Fiegel5 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Wat is er op 5 december dan ? Fiegel ; Denk jij nou dat hij weet wie sinterklaas is ? Waar maak jij een probleem van ? We hebben toch ook tijdens kerst 2 weken vkantie! En wij hebben niet van dat je alleen maar wat s'ochtens & s'avonds mag . Als dat afgelopen is vieren hun het . Je denk volgens mij dat de islam hetzelfde is als het christendom zo te zien ? Sinterklaas is geen christendom hoor, wij hebben Pasen en kerst.. Reageren
Robin B Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Wat is er op 5 december dan ? Fiegel ; Denk jij nou dat hij weet wie sinterklaas is ? Waar maak jij een probleem van ? We hebben toch ook tijdens kerst 2 weken vkantie! En wij hebben niet van dat je alleen maar wat s'ochtens & s'avonds mag . Als dat afgelopen is vieren hun het . Je denk volgens mij dat de islam hetzelfde is als het christendom zo te zien ? Sinterklaas is geen christendom hoor, wij hebben Pasen en kerst.. Nee maar je reageert erop alsof hij dom is . Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Wat is er op 5 december dan ? Fiegel ; Denk jij nou dat hij weet wie sinterklaas is ? Dat is wel te hopen, als je in Nederland woont en niet weet wat Sinterklaas is, ben je wel één grote mongool. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Wat is er op 5 december dan ? Fiegel ; Denk jij nou dat hij weet wie sinterklaas is ? Dat is wel te hopen, als je in Nederland woont en niet weet wat Sinterklaas is, ben je wel één grote mongool. Inderdaad, als je weet wat Kerstmis inhoud zou je dat ook moeten weten. Reageren
AwiVC Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Wat is er op 5 december dan ? Fiegel ; Denk jij nou dat hij weet wie sinterklaas is ? Dat is wel te hopen, als je in Nederland woont en niet weet wat Sinterklaas is, ben je wel één grote mongool. Dus als een Russische hoogleraar hier 2 jaar komt wonen om studenten te onderwijzen en op 5 December denkt "wtf is híer aan de hand!?" dan is ie 'één grote mongool'? Tuurlijk joh, fijn dat je zelf wel zo slim bent en nadenkt over wat je zegt! Reageren
Vegeta Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Jah ik ken al die feestdagen natuurlijk wel maar k ga niet onthouden op welke dag ze allemaal zijn. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Nee maar je reageert erop alsof hij dom is . Grote vriend, ik had het over treiter de meiter. Niet over sinterklaas in het algemeen.. Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Wat is er op 5 december dan ? Fiegel ; Denk jij nou dat hij weet wie sinterklaas is ? Dat is wel te hopen, als je in Nederland woont en niet weet wat Sinterklaas is, ben je wel één grote mongool. Dus als een Russische hoogleraar hier 2 jaar komt wonen om studenten te onderwijzen en op 5 December denkt "wtf is híer aan de hand!?" dan is ie 'één grote mongool'? Tuurlijk joh, fijn dat je zelf wel zo slim bent en nadenkt over wat je zegt! Ja en zo kan ik voor meneer de mierenneuker nog wel twee voorbeelden verzinnen waarbij mijn uitspraak eventueel niet van toepassing zou zijn. Maar over het algemeen gaat dit toch wel op. En eigenlijk gaat het in jou voorbeeld ook wel op, want in twee jaar heb je minstens één keer de etalages vol met pepernoten, chocolade letters en zwarte pieten gezien, dan moeten er toch vraagtekens komen bij iemand die niet weet wat dit betekend, en die het vervolgens dus wel zou opzoeken... Reageren
Robin B Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 (bewerkt) Wat is er op 5 december dan ? Fiegel ; Denk jij nou dat hij weet wie sinterklaas is ? Dat is wel te hopen, als je in Nederland woont en niet weet wat Sinterklaas is, ben je wel één grote mongool. Vegeta heeft al verteld maar ontopic: Ik vind Wilders iet meer kunnen heel veel mensen zijn nu anti-moslim geworden . Bewerkt: 15 september 2008 door Robin B Reageren
LangeDraak Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Ik vind Wilders iet meer kunnen heel veel mensen zijn nu anti-moslim geworden . Robin, Ik zie alleen maar antwoorden als Wilders is een Racist. Wilders wil alle buitenlanders dood enz enz.... Nu komt er zelfs een antwoord bij waarin je zegt dat Wilders ervoor zorgt dat een hoop mensen anti-moslim worden ?? Ik zou graag eens een opmerking van jou zien waarin je ook een motivatie meegeeft. Dus geen loze zin maar ook met waarom jij dat vindt / denkt. Beargumenteer je antwoorden eens. Ik ben namelijk niet van mening dat Wilders dit doet. Wilders spreekt de ideeën uit waar veel mensen al mee lopen. En hou er rekening mee dat de "haat" (let op de "<- tekens erom heen) komt door de mensen zelf. Als ik nu weer hoor over buschauffeurs die niet meer door Gouda durven omdat buitenlandse jongeren hun bedreigen en beroven dan kan het toch niet anders dan dat de maat een keer vol is. En niet elke buitenlander is zoals de mensen die dit nieuws veroorzaken maar het eeuwenoude gezegde luid dan ook: "De goede moeten onder de kwade lijden". Dus het is niet Geert Wilders die mensen anti-moslim maakt.... dat doen ze zelf. Het is wel Geert Wilders die het hardop uitspreekt waar veel mensen het mee eens zijn maar het niet durven uit te spreken ivm bedreigingen en persoongerichte geweldadige acties. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Ik vind Wilders iet meer kunnen heel veel mensen zijn nu anti-moslim geworden . Robin, Ik zie alleen maar antwoorden als Wilders is een Racist. Wilders wil alle buitenlanders dood enz enz.... Nu komt er zelfs een antwoord bij waarin je zegt dat Wilders ervoor zorgt dat een hoop mensen anti-moslim worden ?? Ik zou graag eens een opmerking van jou zien waarin je ook een motivatie meegeeft. Dus geen loze zin maar ook met waarom jij dat vindt / denkt. Beargumenteer je antwoorden eens. Ik ben namelijk niet van mening dat Wilders dit doet. Wilders spreekt de ideeën uit waar veel mensen al mee lopen. En hou er rekening mee dat de "haat" (let op de "<- tekens erom heen) komt door de mensen zelf. Als ik nu weer hoor over buschauffeurs die niet meer door Gouda durven omdat buitenlandse jongeren hun bedreigen en beroven dan kan het toch niet anders dan dat de maat een keer vol is. En niet elke buitenlander is zoals de mensen die dit nieuws veroorzaken maar het eeuwenoude gezegde luid dan ook: "De goede moeten onder de kwade lijden". Dus het is niet Geert Wilders die mensen anti-moslim maakt.... dat doen ze zelf. Het is wel Geert Wilders die het hardop uitspreekt waar veel mensen het mee eens zijn maar het niet durven uit te spreken ivm bedreigingen en persoongerichte geweldadige acties. Kijk, dit is tenminste een goede onderbouwde mening. Je slaat de spijker precies op zijn kop. Wilders zegt inderdaad wat een heleboel mensen denken en niet durven te zeggen. Als ik zeg dat ik het niet zo met Marokkanen overweg kan, schijn ik al te discrimineren Reageren
Robin B Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Maar elke keer in het nieuws staat bijv : Marrokanen bedreigen connexion , dan denk ik van hoho! Er zijn ook Nederlanders die met scooters rampen maken . Bijv : Stunten waardoor ze verongelukken , Beetje s'nachts de boel wakker houden . Genoeg meegemaakt . En weet je waarom sommige Marrokanen zo doen ? Marroko zelf is een vrij land zeg maar , maar ook vrij arm . Dus die mensen daar proberen in ghetto wijken (Ja daar heb je 'de' echte ) drugs te verkopen en geld verdienen en ja ? Dan kunnen ze een Id halen en paspoort en gaan ze naar lande , maar waarom ze zo doen ? Komt natuurlijk dat de meeste Hollanders ze haten en denken va ; daar loopt een Hollander steek hem neer! Zo krijg je dit . Maar de meesten zijn vrij aardig hoor Omdat ik ze as vrienden en neven heb Reageren
M4X Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Komt natuurlijk dat de meeste Hollanders ze haten en denken va ; daar loopt een Hollander steek hem neer! Zo krijg je dit . Maar de meesten zijn vrij aardig hoor Omdat ik ze as vrienden en neven heb Als ik een Marokaan zie denk ik toch ook niet 'hee, dat is een marokaan, en daarom prik ik even een mes tussen zijn ribben'? En als ze dat wel doen, dan zijn zij toch degene die discrimineren, iemand neersteken omdat hij toevallig Nederlands is? Trouwens, als ze uit arme buurten komen (wat in de meeste gevallen wel waar is), dan betekent dat toch niet dat ze hier ook al die ellende hebben? Dat ze voor zoveel problemen zorgen komt puur door frustatie, omdat deze groep hun school verlaat zonder diploma en totaal geen toekomst heeft. Ze worden ook niet geholpen door hun ouders, die in de meeste gevallen niet eens fatsoenlijk Nederlands spreken. Ik praat niet over alle Marokanen, enkel over de groep Marokanen uit Amsterdam West die naar mijn weten voor de grootste ellende zorgen. Reageren
Robin B Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Komt natuurlijk dat de meeste Hollanders ze haten en denken va ; daar loopt een Hollander steek hem neer! Zo krijg je dit . Maar de meesten zijn vrij aardig hoor Omdat ik ze as vrienden en neven heb Als ik een Marokaan zie denk ik toch ook niet 'hee, dat is een marokaan, en daarom prik ik even een mes tussen zijn ribben'? En als ze dat wel doen, dan zijn zij toch degene die discrimineren, iemand neersteken omdat hij toevallig Nederlands is? Trouwens, als ze uit arme buurten komen (wat in de meeste gevallen wel waar is), dan betekent dat toch niet dat ze hier ook al die ellende hebben? Dat ze voor zoveel problemen zorgen komt puur door frustatie, omdat deze groep hun school verlaat zonder diploma en totaal geen toekomst heeft. Ze worden ook niet geholpen door hun ouders, die in de meeste gevallen niet eens fatsoenlijk Nederlands spreken. Ik praat niet over alle Marokanen, enkel over de groep Marokanen uit Amsterdam West die naar mijn weten voor de grootste ellende zorgen. En oost ... Maar je hebt een beetje gelijk , maar over dat Holland . Komt omdat veel Nederlanders Marrokanen discrimineren . Dus denken ze van dat verhaaltje wat ik verteld heb . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.