te mogen verblijven. Het maakt mij dan niets uit of zo'n persoon dan een politicus of een straatrapper is. En in dit geval vind ik dus dat Appa fout zit, net zoals degenen die Pim Fortuyn en Theo van Gogh van het leven beroofd hebben. Bewerkt: 10 augustus 2007 door Pietje II Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik laat even alle reacties van de andere achterwege en ga in op de 1ste post.We gaan natuurlijk mekaar niet openlijk aanvallen Kijk het is nu heel simpel.. Mein Kampf is verboden dus als je een boek gaat verbieden kan je élk boek verbieden... Waarom zouden we de Koran niet gaan verbieden dan? Omdat het een heilig boek is? Ga toch weg, een boek is een boek. De ene is alleen heel wat extremer dan de andere. Wat Wilders doet is natuurlijk ook niet allemaal goed, maar hij doet er tenminste wat aan.. En trouwens jullie kunnen wel zeggen dat in de Koran geen/wel racistische en discriminerende texten staan.. Ik las in de Telegraaf dat een Imam oproepte tot de Heilige Oorlog in. en het is allemaal met videobeelden vast gelegt. (Daar is nu een enorme rel over.) En als er nu niet snel wat verandert gaan de Moslims hetzelfde met ons doen als wat die Gestoorde Adolf Hitler met de Joden deed. Blank of Zwart, Links of Rechts. Het doet er niet meer toe! Alles wat buiten het beeld van het Islamisme wordt geruimd! Maar Links komt gewoon nog aan met Integreren is de oplossing en dan komt alles goed.. In je dromen Linkse mafketels. Het gaat gewoon niet hoelang zijn we in Holland nou niet bezig met integratie plannen (Lees de Telegraaf anders herhaal ik het even voor je..) Nederland kan niet gesteund worden op basis van een Islamitisch-Cristelijk-Joodse religie! Nederland moet qua religie weer als vroeger worden Katholiek-Protestants met wat Joods erbij. Het Islamisme moet uitgebant worden in Nederland. Ik en vele andere die niet voor hun mening durfen uittekomen zijn de Islamieten zat! En dat niet alleen... Zij ons ook.. Denk daar maar eens over na! Goed gesproken man waar was je ik zag je al een tijd niet meer op het forum. @ DaddyPimp: Ik walg van je reactie dat je vind dat iedereen die wat tegen een geloof is afgeknald moet worden. Zoiets zei een ene meneer Hitler ook(alleen dan met het Christendom).] @ Hieronder: Ik heb niet zoveel tegen rap want sommige rappers vind ik ook wel goed, maar de meeste rappers hebben als boodschap dat ze een slecht leven leiden in "tha hood". Maar dan heb ik het ook over de Amerikaanse negers enzo die het echt zwaar hebben en niet zo'n neppe commerciële Marokkaan met een petje op die bij Nickelodeon optreedt. Hier ben ik het mee eens. Reageren
LBG Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Geloven uitroeien is ook de optie. Heb je geen geloven, zijn er toch een aantal redenen minder om grote vechtpartijen en dergelijke uit te lokken. Geloof kan dan geen reden meer zijn, terwijl het toch een veel voorkomende reden is. Overigens haatte Hitler joden, maar wou hij het geloof niet uitroeien. Denk je dat hij die concentratiekampen maakte omdat hij teveel geld had ofzo? Leef je als een 'echte moslim', hoor je een vrouw als hond te behandelen. Zo staat het in de Koran, niet? Zo staat het niet in de Koran. Zoek maar eens op, je kunt het niet vinden. Leuk dat je het zo zegt. Want nu zeg je dat dergelijke propaganda er wel in staat, maar alleen anders verwoord. Dat zei ik helemaal niet. Waar baseer je dat dan op? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Leef je als een 'echte moslim', hoor je een vrouw als hond te behandelen. Zo staat het in de Koran, niet? Zo staat het niet in de Koran. Zoek maar eens op, je kunt het niet vinden. Leuk dat je het zo zegt. Want nu zeg je dat dergelijke propaganda er wel in staat, maar alleen anders verwoord. Dat zei ik helemaal niet. Waar baseer je dat dan op? Hij kwam er(denk ik) op omdat je zegt: ,,ZO staat het niet in de Koran", waar het dus op lijkt dat je zegt dat het er niet zo in staat, maar wel anders(met andere woorden). Ik neem aan dat je dit niet bedoelde, en dus bedoelde dat dergelijke propaganda totaal niet in de Koran staat. Am I right or am I right? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.