Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben geen racist, en toch heb ik het helemaal gehad met dit topic.

Vanaf nu gaan we weer normaal discuseren over wat je van geert Wilders denkt, en dat doen we dus op basis van onderbouwde argumenten.

Mensen die hier alleen een beetje de stoere jongen uit gaat zitten hangen, en anderen gaan lopen uitschelden en bedreigen kunnen vanaf nu direct op een 20% warn rekenen, en bij herhaling zal een BAN volgen.

Zero-tolerance beleid dus, (daar is geert volgens mij ook een voorstander van)

Ik sluit het topic nu even tijdelijk, zodat iedereen dit even kan lezen.

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst:

Heer PatrickW,

Ik zal een specifieker topic aanmaken. ^_^

Zal ik dan maar een nieuw onderwerpje aankaarten dan? Tenminste gedeeltelijk...

Na een veel te lang reces begon afgelopen dinsdag eindelijk het nieuwe parlementaire jaar. De PVV diende die dag direct een motie van wantrouwen in tegen PvdA-minister Jacqueline Cramer van Ruimte en Milieu. Want deze minister heeft met haar steun aan het radicale krakersblad Bluf al haar geloofwaardigheid verspeeld. Ook andere leden van het kabinet waren deze week weer ouderwets op dreef. Zo riep PvdA-staatssecretaris Ahmed Aboutaleb dat het Suikerfeest net zo breed gevierd moet gaan worden als het Kerstfeest. Een paar dagen later deed staatssecretaris Tineke Huizinga (ChristenUnie) daar nog een schepje bovenop door te zeggen dat het Suikerfeest zelfs een nationale feestdag kan worden. Als het aan de PVV ligt wordt het Suikerfeest nooit een nationale feestdag. Nederland was in het verleden nooit een islamitisch land en mag in de toekomst ook nooit een islamitisch land worden.
Bron: PVV.NL

Nou Geert Wilders vindt dus dat Nederland geen Islamitische samenleving mag worden, Harstikke logisch natuurlijk.

Maar wat vinden jullie ervan dat de CRISTENUNIE wil dat het Suikerfeest een Nationale feestdag moet worden?

(Nee PatrickW, dit heeft helemaal te maken met Geert Wilders...)

Geplaatst:
Heer PatrickW,

Ik zal een specifieker topic aanmaken. ^_^

Zal ik dan maar een nieuw onderwerpje aankaarten dan? Tenminste gedeeltelijk...

Na een veel te lang reces begon afgelopen dinsdag eindelijk het nieuwe parlementaire jaar. De PVV diende die dag direct een motie van wantrouwen in tegen PvdA-minister Jacqueline Cramer van Ruimte en Milieu. Want deze minister heeft met haar steun aan het radicale krakersblad Bluf al haar geloofwaardigheid verspeeld. Ook andere leden van het kabinet waren deze week weer ouderwets op dreef. Zo riep PvdA-staatssecretaris Ahmed Aboutaleb dat het Suikerfeest net zo breed gevierd moet gaan worden als het Kerstfeest. Een paar dagen later deed staatssecretaris Tineke Huizinga (ChristenUnie) daar nog een schepje bovenop door te zeggen dat het Suikerfeest zelfs een nationale feestdag kan worden. Als het aan de PVV ligt wordt het Suikerfeest nooit een nationale feestdag. Nederland was in het verleden nooit een islamitisch land en mag in de toekomst ook nooit een islamitisch land worden.
Bron: PVV.NL

Nou Geert Wilders vindt dus dat Nederland geen Islamitische samenleving mag worden, Harstikke logisch natuurlijk.

Maar wat vinden jullie ervan dat de CRISTENUNIE wil dat het Suikerfeest een Nationale feestdag moet worden?

(Nee PatrickW, dit heeft helemaal te maken met Geert Wilders...)

Ik had het ook gelezen en wou het posten maar toen was die gesloten :7

Vind het persoonlijk onzin. Waarom gaat de ChristenUnie zeggen dat het een nationale feestdag kan worden?

Geplaatst:

De CU krijgt dat er nooit door. En daar ben ik blij om ook. natuurlijk is Wilders hier ook fel op tegen. Ik had ook niets anders verwacht. ik vind dat Wilders regelmatig te ver gaat met zijn opmerkingen. Hij zoekt graag de grens op en die bereikt hij dan ook erg vaak. Ik zie Wilders daarentegen weer niet als Minister-President.

Geplaatst:

Nogmaals, dit is een topic over de persoon Geert Wilders en over uitspraken/standpunten van hem. Niet over standpunten en uitspraken van anderen over een onderwerp waarover Geert Wilders ook toevallig een mening heeft.

Geert heeft vast ook wel en mening over de kleur van het hoedje van de koningin, en toch is dat onderwerp hier compleet off-topic.

Dus de persoon Geert Wilders en zijn uitspreken/standpunten, de rest is offtopic.

Geplaatst: (bewerkt)

Het Suikerfeest moet geen nationale feestdag worden.

Daar ben ik het helemaal mee eens.

Ik, als Nederlander, heb niet met dit feest. Respect voor elke allochtoon die aan de ramadan doen en daarmee hun ziel reinigen, Discisipline aanleren, meeleven met de armen onder de mensheid en het staat in de koran. Dus ja het is een deel van hun geloof.

Echter, en dat heb ik eerder ook al aangegeven, vind ik dat Nederland geen Islamitisch land is en we hier dus de wetten, regels, vrijheden en feestdagen moeten houden die we hebben!!!

Voor de mensen die ramadan vieren en in de Nederlandse maatschappij werkzaam zijn moet het mogelijk zijn om hier een vrijedag voor op te nemen...

Zelfs vind ik dat we zo ver mogen gaan dat in het kader van cultuur en geloof deze mensen voorrang mogen hebben in het vrij kunnen nemen (mits het arbeidsproces hierdoor niet stil komt te vallen). Op deze manier staan we hun niet in de weg om het Suikerfeest te vieren maar heeft het geen persoonlijke betrokkenheid van mij te maken.

Dus hiermee sta ik dus achter Geert Wilders en ben ook van mening dat Nederland gewoon Nederland moet blijven. Wij zijn westerse mensen en hebben geen afkeur tegen de Islam (mits deze niet als leer voor Radicalisme en Extremisme wordt gebruikt) maar we blijven onze eigen regels en wetten houden.

Als dat betekend dat onze wetten/regels/vrijheden niet stroken met het geloof van anderen,

en daarmee het alledaagse leven moeilijk wordt is niet de vraag: of wij onze regels en wetten moeten aanpassen maar de vraag of de anderen in Nederland wel goed zitten en wellicht hier dus niet passen...

Het past binnen de Nederlandse cultuur of niet... We gaan het niet passend maken door onze cultuur maar weg te doen!!

(en nu ga ik vast en zeker weer horen dat ik racist ben ??? Ik ben geen racist maar een fascist... Ik hou van Holland :tu::D )

EDIT: De zin even Vet gedrukt om duidelijk te maken waar ik hier op reageer ;)

Bewerkt: door LangeDraak
Geplaatst:

Ik ben het met Geertje eens en ook met Langedraak want ik heb ook niets met de Ramadan en ik zal er ook nooit wat mee hebben. Ik heb respect voor Moslims, een van mijn beste vrienden is zelfs Moslim, maar de Ramadan is een Islamatisch feest en hoeft dus geen Nederlands nationaal feest te worden.

Geplaatst:
Ik ben geen racist maar een fascist... Ik hou van Holland :tu::D )

Holland is voor de mensen wie hollander zijn of willen worden. (met ONZE cultuur)

Dus niet andersom. Geert heeft hierin dus gelijk geen suikerfeest dag.

Geplaatst:
Ik ben het met Geertje eens en ook met Langedraak want ik heb ook niets met de Ramadan en ik zal er ook nooit wat mee hebben. Ik heb respect voor Moslims, een van mijn beste vrienden is zelfs Moslim, maar de Ramadan is een Islamatisch feest en hoeft dus geen Nederlands nationaal feest te worden.

Ramadan is geen feest maar suikerfeest wel , wij vragen verlof en krijgen gwn vrij. Als jullie willen dat iedereen vrij krijgt dan moet het een nationale feest worden.

Geplaatst:

Ramadan is geen feest maar suikerfeest wel , wij vragen verlof en krijgen gwn vrij. Als jullie willen dat iedereen vrij krijgt dan moet het een nationale feest worden.

Waarom zou ik als geen moslim vrij moeten krijgen omdat jullie zich volvreten? Vind ik niet echt een goede reden hoor...

Nou dan krijgen jullie toch geen vrij , wat is het probleem dan ?

Ik vind dat wij vrij mogen krijgen op 5 December. Of doen jullie daar ook aan?

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Wat is er op 5 december dan ?

Fiegel ; Denk jij nou dat hij weet wie sinterklaas is :duh: ?

Waar maak jij een probleem van ? We hebben toch ook tijdens kerst 2 weken vkantie!

En wij hebben niet van dat je alleen maar wat s'ochtens & s'avonds mag . Als dat afgelopen is vieren hun het . Je denk volgens mij dat de islam hetzelfde is als het christendom zo te zien ?

Bewerkt: door Robin B

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...